Ja, wie was dat? Wilson ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
geniaal die commentator die vraagt naar de tussenstand bij Scunthorpe - Tranmere
quote:Anyone know the halftime score at Scunthorpe - Tranmere? This is the real important score of the day. ...
...
ooooooooh, oh oh hahaha, oooooooooooooooooh hahaha
i will never be able to concentrate on the second half now....
Hull mag van mij ook wel optyfen ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Hull en WBA eruit gaan, alleen wie nog meer
Nou, het was eerder raar dat ze het zo goed deden voor de kerst. Echt een heel matige ploeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:28 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Hull het zo slecht doet na tien wedstrijden stonden ze op een kampioensplaats.
Blijft raar dat ze 8 van de eerste tien wedstrijden wonnenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, het was eerder raar dat ze het zo goed deden voor de kerst. Echt een heel matige ploeg.
Ze hebben het alweer bijgelegd hoorquote:
Volg jij het Engelse voetbalquote:
Vroeg ik me af. Kom je zelden tegen.quote:
Nee dat blijkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
Ik heb ook niet aldoor de behoefte om te posten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef Dos37 het volgende:
2 good 2 bad seizoensoverzicht was geniaal
Met die ballon echt ik lag helemaal dubbel
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Hull en WBA eruit gaan, alleen wie nog meer
Waar kun je dit nagaan btw?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:28 schreef Dos37 het volgende:
hoef er nog maar eentje
running order vandaag
Hull v Man Utd & Aston Villa v Newcastle package
Sunderland v Chelsea
Arsenal v Stoke
Liverpool v Tottenham
Fulham v Everton
Man City v Bolton
Wigan v Portsmouth
Blackburn v West Brom
Ik weet niet hoe diep het nou nog zit, maar Fergie was er niet zo blij mee dat Shearer Man. United ooit afwees als speler.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij was Ferguson ook tevreden na het laatste fluitsignaal in Birmingham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |