In de Veronica gids staat 23:10quote:Op zondag 5 april 2009 22:16 schreef Dos37 het volgende:
Straks weer inschakelen. 23:25
Dat is gewoon op BBC1, dus lijkt me geen probleem. http://news.bbc.co.uk/spo(...)de_sport/default.stmquote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Dos37 het volgende:
weet iemand of Inside Sport ook in Nederland te ontvangen is? Morgen namelijk met Giggs en Neville.
roger that.quote:Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
BBC text: 22.25 (Britse tijd dus)
thx, ik meende dat het op één van die andere zenders was. Geen 1 of 2.quote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is gewoon op BBC1, dus lijkt me geen probleem. http://news.bbc.co.uk/spo(...)de_sport/default.stm
Ah, nee, niet dusquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
thx, ik meende dat het op één van die andere zenders was. Geen 1 of 2.
Ik hoorde die club wel vallen ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Radegast het volgende:
Die Macheda hebben ze gestolen van Lazio toch?
Komt inderdaad uit de Lazio school.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Radegast het volgende:
Ja, komt uit de jeugd van Lazio. Die vent in beeld na zijn wissel was pa, die een mooie en goedbetaalde job kreeg inclusief seizoenskaart.quote:Op zondag 5 april 2009 23:45 schreef Radegast het volgende:
Als pizzeria?quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, komt uit de jeugd van Lazio. Die vent in beeld na zijn wissel was pa, die een mooie en goedbetaalde job kreeg inclusief seizoenskaart.
Ik denk iets van schoonmaker bij Manchester United, op afroep (dus nooit) en voor 10.000 pond per week ofzo.quote:
Not bad.quote:Op zondag 5 april 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk iets van schoonmaker bij Manchester United, op afroep (dus nooit) en voor 10.000 pond per week ofzo.
A ha dat was mij ontgaan.quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
ving ik gedurende de wedstrijd elders op. Dat van die goedbetaalde baan is heel normaal en die seizoenskaart verzon ik er bij, maar aangezien zijn zoon bij de selectie zit, dan lijkt me het logisch dat hij kaartjes krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |