quote:
Ja, wat is het toch moeilijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef avotar het volgende:
maar tanken is in mijn ogen nog steeds een kunstje dat je echt moet leren door het veel te doen.
Het ging meer om je typoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat betaal jij ervoor dan ?![]()
want dan moet je titansteel dest ook godkoper zijn neem ik aan
Bij tanken moet je toch iets meer aandacht erbij houden dan bij dps. Bv in CoT heb je niet echt de tijd om alles netjes te marken dus iedereen slaat en cast er maar op los.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, wat is het toch moeilijk
Het is leuk, absoluut, maar ik vind het nou niet bepaald moeilijker dan gewoon DPS spelen.
Ik spam dps en heb alle aggroquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Om dan van alle mobs aggro te houden is toch iets lastig dan het dps spammen.
ohhquote:
Doe ik ook, zo heel af en toe taunt tussendoor als iemand aggro dreigt te trekken.quote:
ayequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Jenglejack het volgende:
Heren (en dames),
Ik speel wow, zit ik goed hier ?
edit: Handig om te vermelden -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=UnkthKom eraan dat ik me tank ring nog niet geswitched heb.
Kan je net zo goed zeggen dat de DPS weer moet opletten om geen aggro te krijgen. Sterker nog, die personen moeten zelfs beter opletten en hun abilities aanpassen aan de tank zodat die de aggro houdt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Bij tanken moet je toch iets meer aandacht erbij houden dan bij dps. Bv in CoT heb je niet echt de tijd om alles netjes te marken dus iedereen slaat en cast er maar op los.
Om dan van alle mobs aggro te houden is toch iets lastig dan het dps spammen.
Mjah ik pug vrij veel dus dan krijg je al vrij snel ninja pulls en lui die vol gaan dps'en. Als je dan weet te melden: "watch threat" en je krijgt de vraag terug waar ze dat kunnen zien dan wordt aggro houden een uitdagingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zeggen dat de DPS weer moet opletten om geen aggro te krijgen. Sterker nog, die personen moeten zelfs beter opletten en hun abilities aanpassen aan de tank zodat die de aggro houdt.
Nee, mijn ervaring is dat het het één echt niet moeilijker dan het andere is. En dat is met tanken als Warrior en Paladin en DPS spelen met Hunter en Rogue voornamelijk.
Mja, goed.
Alleen immuniteit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:48 schreef Jenglejack het volgende:
Verlaagt je Iceblock trouwens ook je threat, of is het puur immuniteit ?
Ja was ook m'n eigen lompheid hoor, ik ging voluit al mn cooldowns, potion of speed enzo, dacht hij is wel dood voor de mirror image over was, maar dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:48 schreef Jenglejack het volgende:Damn, dat schuif je ook niet zo snel weer naar beneden heb ik gemerkt. Zelfs als je niet aanvalt duurt het redelijk lang voordat de threat ook maar een beetje naar beneden gaat. Verlaagt je Iceblock trouwens ook je threat, of is het puur immuniteit ? *En dan niet de tijd dat je iceblocked bent en dus een beetje threat verliest meegerekend*
Nah, als ik helemaal stop met aanvallen komt er geen aggro meer bij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef Draz het volgende:
Niet echt handig, als DK naar Frost Presence gaan als je aggro krijgt... doe dan alleen IBF lol.
Met Frost Presence ga je alleen maar meer threat doen slimmie.
Wanneer het wel kan/mag, is als de tank dood is.
Als je geen UI mods wilt gebruiken, en alleen in parties healed, kun je F1 tot F5 gebruiken om jezelf (F1) en je party members (F2-F5) te targeten. Je belangrijkste heals bind je op 1-5 oid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nu een 70 priest en merk dat ik toch wel moeilijkheden heb met healen. Het aanklikken van elk persoon waarna je moet gaan casten lijkt/voelt te lang te duren. Ik gebruik gewoon de classic interface (Tenminste geen UI veranderende mods). Hoe dit makkelijker te maken en hoe doen jullie het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |