Maar als het over 2 maanden dan zonnig, en 22 graden is, hoe kwalificeer je 'het weer' dan?quote:
t was meer in vergelijking met hoe het was en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warmquote:Op zondag 22 maart 2009 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als het over 2 maanden dan zonnig, en 22 graden is, hoe kwalificeer je 'het weer' dan?
Extreem goed te doen???
Of is 'goed te doen' dan het basisgegeven, waarbij dat niet meer apart genoemd moet worden, zodat er teruggegaan kan worden naar "lekker weer".
"Lekker weertje, maar van mij mag het wel een paar graden koeler zijn"quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warm
22-23 graden, af en toe een wolk, ik teken er voorquote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
t was meer in vergelijking met hoe het was en alles boven de laten we zeggen 25 graden vind ik al te warm
Nou, ik vind het behoorlijk fris eigenlijk.quote:
"Ja, van mij mag het ook wel een paar graden warmer zijn"quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind het behoorlijk fris eigenlijk.
Gelukkig is het wel droog.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"Ja, van mij mag het ook wel een paar graden warmer zijn"
Hey WJ! Hoe is het met je? en hoe houdt je knie het tot nu toe?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuf![]()
weer rustig hier he? dus hebben we het maar over het weer..haha
okee. gaat redelijk. word helemaal handig in het fietsen met 1 been, gaat nu onwijs hard, weet jequote:Op zondag 22 maart 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey WJ! Hoe is het met je? en hoe houdt je knie het tot nu toe?
Ja, hier hangen ze voor een Transformer-dvd.De oude tekenfilm variant.
Dus ff geen Nirvana nu
![]()
(om te luisteren hè, het is wel hemels stil met de bewegende schemerlamp aan)
haha, wat een vage gozer, die pa van jou...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Mijn vader dreigde vroeger altijd dat ik 'als ik zo doorging' op blote voeten naar bed moest. Dat idee alleen al vond ik verschrikkelijker dan zonder eten of met klappen.
Toch wel knap dat je één van de drie letters er nog naast weet te typen.quote:
Het is een kutlaptop en ik probeer City te kijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je één van de drie letters er nog naast weet te typen.![]()
Of is het een nieuwe afko?
Ik zit te wachten op het eindsignaal bj az - Feyenoord.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is een kutlaptop en ik probeer City te kijken
leuk voor jequote:Op zondag 22 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het eindsignaal bj az - Feyenoord.
-edit- puntje bij de koploper weggehaald. Netjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |