Niet waar, jij bent een jongeman van 20.quote:
Is je frituurpan kapot?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou... show me your tits then.
quote:

Busted.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet waar, jij bent een jongeman van 20.
Ik moet echt een keer m'n fobo updaten.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie is dat dan?
Wat zeik je dan?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer m'n fobo updaten.
Ik heb ook geen frituursel in huis.quote:
Aardappels dan?quote:
Niet zomaar doorsturen hequote:
Ook niet.quote:
Heb je geen olie of zo?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik wou pannenkoeken gaan bakken maar m'n boter is ook op.
Gelukkigquote:
Wat is dit nou weer voor onzin? Ik heb ook AC voor de DS, dat mag ik als volwassene niet spelen omdat er wel 3 gevallen bekend zijn van pedofielen die het misbruiken?quote:‘Volwassenen met verkeerde intenties bij Animal Crossing'
Uitgegeven: 19 maart 2009 14:07
Laatst gewijzigd: 19 maart 2009 14:27
AMSTERDAM - Het Amerikaanse Internet Crimes Task Force waarschuwt dat het aantal gevallen van pedofilie in online games de laatste tijd sterk toeneemt.
Vooral jonge Wii-gamers zouden hier zeer kwetsbaar voor zijn. Rechercheur Andy Anderson van het Internet Crimes Task Force meent zelfs dat bepaalde games niet in handen van volwassen gamers thuishoren, zo melden lokale media.
“Er is geen enkele reden dat een volwassene in het bezit is van Animal Crossing: Let's Go to the City”, zegt hij.
Bedoelingen
Volgens Anderson kunnen volwassen spelers van Animal Crossing en soortgelijke games dit alleen maar doen met verkeerde bedoelingen.
Het Internet Crimes Task Force wil ouders ervan bewust wil maken dat ze hun kinderen in de gaten moeten houden zodat het probleem niet verder kan uitgroeien.
“Op dit moment weten we van drie kinderen in de staat Missouri dat ze op deze manier zijn benaderd”, zegt hij.
Volgens Anderson is dat evenwel niets om paranoïde van te worden, maar wel iets waar ouders op moeten letten.
Tis ook zo veel werkquote:Op zondag 22 maart 2009 02:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geen zin om die kutpan aan te zetten.
Dat komt door al die bansquote:
Nee. Ja olijfolie. Maar dat heb ik niet bij de pasta opgemaakt.quote:
Yeh, pussy.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis ook zo veel werkJa dan vreet je wat anders, kreng
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Ik heb ook AC voor de DS, dat mag ik als volwassene niet spelen omdat er wel 3 gevallen bekend zijn van pedofielen die het misbruiken?
What's next? Camera's verbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |