HTC Touch Proquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ken dat.Welke foon heb je genomen?
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypenquote:
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypen![]()
MMS me anders ff, oh nee wacht, dat gaat niet
Ik vind WM wel relaxed, je kan gewoon zelf wat software downloaden, tenminste beetje normaal browsen door de files op je phone, en niet vast zittend aan één locatie die bepaald welke software je mag installeren, en die je limiteert tot beetje programa's bekijken en je verder niet je phone in laatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruiken
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik ga ff een boodschap doen en dan naar mijn werk.
Whehe. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat woordje doet het 'm héquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We houden het spannend.quote:
Iedereen zijn ding. Voor mij gaat alles na wiet te ver. Maar ik vind het een fucking goed nummerquote:
Hmm Ise aan de drugsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een toepasselijkheid weer. Luister nu Heroin van Velvet Revolver
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Verder Velvet Revolver![]()
Heb zo'n beetje alles van hun, dus als je meer wilt GoeRoe...
Mjah ik zou voor Stone Temple Pilots gaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |