Ohquote:
Alle singles zijn gewoon met andere dingen bezig op dit moment. Neuken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, er wordt gewoon weinig gezegd
Hoi met jou is de opkomst vanavond gelijk verdubbeld in singles.quote:
Hahaha, ja vast.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi met jou is de opkomst vanavond gelijk verdubbeld in singles.
Vertel...quote:
Haha, ow ja, dat is waar ook, het is maandag al de 23ste.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is bijna maandag.Steeds beter dus.
Vertel?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Vertel?
Wat wil je horen? Een introductiepraatje over mezelf of hoe het komt dat ik n verse single ben?!
Nu je het zegt, dat heb ik idd té lang niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle singles zijn gewoon met andere dingen bezig op dit moment. Neuken bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat heb ik idd té lang niet gedaan.
Wat is dat voor lijstje dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef RealZeus het volgende:
Zijn er nog updates wat betreft het lijstje van Ripley?
* RealZeus kijkt rond.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle singles zijn gewoon met andere dingen bezig op dit moment. Neuken bijvoorbeeld.
Ik zie Ripley niet online.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef RealZeus het volgende:
Zijn er nog updates wat betreft het lijstje van Ripley?
Kusje kusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
dan ga ik maar slapen
terwijl ik nu ook leuk een wijntje had kunnen doen met een leuke dame
helaas blijft ze me maar afwijzen![]()
Tja ach... eerst een jaartje samengeweest, toen een jaartje uit elkaar.quote:
Arme Rhu... Auto wil nog steeds niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
dan ga ik maar slapen
terwijl ik nu ook leuk een wijntje had kunnen doen met een leuke dame
helaas blijft ze me maar afwijzen![]()
Zelfs daarmee red je het niet denk ikquote:
Klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie met wie date en waarom.
Ben je hier al zo lang niet geweest dat je dat niet weet??![]()
Keuze zat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus kijkt rond.
Ik zou niet weten waarmee ik hier zou moeten neuken.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk.
Met wie date ik dan en waarom?
Que?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
is hier nu gewoon al 24 uur niemand geweest? of heb ik iets gemist? dit gaat niet goed en het komt niet eens door joey...
Eentje is genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment de keus uit mijn linkerhand en rechterhand.
??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:05 schreef Murmeli het volgende:
is hier nu gewoon al 24 uur niemand geweest? of heb ik iets gemist? dit gaat niet goed en het komt niet eens door joey...
Of allebeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je een grote hebt. En dat heeft RZ niet.quote:
ja kwaakquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom hier ook niet meer zo vaak.:')
Murmeli date met Kwaakvaak, dat is het enige wat ik zeker weet.
Wie vult het lijstje even aan?
Nee het is al zondag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht het is zaterdag...foutje
besef van tijd kwijt
Niet zoiets dus? http://forum.fok.nl/topic/1268230#67169067quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij mijn e-penis.
hoe weer jij dergelijke dingen van de penis van RZ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je een grote hebt. En dat heeft RZ niet.
DE vraag nu is..... hoe weet JIJ dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je een grote hebt. En dat heeft RZ niet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht het is zaterdag...foutje
besef van tijd kwijt
Sucseks dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kwaakdie komt zo weer hier heen,kan murmeli weer neuken
Toevallig net een foto van mn rechterarm gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ado ziet JB nog steeds zover ik weet, en Q heeft inmiddels zijn relatie met - hoe heette ze ook alweer - verbroken. Verder weinig spannends eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:Geen idee. Ik kom hier ook niet meer zo vaak.:')
Murmeli date met Kwaakvaak, dat is het enige wat ik zeker weet.
Wie vult het lijstje even aan?
Kan die irritante avatar van jou niet dood?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Niet zoiets dus? http://forum.fok.nl/topic/1268230#67169067
Vixenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ado ziet JB nog steeds zover ik weet, en Q heeft inmiddels zijn relatie met - hoe heette ze ook alweer - verbroken. Verder weinig spannends eigenlijk.
Dood??? weet je hoe blij ik er mee benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan die irritante avatar van jou niet dood?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Niet zoiets dus? http://forum.fok.nl/topic/1268230#67169067
waarom is het nu alweer uit tussen Q en die chick dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ado ziet JB nog steeds zover ik weet, en Q heeft inmiddels zijn relatie met - hoe heette ze ook alweer - verbroken. Verder weinig spannends eigenlijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe weer jij dergelijke dingen van de penis van RZ?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
DE vraag nu is..... hoe weet JIJ dat?
Kijk hier issie nog een keerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vixen
x2 tief eens op met die kut avatar newbie![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe weer jij dergelijke dingen van de penis van RZ?
Tis ook zaterdagavond eyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey TGT.
Mja, beetje dooie boel op het moment.
schat je kan je eigen posts ook een kleurtje geven dan kan je ze ook terugvindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dood??? weet je hoe blij ik er mee ben
(en erg handig om je eigen posts terug te vinden in topics)
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar Zeus, nog steeds single dus? Tsk tsk tsk
Jij weet van alle willekeurige mannen wat het formaat van hun broekpaling is?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Een man weet dat soort dingen.
Euh geen idee. Ik hoop snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij liegbeest![]()
wanneer ga je met carooljte daten tijn?
Echt???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat je kan je eigen posts ook een kleurtje geven dan kan je ze ook terugvinden
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
en Q heeft inmiddels zijn relatie met - hoe heette ze ook alweer - verbroken.
Zie hier de eeuwige vrijgezel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iemand moet dit topic overeind houden.
Animated avatars zijn zo newbie.. en 1990.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dood??? weet je hoe blij ik er mee ben
(en erg handig om je eigen posts terug te vinden in topics)
Euh bij sommige mannen wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij weet van alle willekeurige mannen wat het formaat van hun broekpaling is?
Dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Animated avatars zijn zo newbie.. en 1990.
Kinkyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Dus eerdaags is tijn hier niet meer en zit hij vastgebonden in de kelder van carooltje
Van zichzelf ja. Ik weet het van andere mannen niet en ik wil het ook niet wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Een man weet dat soort dingen.
Some things are better not to knowquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van zichzelf ja. Ik weet het van andere mannen niet en ik wil het ook niet weten
Of andersomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus eerdaags is tijn hier niet meer en zit hij vastgebonden in de kelder van carooltje
murm en kwaak hebben verkering zelfsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey Murm
Oh ja, en Murm en Kwaak daten nog steeds natuurlijk.
Ram het wel erin techno.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw idee van 'coole' avatars loopt nogal achter.
Ow sorry had niet door dat jij het alleenrecht daarop hadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef die maar weer terug, ik ben degene die die gebruikt hier.
*schopt*
Wederom.... dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van zichzelf ja. Ik weet het van andere mannen niet en ik wil het ook niet weten
Hup, voorover buigen jij!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ow sorry had niet door dat jij het alleenrecht daarop had.
Jij was toch niet van de mode??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murm en kwaak hebben verkering zelfs
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Some things are better not to know
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat voor ava je hebt. Toch.quote:
bij opties, en dan het 2e tabblad ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vooruit dan maar....
[ afbeelding ]
Troost je met de gedachten dat er altijd mannen zijn met een nog kleinere penis dan jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, ik vind je een beetje eng worden nu.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vooruit dan maar....
[ afbeelding ]
hij moet gewoon naar partyflock toe, daar is iedereen irritantquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
OMFG!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij opties, en dan het 2e tabblad ofzoik heb het net zelf ook gedaan
kei hendig joh
Of geenstijl.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij moet gewoon naar partyflock toe, daar is iedereen irritant
Ik vind wel dat je een wat modebewustere avatar kan nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat hebben avatars met kleding te maken?
jezus tijn dit hebben we jou al 10x verteld hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
echt waar. Dus je daten niet meer monogaam.
Modebewuste avatarsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een wat modebewustere avatar kan nemen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Troost je met de gedachten dat er altijd mannen zijn met een nog kleinere penis dan jou.
Zal ik je wakkerkussen als we een nieuwe maken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef DR34M3R het volgende:
zou een tvp alvast nut hebben voor morgenochtend?
Nee nu gaan wij dit topic vol maken. Expres.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef DR34M3R het volgende:
zou een tvp alvast nut hebben voor morgenochtend?
Hee! hoe kom jij uit je hok!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Modebewuste avatars
Dude.... het is FOK! Geen catwalk!
En inmiddels flink wat operaties ondergaan... het resultaat mag er wezen dacht ik zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, een jaar geleden was je iig nog anders
Oh dan ben ik dat zeker weer vergeten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jezus tijn dit hebben we jou al 10x verteld hoor
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook jouw score RZ?
Nee dit is inderdaad een hele andere kwestiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat hebben avatars met kleding te maken?
Tijn is druk met schatten van de lengte van mannelijke geslachtsdelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jezus tijn dit hebben we jou al 10x verteld hoor
Ieder mens zijn hobbyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn is druk met schatten van de lengte van mannelijke geslachtsdelen
Dat is nou handig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
bij opties, en dan het 2e tabblad ofzoik heb het net zelf ook gedaan
kei hendig joh
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook jouw score RZ?
Dat is waar, maar ik doelde toen wel specifiek op looks/uiterlijk. Waar avatars niets mee vandoen hebben.quote:
Ja ik ben een kloon van RZ.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad knap lulligOf eerder krap lullig
Ok te flauw
Ah ok nee dan weet ik dat het wel belangrijk is de algemene style qua avatar aan te houden. Want stel je voor dat je daar achter bij looptquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik doelde toen wel specifiek op looks/uiterlijk. Waar avatars niets mee vandoen hebben.
Meten is weten. Er is namelijk een verband tussen de grote van de handen en voeten en de grote van de penis.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn is druk met schatten van de lengte van mannelijke geslachtsdelen
[zwoele Jambersstem]quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar deze hobby is wel Jambers-waardig
quote:
Dan kan hij haar clit neuken. Ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er dan ook wel vrouwen met een clit die net zo groot al is groot in dit geval relatief is als zijn wormpje.
Het is geen hobby is het is een wetenschap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar deze hobby is wel Jambers-waardig
Ik kan Jambers echt na doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[zwoele Jambersstem]
Doordeweeks is Tijnbrein een schuchtere jongeman die zich niet veel onder de mensen begeeft maar in het weekend metamorfoorst hij in een heuse Don Juan en gluurt stiekem in het mannentoilet naar de penissen van zijn sexegenoten..... [/zwoele Jambersstem]
Bron?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meten is weten. Er is namelijk een verband tussen de grote van de handen en voeten en de grote van de penis.
1/10 voor proberen wat ik al 500 topics terug heb gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[zwoele Jambersstem]
Doordeweeks is Tijnbrein een schuchtere jongeman die zich niet veel onder de mensen begeeft maar in het weekend metamorfoorst hij in een heuse Don Juan en gluurt stiekem in het mannentoilet naar de penissen van zijn sexegenoten..... [/zwoele Jambersstem]
Betraptquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[zwoele Jambersstem]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dan kan hij haar clit neuken. Ook leuk natuurlijk.
Ik begin bijna nieuwsgierig te worden maar hoeveel heb je er al gemeten in het dagelijks leven en een verband getrokken (hihi) tussen formaat handen en voetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is geen hobby is het is een wetenschap.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
No way. Ik noch de klonen die ik niet bezit houden zich bezig met het schatten van mannenpiemels.
Het lukt je maar niet he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1/10 voor proberen wat ik al 500 topics terug heb gedaan
Als we elkaar weer bij een meet meeten en ik heb dit gesprek onthouden dan doe ik het wel even voor.quote:
Mijn ex lijkt wel een beetje op jouw avatar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef TGT2 het volgende:
Ah ok nee dan weet ik dat het wel belangrijk is de algemene style qua avatar aan te houden. Want stel je voor dat je daar achter bij loopt
Ik hoor er toch wel bij he????
nja je hebt ook al 10 x zo verbaasd gereageerd... ik weet niet wat er met jouw hersens is. misschien te druk met de penis van RZquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan ben ik dat zeker weer vergeten.Of ik zat niet op te letten.
Laat maar horen dan.quote:
Hou ik je aan!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als we elkaar weer bij een meet meeten en ik heb dit gesprek onthouden dan doe ik het wel even voor.
Have fun!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef TGT2 het volgende:
Zo mensen, genoeg gefokt weer. Ik gaat weer de hort op
Dat weet toch iedereen.quote:
Note to self: niet met de rug naar Tijnbrein gaan staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja je hebt ook al 10 x zo verbaasd gereageerd... ik weet niet wat er met jouw hersens is. misschien te druk met de penis van RZ
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1/10 voor proberen wat ik al 500 topics terug heb gedaan
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
[zwoele Jambersstem]
Nee, er zijn een paar randmongolen met grote voeten en een micropenis die dat roepen. Ik heb daar nog geen wetenschappelijke onderbouwing van gezien.quote:
Genoeg om een statistisch verband te vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik begin bijna nieuwsgierig te worden maar hoeveel heb je er al gemeten in het dagelijks leven en een verband getrokken (hihi) tussen formaat handen en voeten
Als jij eens wist wat er allemaal in mijn hersens gebeurt dan zou jij versteld staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja je hebt ook al 10 x zo verbaasd gereageerd... ik weet niet wat er met jouw hersens is. misschien te druk met de penis van RZ
Ik weet niet of ik dat wil.quote:
Slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn een paar randmongolen met grote voeten en een micropenis die dat roepen. Ik heb daar nog geen wetenschappelijke onderbouwing van gezien.
Vergeet de fotos/filmpjes niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
Murm gaat op de bank hangen* met kwaak...
Later allemaalslaap lekker en fijne avond
* of neuken
Gelukkig zit je penis niet op je rug.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Note to self: niet met de rug naar Tijnbrein gaan staan.
Oh is het dan niet waar. Ik dacht dat het wel klopte.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, er zijn een paar randmongolen met grote voeten en een micropenis die dat roepen. Ik heb daar nog geen wetenschappelijke onderbouwing van gezien.
Doeiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
Murm gaat op de bank hangen* met kwaak...
Later allemaalslaap lekker en fijne avond
* of neuken
Ga dan lekker slapen.quote:
Doe kwak.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet verder komt dan :"Doe Kwaak."
Laat eens horen aan ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:46 schreef Techno het volgende:
Hmm, ik zit te prutsen aan een mix... maar ben er nog niet geheel content mee. >_<
Veel plezier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik zal mij eens gaan douchen.
Dan kan ik straks weer fris en fruitig naar de kroeg vertrekken.
Weer porno aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
SMS EEND AAN NAAR....
Tief op zeg, schijt sms diensten, geef film!
Ik raad de bijbel aan het meest gelezen sprookjesboek ter wereld.quote:
Daar krijg je ook van dat soort onzin als je iets wil zien.quote:
Geen last van hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar krijg je ook van dat soort onzin als je iets wil zien.
Dat was al twee weken geleden, vorige week heb ik mij prima gedragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
En niet te veel drinken zoals de vorige keer.
Een LAVALAMP op je mobiel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
SMS EEND AAN NAAR....
Tief op zeg, schijt sms diensten, geef film!
Slaap lekker, Auto.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga lekker de laptop afsluiten, film kijken & slapen...
Ik ook niet. Want ik kijk nooit porno.quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga lekker de laptop afsluiten, film kijken & slapen...
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was al twee weken geleden, vorige week heb ik mij prima gedragen.
Sorry die muziek is niet mijn ding.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Good Life - Innercity remixje, rechts klikken en dan opslaan als/save as....
Wanneer gaan jij en auto nu eindelijk eens een keer daten?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
![]()
ondanks je kutava mag je van mij toch wel blijven... moet je wel leuke grapjes blijven maken
Ik vind de zang veel te zacht en de beat veel te luid.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:05 schreef Techno het volgende:
Good Life - Innercity remixje, rechts klikken en dan opslaan als/save as....
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook op je normale account gaan hoor. In plaats van een kloon.
Dat komt wel goedquote:
Dat het niet jouw ding is, ok. Maar de beat is toch echt 100% origineelquote:Op zondag 22 maart 2009 00:10 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry die muziek is niet mijn ding.Ik vind het vrij standaard klinken.
Het is dan ook "work in progress"quote:Op zondag 22 maart 2009 00:14 schreef Howl het volgende:
Ik vind de zang veel te zacht en de beat veel te luid.
Niet eens gedanst?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer
Zoals verwacht niet heel boeiend, was geen hond.. Hebben een redelijk saaie film gekeken (nee, ik weet de tittel niet meer) en viel dan ook in slaapGebeurd mij niet vaak, maar ben weer thuis
neequote:
Je ex verwacht dat je van de meisjes afblijft?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
gawd, ik ben weer net sinds 4 week single. De 1e drie weken had ik echt zo iets van, vrouwen, nee, misschien ergens volgend jaar. Nu 4 week later heb ik zoiets van, ja weer een meissie zoekenen iig 1tje niet op uni omdat mn ex daar nog elke keer rond loopt en van me verwacht dat ik van de meisjes afblijf.
Zo 4 weken alquote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
gawd, ik ben weer net sinds 4 week single. De 1e drie weken had ik echt zo iets van, vrouwen, nee, misschien ergens volgend jaar. Nu 4 week later heb ik zoiets van, ja weer een meissie zoekenen iig 1tje niet op uni omdat mn ex daar nog elke keer rond loopt en van me verwacht dat ik van de meisjes afblijf.
Hoi CG.quote:
Hoi, vertel...quote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Die beat kan dan wel orgineel zijn dat betekend niet dat het wel als een standaard trance nummer klinkt.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt wel goed![]()
[..]
Dat het niet jouw ding is, ok. Maar de beat is toch echt 100% origineel
[..]
Het is dan ook "work in progress"
Het is alles behalve trance...quote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef tijnbrein het volgende:
Die beat kan dan wel orgineel zijn dat betekend niet dat het wel als een standaard trance nummer klinkt.
Ik was haar 1e 'serieuze' vriend. En ik heb het toen uitgemaakt, uiteraard toen ik het uitmaakte zei ik veel te lieve dingen, we kunnen vrienden blijven etc. etc. ( ze was namelijk nogal overstuurquote:Op zondag 22 maart 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ex verwacht dat je van de meisjes afblijft?
Snapt ze niet dat kerels ook behoeften hebben enzo?
Wat dan wel? In ieder geval dance.quote:
Wat ze toen zei, betekent neit dat dat ook zo gaat lopen hequote:Op zondag 22 maart 2009 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik was haar 1e 'serieuze' vriend. En ik heb het toen uitgemaakt, uiteraard toen ik het uitmaakte zei ik veel te lieve dingen, we kunnen vrienden blijven etc. etc. ( ze was namelijk nogal overstuur) maarja, na een week toch van msn en facebook afgeflikkerd en sinds dien niet meer mee gesproken. Ze zei zelf nog dat ze erg lange periode nodig heeft om over me heen te komen en sja, ze zit bij mij op de universiteit en studeert exact hetzelfde wat ik doe. We zien elkaar dus tijdens de hoorcolleges
Maar ik ben wel toe denk ik aan wat nieuwe bindingen. Zo in je uppie is ook niet wat
Meestal schreeuwen dat soort types heel hard en hebben ze na een paar weken dan zelf al iemand anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ze toen zei, betekent neit dat dat ook zo gaat lopen heVoor hetzelfde geld is ze na 4 weken al over je heen
![]()
Maar hoe dan ook, om op die manier rekening met haar te houden lijkt me wat overdreven. Gewoon lekker je ding doen
Jah daarom.. Er kan veel gezegd worden op die momenten, maar vaak komt er maar weinig van terechquote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal schreeuwen dat soort types heel hard en hebben ze na een paar weken dan zelf al iemand anders.
De acapella van Good Life is Detroit techno, de beat is Tribal techno.quote:
Ze is erg gevoelig en heeft relatief weinig ervaring met relaties en jongens. Zoals gezegd, voordat we wat hadden liepen we een keer door het centrum en zei ze tegen mij dat ze me nooit zou bedriegen, zelfs niet als ik voor een lange periode weg zou gaan en dat ze ook nooit tegen me zou liegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ze toen zei, betekent neit dat dat ook zo gaat lopen heVoor hetzelfde geld is ze na 4 weken al over je heen
![]()
Maar hoe dan ook, om op die manier rekening met haar te houden lijkt me wat overdreven. Gewoon lekker je ding doen
Dat soort dingen had je ook beter niet kunnen doen, al die nasleep en lieve dingen maakt de verwerking alleen maar moeilijker voor haar. En het zal heus niet zo zijn dat ze meteen depressief wordt als jij wat met iemand anders wat krijgt hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze is erg gevoelig en heeft relatief weinig ervaring met relaties en jongens. Zoals gezegd, voordat we wat hadden liepen we een keer door het centrum en zei ze tegen mij dat ze me nooit zou bedriegen, zelfs niet als ik voor een lange periode weg zou gaan en dat ze ook nooit tegen me zou liegen.
En ze ontwijkt me heb ik het gevoel op uni. Ik wil niet dat ze nog depresief word van me door het feit dat ik met iemand anders loop klef te doen op uni en zij ziet dat toevallig.
Maar nu de hamvraag, waarom/waardoor is het fout gegaan?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ze is erg gevoelig en heeft relatief weinig ervaring met relaties en jongens. Zoals gezegd, voordat we wat hadden liepen we een keer door het centrum en zei ze tegen mij dat ze me nooit zou bedriegen, zelfs niet als ik voor een lange periode weg zou gaan en dat ze ook nooit tegen me zou liegen.
En ze ontwijkt me heb ik het gevoel op uni. Ik wil niet dat ze nog depresief word van me door het feit dat ik met iemand anders loop klef te doen op uni en zij ziet dat toevallig.
Hoi JonKeLquote:
Tja zou kunnen.. maar toch. Je kan niet voor een ander denken en moet je ook niet doenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hey Techno alles goedquote:Op zondag 22 maart 2009 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag, waarom/waardoor is het fout gegaan?
[..]
Hoi JonKeL
Dat valt te bezien, ik heb van haar vriendinnen gehoord dat ze er helemaal door zat en die vroegen me ook, waarom heb je het uitgemaakt? Ik gaf hun de reden en ze zeiden, sja, ik begrijp het opzich wel. Jammer maar helaas voor de 2 van jullie. Ze is die week daarna ook niet meer op school geweest. Daarna nog wat foto's van d'r gezien, oef niet best. Gelukkig doen haar vriendinnen alles om d'r op te beuren maar toch.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen had je ook beter niet kunnen doen, al die nasleep en lieve dingen maakt de verwerking alleen maar moeilijker voor haar. En het zal heus niet zo zijn dat ze meteen depressief wordt als jij wat met iemand anders wat krijgt hoor.
Ik zeg ook niet dat je meteen al je gevoel uit moet schakelenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, ik heb van haar vriendinnen gehoord dat ze er helemaal door zat en die vroegen me ook, waarom heb je het uitgemaakt? Ik gaf hun de reden en ze zeiden, sja, ik begrijp het opzich wel. Jammer maar helaas voor de 2 van jullie. Ze is die week daarna ook niet meer op school geweest. Daarna nog wat foto's van d'r gezien, oef niet best. Gelukkig doen haar vriendinnen alles om d'r op te beuren maar toch.
En ja, ik zat fout met dat lieve woordjes toen ik het uitmaakte. Maar als je iemand voor je hebt in tranen en niet al te beste bedoeling probeer je die toch wat op te vrolijken dan dieper in de shit te laten zinken.
Klopt ik zie haar dan ook nog maar voor een aantal week omdat ik weer ga verhuizen.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je meteen al je gevoel uit moet schakelenMaar dat soort dingen komt wel weer goed. Duurt alleen even.
Dat is mooiquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je meteen al je gevoel uit moet schakelenMaar dat soort dingen komt wel weer goed. Duurt alleen even.
Nee maar ken genoeg mensen die jaren lang gebukt gaan onder het verdriet van het uitgaan van een relatiequote:Op zondag 22 maart 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het komt idd maar zelden voor dat iemand na een break up dood gaat
Ach ja, weet hoe dat zelf is gegaan toen ik dat had, is niet leuk maar gaat overquote:Op zondag 22 maart 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het komt idd maar zelden voor dat iemand na een break up dood gaat
Je lijkt iig vooral bezig met háár eventuele ellende, die jij nu voor haar invult.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Nee maar ken genoeg mensen die jaren lang gebukt gaan onder het verdriet van het uitgaan van een relatie
Weet ik dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, weet hoe dat zelf is gegaan toen ik dat had, is niet leuk maar gaat over
Zou alleen niks met d'r afspreken ofzo daarvoor en weer praten of iets in die richring, maakt het alleen maar weer moeilijker voor haar.
Mja ik voel me dan ook schuldig voor het feit dat ze het er zo moeilijk mee had of misschien wel dat ik het er niet zo moeilijk mee had. Ik had er dan ook moeite mee om het uit te maken omdat ze daarvoor al zei dat ze dan nogal in zich minder zou voelen want ik was dé ware enzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt iig vooral bezig met háár eventuele ellende, die jij nu voor haar invult.
Kortom, je hebt het nog niet losgelaten. Dat hoort bij de verwerking, denk ik. Lijkt me wel goed om dat te beseffen, bij die posts die je hiervoor plaatste.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja ik voel me dan ook schuldig voor het feit dat ze het er zo moeilijk mee had of misschien wel dat ik het er niet zo moeilijk mee had. Ik had er dan ook moeite mee om het uit te maken omdat ze daarvoor al zei dat ze dan nogal in zich minder zou voelen want ik was dé ware enzo.
Dit keer dacht ik dat ik wat mistequote:Op zondag 22 maart 2009 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde uit mijn ervaring in het verleden
Alles flex, uiteraard.quote:
Niet veel boeiends op dat gebied, maar een rustige periode is ook wel tofquote:Op zondag 22 maart 2009 01:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alles flex, uiteraard.Met jou ook? Nog enerverende date-perikelen?
In die zin heb je gelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 01:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kortom, je hebt het nog niet losgelaten. Dat hoort bij de verwerking, denk ik. Lijkt me wel goed om dat te beseffen, bij die posts die je hiervoor plaatste.
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat maak ik nu goed. Heb nog iets teveel energie voor ik kan gaan slapen
.
Een ex? de laatste ex? de voor dat ? de ex voor die voorlaatste ex? En hoelang geledenquote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef Q. het volgende:
Oh! Ik was vanavond bowlen met een grote groep en daar was een ex van me ook bij, ze stond op de baan naast die van mij. Best raar, af en toe stond ik naast haar maar niets tegen haar gezegd, andersom ook niet. Heel surrealistisch.
Heb je er verder nooit contact mee?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef Q. het volgende:
Oh! Ik was vanavond bowlen met een grote groep en daar was een ex van me ook bij, ze stond op de baan naast die van mij. Best raar, af en toe stond ik naast haar maar niets tegen haar gezegd, andersom ook niet. Heel surrealistisch.
Nee, dat heb ik uit gemaakt. Dat heb je gemist dus.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey Q. Het is niet erg, je hebt een babe!!!
Het is nog maar een maand uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:25 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Heb je er verder nooit contact mee?Dat lijkt me inderdaad best raar.
Ja, ik heb er best veel he? Spaar ze allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een ex? de laatste ex? de voor dat ? de ex voor die voorlaatste ex? En hoelang geleden![]()
Double U TF!!! verder nog iets gemist?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik uit gemaakt. Dat heb je gemist dus.
Dat.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Double U TF!!! verder nog iets gemist?
Há, dat gevoel ken ik. Op elke pot passen immers een tig tal dekselsquote:Op zondag 22 maart 2009 01:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik heb er best veel he? Spaar ze allemaal.
Ik zorg er ook altijd voor dat ik minstens een maand geen contact heb met een verse exquote:Op zondag 22 maart 2009 01:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog maar een maand uit.Maar dit was de eerste keer dat ik haar zag sinds ik haar had gedumpt. Tussendoor ook geen contact gehad.
.
newbies.. Bah! Ben ik blij dat de sneeuw niet bah maarquote:Op zondag 22 maart 2009 01:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.
Verder weinig gemist behalve wat newbies.
Neuh, kwam zo uit, niet zo dat ik haar bewust ben gaan negeren, ze woont in Amsterdam en ik in Utrecht dus dat negeren is best makkelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik zorg er ook altijd voor dat ik minstens een maand geen contact heb met een verse exOf was het bij jou niet expres?
Achteraf gezien vielen al die deksel bij mij altijd zo door de mand pot, andersquote:Op zondag 22 maart 2009 01:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Há, dat gevoel ken ik. Op elke pot passen immers een tig tal deksels
Je hebt gewoon nog niet goed genoeg gezocht.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:31 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Achteraf gezien vielen al die deksel bij mij altijd zo door de mand pot, anders
Oh, ik wil nog best 20 andere dekseltjes een kans geven hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 01:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog niet goed genoeg gezocht.
Misschien kom je er ooit eentje tegen die wel past. You never know.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Oh, ik wil nog best 20 andere dekseltjes een kans geven hoor
Alleen een ochtend ploeg... mijn ritme gaat gewoon weer door..quote:Op zondag 22 maart 2009 06:36 schreef rhubarbje het volgende:
is er geen nachtploeg of zo vanacht?
Oh lucky bastard!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn ex lijkt wel een beetje op jouw avatar.
Goedemorgen!quote:Op zondag 22 maart 2009 06:36 schreef rhubarbje het volgende:
is er geen nachtploeg of zo vanacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |