Tien jaar voor Pool gespeeldquote:
Deze selectie snapte ik ook niet zo, kan me van Man Utd ook wel mooiere goals herinneren dan die van Giggs. Zou zelf ook voor die van Cole gaan denk ik, prachtig samenspel.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer dat de goals van Deco en Lampard genegeerd werden. Carlton Cole is met pick, fantastische aanval.
jawel hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 00:45 schreef tong80 het volgende:
Speler van Blackburn krijgt rood wegens een elleboog en we zien niet eens de herhaling ervan.
Dan heb ik het gemistquote:
Nee. Hij heeft zo nu en dan eens een basisplek maar heeft het merendeel van dit seizoen, of beter gezegd de laatste jaren, alleen maar op de bank lopen weg te rotten.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zie De Ridder opeens. is ie tegenwoordig basisspeler bij Wigan?
Kut, vergetenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
De laatste uitzending van het seizoen.
Vanavond om 23.20 uur op BBC 1.
Vanaf morgen kun je de samenvattingen van alle wedstrijden hier bekijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, vergeten
Valt het nog ergens online te bekijken?
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment met Sir Alex en de ballon blijft voor mij met stip het leukste 2good2bad fragment.
Ik verbaasde mij meer over het feit dat Emnes speelde bij Middlesbroughquote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zie De Ridder opeens. is ie tegenwoordig basisspeler bij Wigan?
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij was Ferguson ook tevreden na het laatste fluitsignaal in Birmingham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Kick vanavond begint het weer om 23:00
Deze maar vol maken dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar verder in Match of the Day #5: Met veel live-wedstrijden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar verder in Match of the Day #5: Met veel live-wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |