quote:
checkquote:Op zondag 22 maart 2009 06:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej je bent nog wakker!![]()
De actieve topics lijst is echt heel erg kort
Zou frits ook nog wakker zijn?
Dat vroeg ik me dus net af hierboven.. ik iig wel.. net wat broodjes gefixed xDquote:Op zondag 22 maart 2009 06:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej je bent nog wakker!![]()
De actieve topics lijst is echt heel erg kort
Zou frits ook nog wakker zijn?
Over de essentie van het leven, namelijk de nietszeggendheid ervan.quote:
heartbreakingquote:Op zondag 22 maart 2009 06:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik deed hartsikke welkom enzo.
wat is zoquote:
Kom op.. altijd toch!quote:Op zondag 22 maart 2009 07:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je bent goed met tekst vandaag.
Als je maar niet begint over "begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.. blabla"quote:Op zondag 22 maart 2009 07:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe maar even een dansje omdat ik kwijt ben waar het over gaat![]()
Hup! meedoen!
quote:Op zondag 22 maart 2009 07:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als je maar niet begint over "begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.. blabla"
Morgen ok?quote:Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Twerk het volgende:
Ok ik heb er nog 1.. wel goed lezen mensen:
If you don't want it , don't bring it on. That's what you say , thats what
you live by.
So why the rage? Why every so often do you lose the plot?
If you don't bring it on , how can you justify that outburst , that anger?
Hurting loved ones that hurt for you?
Feeling sorry for yourself? Don't bother. Your choice , mate. How many
times do you have to do it? Who is it you're really angry at?
Feeling let down? You really need to take a good look at yourself.
Do you like people looking at you? No! Then why give them the
opportunity , it only makes it worse? Scrutiny , who fuckin' needs it ?
"Nice guy , but he's a mad cunt" Have a nice night.
Ever walked in a room... and how many times have you asked
yourself , have they stopped laughing ? Is he saying something ?
Never takes you long to find a seat does it .
So you keep on travelling along your track , getting off every now and
then
Funny how it's easier at first. That charm , your cheeky grin. The ladies
love it! And the men notice it.
This is where you're best , isn't it mate? This is your ground , you're
strong now.
Is this the only role you know? Is this as good as it gets?
Never takes long though does it? Sharing something , then being let
down. Feeling unwanted.
Tantrum at first , just to let them know. You gain more ground that way.
But for what? What's your game mate? You're alright just being you.
Haunted? Can't remember? Blind rage was it mate? Or something
personal that you've managed to bottle up since you were a child.
So what's that got to do with any of these people? Can you not love
anybody?
Why can't you let them touch you? Isn't that what you've always
wanted?
What hapeens inside? Why do you cower? You're supposed to be
hard aren't you?
Is it better just wanting it , does it keep you going? How can wanting be
all you want?
Feel it! It's here now , your time has come. Let down no longer , c'mon
man , this makes you stronger.
Put this to bed; let it all be said.
Remember my friend , you're a long time dead.![]()
haai. ja, was al om 08.00 uur klaarwakker.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:32 schreef beequeen het volgende:
Gecondoleerd Bart, je bent er vroeg bij.
Over lente gesproken, bij de slechtvalken is vanochtend het 4e ei gelegd, leuk hè?![]()
http://www.beleefdelente.nl/slechtvalk#commentform
quote:Heel erg voor de mensen die haar kennen, maar waarom in godsnaam zoveel info hierover?Als Ruud van 'onze' Big Brother iets overkomt zou engeland daar ook van wakker liggen?Er is zoveel onnieuws in de wereld.
ik zou toch mooi voor Jimi Hendrix gaanquote:Op zondag 22 maart 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Hoort ze ook bij de 27 club. Meteen ruzie makend met Janis Joplin over wie er met Kurt Cobain mag slapen.
Reactie op Telegraaf:
[..]
ik adviseer voor jou André Lazarus Hazes. Die heeft de 27 precies twee keer volgemaakt!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou ok dan ga ik voor James Dean
edit: die heeft de 27 niet eens gehaald![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker Bart. Laat maar. Ik laat deze necrofilie-orgie wel aan me voorbijgaan.
Dat heb ik gisteren voor het eerst dit jaar gedaan, was binnen een uur droogquote:Op zondag 22 maart 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ga voor de eerste keer dit jaar mijn was buiten ophangen. Daredevil die'k ben.
Maar als het over 2 maanden dan zonnig, en 22 graden is, hoe kwalificeer je 'het weer' dan?quote:
t was meer in vergelijking met hoe het was en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warmquote:Op zondag 22 maart 2009 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als het over 2 maanden dan zonnig, en 22 graden is, hoe kwalificeer je 'het weer' dan?
Extreem goed te doen???
Of is 'goed te doen' dan het basisgegeven, waarbij dat niet meer apart genoemd moet worden, zodat er teruggegaan kan worden naar "lekker weer".
"Lekker weertje, maar van mij mag het wel een paar graden koeler zijn"quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warm
22-23 graden, af en toe een wolk, ik teken er voorquote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
t was meer in vergelijking met hoe het was en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warm
Nou, ik vind het behoorlijk fris eigenlijk.quote:
"Ja, van mij mag het ook wel een paar graden warmer zijn"quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind het behoorlijk fris eigenlijk.
Gelukkig is het wel droog.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"Ja, van mij mag het ook wel een paar graden warmer zijn"
Hey WJ! Hoe is het met je? en hoe houdt je knie het tot nu toe?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuf![]()
weer rustig hier he? dus hebben we het maar over het weer..haha
okee. gaat redelijk. word helemaal handig in het fietsen met 1 been, gaat nu onwijs hard, weet jequote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey WJ! Hoe is het met je? en hoe houdt je knie het tot nu toe?
Ja, hier hangen ze voor een Transformer-dvd.De oude tekenfilm variant.
Dus ff geen Nirvana nu
![]()
(om te luisteren hè, het is wel hemels stil met de bewegende schemerlamp aan)
haha, wat een vage gozer, die pa van jou...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Mijn vader dreigde vroeger altijd dat ik 'als ik zo doorging' op blote voeten naar bed moest. Dat idee alleen al vond ik verschrikkelijker dan zonder eten of met klappen.
Toch wel knap dat je één van de drie letters er nog naast weet te typen.quote:
Het is een kutlaptop en ik probeer City te kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je één van de drie letters er nog naast weet te typen.![]()
Of is het een nieuwe afko?
Ik zit te wachten op het eindsignaal bj az - Feyenoord.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is een kutlaptop en ik probeer City te kijken
leuk voor jequote:Op zondag 22 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het eindsignaal bj az - Feyenoord.
-edit- puntje bij de koploper weggehaald. Netjes.![]()
Dan vertel ik ze lekker dat één kiezelsteentje tegen je knie genoeg is om jou te dedraderen tot een weerloze Dr Martens-prooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:22 schreef willem-jozef het volgende:
hee gertjens! de feyenoord hoolies zullen zo wel proberen 'los' te gaan. er reden net een fiks aantal m.e.- en hondenbusjes langs.waf
lijkt me wel lekker trouwens: op zondag legitiem (feyenoord)hooligans aftuigen met een schild en stok. daar zou ik zelfs wel voor willen betalen (80 euro of zo).
Alors, dites-moi le nom de ce film!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een hele vreemde franse film zitten kijken, hij was zo raar maar wel leuk
"Vreemde"? Nou ja misschien wel een beetje, maar het was een commerciële hit.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain.
C'est tres jolie
ooh, die homofilmquote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain.
C'est tres jolie
kun je hem niet gewoon bellen?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:58 schreef enjoybram het volgende:
oja aan dieenebart... champagne op locatie??
Dedraderen tot een TVO denk ik!quote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan vertel ik ze lekker dat één kiezelsteentje tegen je knie genoeg is om jou te dedraderen tot een weerloze Dr Martens-prooi.
Is dat er een van buuf?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dedraderen tot een TVO denk ik!![]()
Strijkje weer klaar!![]()
Oh, en tjek dat ongelofelijk coole jongetje achter op de batavusfolder!![]()
scannuh dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dedraderen tot een TVO denk ik!![]()
Strijkje weer klaar!![]()
Oh, en tjek dat ongelofelijk coole jongetje achter op de batavusfolder!![]()
Stoer zeg!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
oi nee joh!
staat wel al online![]()
[ afbeelding ]
*trots is*
aha, ik keek naar een andere folder http://www.batavus.nl/pages/brochure_view.htmlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
oi nee joh!
staat wel al online![]()
[ afbeelding ]
*trots is*
Op welk tijdstip komt de persconferentie?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:55 schreef enjoybram het volgende:
Zit iedereen klaar voor morgen?
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
leuk joch buuv!
niet zo verwonderlijk natuurlijk met zo'n wulpse moeder, lekkere ouwe fiets van me![]()
Vind ik ook! Maar meer omdat ie dit zomaar even deed in een fotostudio en gepruts en gefrunnik en make-up.quote:
Hij is gevraagd. Staat dus nu wel ingeschreven sinds kort. Ach zolang ie het leuk vind.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
Staat hij ingeschreven bij een modellenburo of gewonnen via Jetix? Ik zie Jetix staan bij de reclame van Batavus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |