Moet je meer gaan roken want het gaat om de kwantiteit. Die na het eten is lekker hè?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik heb een klacht!
Toen ik vorige week rookte dacht ik met mijn kleine asbakje....oww wat rook ik veel.
Nu ik die hele mooie grote asbak van Cc heb gekregen denk ik.... wat rook ik eik weinig.
En nu en nu en nu......................
We hebben een RLS SC in GC, en we hebben een forum genaamd [TBO].quote:Op maandag 23 maart 2009 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, wat is nou precies de bedoeling, hebben we nu 2 'SlowChats?
We konden die ene SC al amper aan
En daar is ook een SC toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben een RLS SC in GC, en we hebben een forum genaamd [TBO].
Hoeveel sletten heeft die Gert wel niet?quote:
Jep, wat een keuzequote:
Mwoaaaaaaaah Gertje toch. Wel met enen zachten G hè.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel sletten heeft die Gert wel niet?
Ja die waren briljant.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren vol verbazing naar de volwassen fan van K3 gekeken.
Ja hoe geweldig was dat!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Da's een berg.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??
Ja, en k1 is vechtenquote:
Dat was toen nog niet in het nieuws.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef blomst het volgende:
zijn ze verdrietig omdat het K2 gaat worden??
En niet zo maar een dans! De kabouterdans ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet in het nieuws.
Om een beeld te krijgen:
[ afbeelding ]
En dansen, hè?
Voor de neus van kleuters.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |