Ik vond het ook mooi, maar heb het in Nederland ook meegemaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:36 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen stil + gewoon (zo goed als) een hele minuut. Dat is echt het verschil tussen Nederland en Engeland. Daar hebben ze het respect tenminste nog.
Sheffield 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik schakelde net te laat in en viel midden in de minuut st5ilte. Waarom was dat ?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Toevalstreffer van Macheda maar goed hij telt.
Tweemaal de matchwinner in de laatste twee wedstrijden. Voor hem een onvergetelijke start.
James Woods.quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
En nog een leuke film er achteraan ook.![]()
Misschien wat ongelukkig maar ze kwamen in de eerste helft al heel goed weg dat er geen penalty gegeven werd tegen ze. Lieten ze die nog zien bij motd?quote:
Nope. Voor mijn gevoel gingen ze ook vrij rap door de samenvattingen heen.quote:Op zondag 12 april 2009 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien wat ongelukkig maar ze kwamen in de eerste helft al heel goed weg dat er geen penalty gegeven werd tegen ze. Lieten ze die nog zien bij motd?
Speler naar mijn hart, lekker fanatiek.quote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Cahill blijft me toch een fantastische kopper hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |