wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat vind ik nou weer overdreven (dat de overheid doet alsof iedereen ineens dood gaat aan allerlei plezierige verslavingen). Het aantal kinderen dat overlijdt aan de gevolgen van rokende ouders in huis is waarschijnlijk erg laag. Desalniettemin is het niet gezond natuurlijk. En in de situaties waarin ouders dat zelf niet kunnen bedenken of daar maling aan hebben mag de overheid van mij een vette vinger in de pap hebben.
Heb je ook tot tien uur?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi Peter!![]()
@Frits, ik ben bang dat het weer een "op het nippertje" gaat worden
mp3spelers verbieden? Ik hoop dat je niet op de fiets bedoelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.
yeah right, en dit niet?
Ja, dat is ook krom, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.
yeah right, en dit niet?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met dit liedje heb ik ooit meegedaan aan een playback show, was ik dennie
Ik bedoel wel op de fiets. En ondanks dat het betutteling is, zou het (in tegenstelling tot een thuisrookverbod) levens kunnen redden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mp3spelers verbieden? Ik hoop dat je niet op de fiets bedoelt?
Dat zou ik pas betutteling vinden.
Ik had een pruik opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je ook zo'n krullenbol?
Ook jeugdsentiment dus.
Ik zong dit liedje vroeger met mijn zus als we zaterdagmiddag klaar met ons baantje in de slagerij
Pics or it didn't happen. Zie het morgen wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
Met dit liedje heb ik ooit meegedaan aan een playback show, was ik dennie
Ah, jij ziet gelijk de optimistische kant van het verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Soury het volgende:
Neukverbod !!! Direct
Afhakken en dichtnaaienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe stel je je de controle voor?
En dan krijgen ze als troost een ipod voor op de fiets!quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Soury het volgende:
Neukverbod !!! Direct
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?quote:
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Edit: Ik snap je punt wel hoor Bart, en ik weet ook dat het niet zo slim is, maar het trapt zo lekker met een muziekje erbij.
Ja. Welkomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?
Ik wilde het gewoon ook een keer posten: Omdat het kanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?
Echt wel !!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.
En daarnaast is het gewoon verboden, onder Artikel 5 van de Wegenverkeerswet. Je leert bijvoorbeeld tijdens je rijlessen dat je de radio niet zó hard mag zetten, dat je sirenes van hulpdiensten niet meer hoort. Datzelfde geldt ook op de fiets.
En het is weer niet waar dat je als dronken fietser je rijbewijs kunt kwijt raken.
Weer es wat anders dan goedemorgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ook een keer posten: Omdat het kan
Ja dat kan wel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.
En daarnaast is het gewoon verboden, onder Artikel 5 van de Wegenverkeerswet. Je leert bijvoorbeeld tijdens je rijlessen dat je de radio niet zó hard mag zetten, dat je sirenes van hulpdiensten niet meer hoort. Datzelfde geldt ook op de fiets.
En het is weer niet waar dat je als dronken fietser je rijbewijs kunt kwijt raken.
Mutsquote:
X Geschiktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga naar de AH, op de fiets, met mijn ipod op, en zonder licht.![]()
Maar ik rook niet waar de kinderen bij zijn
Laat je niet doodrijden!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga naar de AH, op de fiets, met mijn ipod op, en zonder licht.![]()
Ja tot 22:00 en op zondag van 11:00-18:OO.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
X Geschikt
Is er nog een Appie open bij jullie?
Tot 22.00 uur blijkbaar. In rustiek Bussum is alles om 20.00 uur echt wel dicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
X Geschikt
Is er nog een Appie open bij jullie?
Die was nog geen 18 jaar oud denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmmm. Heb het er van de week met een agent over gehad.
Wacht ff ik ga meequote:
Dan kies ik voor it didn't happenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. Zie het morgen wel.
Nee, deze was wel Brigadier.quote:
Ik denk toch dat Bart gelijk heeftquote:
Kan ik weer met een gerust hart van m'n fiets donderenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Bart gelijk heeft![]()
Artikel 164 lid 1 van de Wegenverkeerswet 1994 stelt dat het rijbewijs van bestuurders van een motorrijtuig waarmee een overtreding van (bijvoorbeeld) artikel 8 van de Wegenverkeerswet 1994 (rijden onder invloed van alcohol) is gepleegd, kan worden ingevorderd. En een fiets is geen motorrijtuig, dus kunnen ze uw rijbewijs niet invorderen. Het is wel zo dat u onder invloed van alcohol geen enkel voertuig mag besturen, dus een rijverbod hoort wel tot de mogelijkheden.Wat uw laatste vraag betreft kan er inderdaad een artikel uit het Wetboek van Strafrecht (453) op u los worden gelaten als u lopend naar huis gaat en er sprake is van overlast door dronkenschap. Het artikel luidt: Hij die zich in kennelijke staat van dronkenschap op de openbare weg bevindt, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twaalf dagen of geldboete van de eerste categorie. (IvdB)
ik las 'oerwandelen'. Ik vroeg me al af wat het was, hoewel ik me in jouw geval direct een voorstelling kon makenquote:
En morgen met een pincet het asfalt weer uit je gezicht pullekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart van m'n fiets donderen
Beats going to church!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen met een pincet het asfalt weer uit je gezicht pulleken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
En dan dit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lkenende-norm__.html
Oprotten met die gek
quote:Geflankeerd door van Geel en Donner maakt de premier ogenschijnlijk een onstapnnen indruk op het CDA-congres.
Dan heeft mijn collega terecht ik de cel gezeten ..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Bart gelijk heeft![]()
[quote]
Ik dacht ook dat je je rijbewijs door beschonken fietsen kon kwijt raken, maar van google kan je zoveel lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft mijn collega terecht ik de cel gezeten ..Maar ik was heilig van overtuigd dat je je rijbewijs kwijt kon raken. Ik baalde al van dat je niet bezopen mocht fietsen en lopen ook niet eens
Yoh watte of moeten we radenquote:
Ik denk dat toch echt niet hoor ???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je je rijbewijs door beschonken fietsen kon kwijt raken, maar van google kan je zoveel leren![]()
Je mag weg beschonken gaan lopen als anderen dan maar geen last van je hebben
Sjeusus verwacht je een verslagquote:
quote:
quote:
watvoor toetje? chocoladevla? griesmeelpap? dubbelvla?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poffertjes
en brood.
een toetje.
kattenvoer
en sigaretten.
Toch niet van die sponzige opwarmpoffers?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poffertjes
en brood.
een toetje.
kattenvoer
en sigaretten.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
watvoor toetje? chocoladevla? griesmeelpap? dubbelvla?
quote:
Ja lief ik geloofde je gelijk al .. Komt raar op me over dacht dat het anders zat. Maar beter .. Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat:
Wat uw laatste vraag betreft kan er inderdaad een artikel uit het Wetboek van Strafrecht (453) op u los worden gelaten als u lopend naar huis gaat en er sprake is van overlast door dronkenschap. Het artikel luidt: Hij die zich in kennelijke staat van dronkenschap op de openbare weg bevindt, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twaalf dagen of geldboete van de eerste categorie. (IvdB)
Dus ik denk dat ze oogluikend toestaan dat je dronken op straat loopt, als je maar niet gaat lopen zingen enzo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lief ik geloofde je gelijk al .. Komt raar op me over dacht dat het anders zat. Maar beter .. Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleem
Voor je het weet voeren ze je af in een dwangbuisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik zeg 1 pagina terug dat ik naar de AH ging!
Ik wil er wel verslag van doen hoor:
Ik had mijn ipod dus opOok in de AH, en toen kwam dat stukkje van de mannen van de radio over piercings. En toen ze begonnen te gniffelen, heb ik hem geskipt, omdat mensen een beetje raar begonnen te kijken, omdat ik zo stom stond te lachen
Verder ging alles goed.
Ja ik heb al es een hond aangeredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als bestuurder ben je sowieso fout.
Maar doe toch maar uitkijken als je met je dronken kop op de fiets zit
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?quote:
Nee juh, domme hoer. Dat moet je dus niet denken. Als jij slingert op de weg, en iemand moet voor jou uitwijken (en rijdt daarbij zelf tegen een boom of tegen een ander) zijn de gevolgen helemaal niet te overzien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleem
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
zitten daar ook kleine stukjes vruchtvlees in?
kan er een paar missen, vind je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?
Zo'n hond heeft toch 4 poten
my gods...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee. Een soort van sausje zit er bovenop.
Ben te lui om een pic te maken, maar hij is wel lekker.
Tegen een boom of een andere fiets is ze inderdaad de Sjaak, maar een auto krijgt altijd overal de schuld vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee juh, domme hoer. Dat moet je dus niet denken. Als jij slingert op de weg, en iemand moet voor jou uitwijken (en rijdt daarbij zelf tegen een boom of tegen een ander) zijn de gevolgen helemaal niet te overzien.
Achteraf lachen .. Die vette boevier (ofzo) zwart uiteraard lag midden op de weg te snurken (donker). Ik kon dat met mijn racefiets niet beremmen. Vet op mijn plaat dus en die hond keek me lodderig aan van " uh mot je wat "quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?
Zo'n hond heeft toch 4 poten
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Coos! Tijd om te bouwen.
Oh shit, Coos is oewandelen.
De schuld wel ja. Over gewetensproblemen heeft nog niemand het gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen een boom of een andere fiets is ze inderdaad de Sjaak, maar een auto krijgt altijd overal de schuld van
Nee dat bedoelde ik eigenlijk niet, maar wist niet hoe ik het ander moest zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
kan er een paar missen, vind je?
Wel delen he? Krengquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draai! Want ik ben alleen thuis!
Als ik alleen thuis ben draai ik ook plaatjes!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draai! Want ik ben alleen thuis!
Dan is het een andere als ik ooit heb gegeten, maar zo te horen zeer de moeite waardquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee. Een soort van sausje zit er bovenop.
Ben te lui om een pic te maken, maar hij is wel lekker.
Door mijn toedoen?! ik doe helemaal nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De schuld wel ja. Over gewetensproblemen heeft nog niemand het gehad.
Door jouw toedoen zal er een kind zijn moeder moeten missen. "Ja, maar het was de schuld van die auto, hoewel ikzelf de oorzaak was."
Heb jij nog een platenspelert?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben draai ik ook plaatjes!![]()
(nu ligt Doe Maar (4US) on the wheel of steel)
Bij mij ook op zolderquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
Dozen met lp's die verpieteren in de berging
Ik heb ook nog singels iid maar wel een hoop verkocht jaren geleden. De pest is dat ik zelf nooit zo netjes was op mijn spullen. Dus verkopen is geen optiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook op zolder![]()
En maxi-singles enzo, zo zonde.
Dat kan ik dus echt nietquote:
God was ik maar zo dan had ik een hoop ruimtequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
Jawel, wat moet ik nog met die troep, hoppa weg ermee. Maar het waren er ook niet zóveel.
met muziek weggooien heb ik geen moeite, kleding daarentegen. . .quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
God was ik maar zo dan had ik een hoop ruimte
Menquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
met muziek weggooien heb ik geen moeite, kleding daarentegen. . .
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een plaatenspeler gekocht.. Even van genoten maar dat omdraaien van die plak na 15 minuten hing me snel uit de keel
Het was wel een gedoe ja en dan met die naaldenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een plaatenspeler gekocht.. Even van genoten maar dat omdraaien van die plak na 15 minuten hing me snel uit de keel
Dan ga je er tenminste echt naar luisteren. Zeggen ze.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
Nee die heb ik dan weer wel weggedaan.. Dat heeft ook geen emo gehaltequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Dus die staat nu naast je platen?
Ja ffquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan ga je er tenminste echt naar luisteren. Zeggen ze.
Ik heb dat met kleding ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
met muziek weggooien heb ik geen moeite, kleding daarentegen. . .
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Platen zijn een beetje van voor mijn tijd, maar duurden ze echt maar een kwartier per kant?
Yup! Een echte Soury-jas.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat met kleding ook
Ohh Lies is getuigen een jas van Mag en Maggy die zij al 15 jaar over de kop.
Kan er geen afstand van doen. Zelfs laten verbouwen (binnenwerk)![]()
Ja doeiiii das niet in het vinyl tijdperkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb 1 single, namelijk "Holleeder, de Binnenwereld", van Spinvis.
En 0 platenspelers.
Pfff, ik heb Ray of Light van Madonna ook op vinyl. En Daft Punk en Pulp Fiction.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeiiii das niet in het vinyl tijdperk
Mag en Maggy, dat bestaat toch al 50 jaar niet meer?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ??? Tering dat omdraaien kwam sneller dan ik dachtquote:
Zo oud ben ik nou ook niet troela.... Maar ja daar komt ie vandaan en draag het nog steedsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag en Maggy, dat bestaat toch al 50 jaar niet meer?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ??? Tering dat omdraaien kwam sneller dan ik dacht
Dat zal het zijn Hahahahahahhaaaquote:
Tis dat ik de platen en boeken al heb verhuisd, anders kon ik het nu even nakijken. Maar bijvoorbeeld Sgt. Pepper's Lonely Heartsclub Band duurt ruim een half uur per kant. Zeker de helft met A day in the Life erop!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ??? Tering dat omdraaien kwam sneller dan ik dacht
Ga je het met ons delen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
Psst niet doorvertellen hoor maar ik heb lol hier
Ja! dat mag dus niet he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
Psst niet doorvertellen hoor maar ik heb lol hier
Kut smoesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis dat ik de platen en boeken al heb verhuisd, anders kon ik het nu even nakijken. Maar bijvoorbeeld Sgt. Pepper's Lonely Heartsclub Band duurt ruim een half uur per kant. Zeker de helft met A day in the Life erop!
Ploatje draaieenquote:
Ik was even bang dag Soury ergens anders lol om had gekregen en wij nietquote:
Dat was een grapje toch? Om een rel te veroorzaken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat een volwassene zich wil doodroken prima, dat een niet-rokende volwassene daarnaast wil zitten ook prima. Maar waar kan een kind naartoe? Een kind heeft maar te doen wat zn ouders zeggen en als die roken heeft dat kind dus gewoon pech dat het passief meerookt. Deed onze incompetente regering daar maar wat aan.
Echt waar ???? tering dan word ik echt oudquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen!![]()
je wordt voorspelbaar op je ouwe dag
Ah, de aflossing.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een grapje toch? Om een rel te veroorzaken.
Of je bent echt dom met zo'n uitspraak.
De lady in questie is niet aanwezig dus Hold your horsesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zó erg ben ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, je bent dan wel oud, maar nog niet beschimmeld, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ???? tering dan word ik echt oud
hou es op te rellenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Werkt ze zeker bij de politie... "Als je ze nodig hebt zijn ze er niet"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De lady in questie is niet aanwezig dus Hold your horses
Is dat een vraagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, je bent dan wel oud, maar nog niet beschimmeld, toch?
Oh ik wel ... meerdere itemsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zó erg ben ik dan weer nietIk heb nauwelijks iets in de kast wat 10 jaar oud is.
Mac & Maggyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
heh heh, ik ook! Onder andere mijn oranje ruitjesbroek en bijbehorend geel t-shirtquote:
en ik heb ook net wat vuilniszakken vol gestopt met oude kleding voor de kringloop. Niet alleen maar oude kleding trouwens, ook nog redelijk nieuwe, maar ja ik pas het niet meer dus het hangt maar wat in de kast. Maar er zijn dus ook dingen die ik niet weg wil doen ook al past het niet meerquote:
Een man die hihi typt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hihi, nee. Een onderbouwde aanname![]()
(lijkt me zo lastig tiepen met fungifingers)
Ahh de juiste spelling dank je .. De verbouw meneer heeft netjes de labels er weer in geplaktquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet je sterke punt.
Het is: Houd eens op te rellen.
Had ik ook gedaan heel braaf. (Mijn huis werd verbouwd) en de verkeerde zakken, met kleding die ik wilde houden in de bak gedonderd.. Ben er na 5 jaar nog ziek van. Maar goed er lopen nu gasten rond met mooie kledijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik heb ook net wat vuilniszakken vol gestopt met oude kleding voor de kringloop. Niet alleen maar oude kleding trouwens, ook nog redelijk nieuwe, maar ja ik pas het niet meer dus het hangt maar wat in de kast. Maar er zijn dus ook dingen die ik niet weg wil doen ook al past het niet meer
Ik heb er nog wel kleren van, maar niet veel. Een housebroekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh de juiste spelling dank je .. De verbouw meneer heeft netjes de labels er weer in geplakt
Ik heb truitjes van H&M die al vijf jaar oud zijn. Die geven geen krimp. Tis dus niet altijd zo dat goedkoop slecht isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel kleren van, maar niet veel. Een housebroekM'n badstofstreepjestrui is totally worn out
![]()
Die heb ik misschien wel 1000 dagen gedragen.Handige extra trui to go.
![]()
Soms zie ik nog wel eens foto's van oude kloffies en dan vraag ik me wel eens af wanneer ik het ben kwijtgeraakt.
Ik ben heel veel leuke kleren kwijtgeraakt, ook door diefstal.
Idem. Diefstal dus. Uit de auto in Rome. Zo fucking stom, spullen in de auto gelaten, ik was er fel op tegen maar ik was de enige die het niet vertrouwde van zes, dus ik heb me door de meerderheid laten meeslepen, bij neergelegd eigenlijk. Al m'n mooie zomerkleren foetsiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
Ben er na 5 jaar nog ziek van. Maar goed er lopen nu gasten rond met mooie kledij
Enige wat je moet is ademhalen en belasting betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dit moeten jullie eigenlijk gewoon zien
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
In de categorie leedvermaak?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Die eerste hit van K3 vond ik geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Echt die link!![]()
![]()
Ik heb echt buikpijn van het lachen
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de categorie leedvermaak?
Leedvermaak zijn tieten met zonnenbloemen in de duinen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de categorie leedvermaak?
navond Ik dacht even dat het koefnoen wasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Schaamteloze reldellen. Beetje op gaan staan en het zicht van de kleintjes ontnemen.quote:
Yep ik word er weer vrolijk van.. Lieve mooie dromerquote:
Hoe gaat het met de poes/kater van de buurvrouw, klikt het een beetje ?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schaamteloze reldellen. Beetje op gaan staan en het zicht van de kleintjes ontnemen.
Liesje moet zich schamen.
K3quote:Op zondag 22 maart 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep ik word er weer vrolijk van.. Lieve mooie dromer
Oordeel zelf maar...quote:Op zondag 22 maart 2009 00:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de poes/kater van de buurvrouw, klikt het een beetje ?
Hahah ja sukkelquote:Op zondag 22 maart 2009 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
K3
65+
vrolijk
Gaat het wel goed met je?
Ik mag dan een grote bek hebben op het internet en ook IRL, maar dieren zijn mijn vriendjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zet maar streams op jouw dieren, ik ben altijd verkocht wanneer ik ze zie.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag dan een grote bek hebben op het internet en ook IRL, maar dieren zijn mijn vriendjes.
Niet dat ik lid ben van de dierenpartij, maar dieren gaan mij aan het hart.
En deze blijft tot nu toe de mooiste. Ik heb haar een week, maar is een kat in de zak...
Nee het is een poes.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:35 schreef Soury het volgende:
Maar wel een beetje evil .. Is het een kater ?
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee het is een poes.
Ze is geholpen, dus geen last van kleintjes.
En ze is van een ex van me, maar heb nog wel af en toe haar poes op mijn schoot.
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ok... zag een valse blik moest gelijk aan mijn kater denken
Dan is de ex van Bounty (de kater) een super grote klootzak(in) Die achter het gaas mag wat mij betreftquote:Op zondag 22 maart 2009 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Dat vertelde ik vanmiddag nog aan miijn buuf/ex.
dat ze zo wispelturig is.Ene moment wil ze aangehaald worden en ander moment is het een bitch.
Ze zeggen wel dat een hond op zijn baasje lijkt, maar in dit geval lijkt zij op haar ex-baasje
Ik neem aan dat je de ex van Bounty bedoelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is de ex van Bounty (de kater) een super grote klootzak(in) Die achter het gaas mag wat mij betreft
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag dan een grote bek hebben op het internet en ook IRL, maar dieren zijn mijn vriendjes.
Niet dat ik lid ben van de dierenpartij, maar dieren gaan mij aan het hart.
En deze blijft tot nu toe de mooiste. Ik heb haar een week, maar is een kat in de zak...
[ afbeelding ]
Je hebt je grenzen.. Goed gedaan .. Genoeg is genoegquote:Op zondag 22 maart 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de ex van Bounty bedoelt.
Werd vanmiddag ook gevraagd of ik een hondje wilde adopteren. Van 14 jaar, omdat baasje uit huis is gezet.
Kostte me moeite om "nee" te zeggen. Werd door 5 buren aangesproken, omdat ze weten dat ik geen dier in een asiel wil laten belanden.
Maar ergens is er een stop.
Ja de idioot die dat beest vernaggeld heeft. Hij is echt lief nu voor mij en mijn lief . Dat is ook alles . Een velle super sterke kater die niks veelt. Zuchtquote:Op zondag 22 maart 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de ex van Bounty bedoelt.
Ja he? spraakzame menschen hier.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Nou ja al met al was het weer plezant vertoefen hier
Je kan 'tquote:Op zondag 22 maart 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
Nou ja al met al was het weer plezant vertoefen hier
Wat ben je toch een misselijk makende ziekelijke klootzakquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leedvermaak zijn tieten met zonnenbloemen in de duinen.
What goes around comes around.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ben je toch een misselijk makende ziekelijke klootzak![]()
Hele verhalen over Bommie maar dat je psychische chantage/druk/gestalk naar een onschuldige fok user uit in de SC vind je wel moreel verantwoordt?
Lutser
Ja, loop dan ook niet de hele tijd zo te wrikken bij bijna iedereen maar doe es een beetje aardigquote:Op zondag 22 maart 2009 02:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coos is boos...
Ik ben niet boos.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coos is boos...
En op hoeveel minuten zijn ze van winnaar Lance Armstrong geëindigd?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
100 meter voor de finish lag Cavendish (geel) nog drie lengtes achter, hij pakt 'm precies op de streep.
Tegen wie dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, loop dan ook niet de hele tijd zo te wrikken bij bijna iedereen maar doe es een beetje aardig![]()
![]()
Dat is je held hè Peter?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En op hoeveel minuten zijn ze van winnaar Lance Armstrong geëindigd?
Klopt. Hij had ook al getwitterd dat Contador nog veel moet leren.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dstrijd__.html?p=5,1
Lance doet aan Twitter.
En "het resultaat stond niet voorop".![]()
Hij kan eerder leren van Contador.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt. Hij had ook al getwitterd dat Contador nog veel moet leren.![]()
Hij wil top zijn in de Tour. Net als vroeger eigenlijk.
Nou ja, iedereen, dat is dan misschien overdreven van mij. Ik zag ook wel dat VB jou onderuit haalde en dat je daarop reageerde, maar Marrije en Cc doen toch niets verkeerds en die zit je ook aardig te stangen zo af en toe? Je kunt beter dan dat volgens mijquote:Op zondag 22 maart 2009 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tegen wie dan?
Ik ben heel lief tegen de meesten.
Ok, er zijn een paar waar ik mijn vraagtekens bij heb. Maar dat zijn maar een stuk of 3-4 users.
Dus ik snap niet dat je een uitspraak doet over bijna iedereen.
Eyyy ik haal Cc never niet onderuit, dat is beetje pesten met haar champix.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen, dat is dan misschien overdreven van mij. Ik zag ook wel dat VB jou onderuit haalde en dat je daarop reageerde, maar Marrije en Cc doen toch niets verkeerds en die zit je ook aardig te stangen zo af en toe? Je kunt beter dan dat volgens mij
Ik kan iedereen hebben. Ben niet op mijn mondje gevallen.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tegen degenen die je niet kunt hebben zeker?
Mijn interpretatie en zulks, maar waar bemoei ik mij eigenlijk ook mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyyy ik haal Cc never niet onderuit, dat is beetje pesten met haar champix.
Zit totaal geen kwade gedachte achter.
Ze moet alleen niet zo zeiken met dat stoppen met roken, maar wel haar stats blijven doorgeven.
Beperk je dan tot degenen die het zelf ook kunnen hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan iedereen hebben. Ben niet op mijn mondje gevallen.
Nee, maar wel op je achterhoofd en daarbij zijn heel wat draadjes losgeraakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben niet op mijn mondje gevallen.
quote:"Premier pleit voor 'morele' Balkenende-norm "
Ik dacht dat je het over LS had.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die man langzaam maar zeker een bedreiging vormen, kan iemand dáár eens niets aan doen? Die gast zit volgens mij zo in z'n eigen wereldje![]()
[..]
Dit is een forum.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Beperk je dan tot degenen die het zelf ook kunnen hebben.
Nee, die heeft af en toe van die mafdaai buien, waaien ook wel weer over. Deze keer duren ze al een paar dagen, hij moest maar weer eens een flinke "buurvrouw beurt" ontvangenquote:Op zondag 22 maart 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over LS had.
Zal eerder gaan over VB. Die zo graag de lieve vader wil zijn en ..... de rest weten jullie welquote:Op zondag 22 maart 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over LS had.
Ik ben gisteren nog helemaal leeggezogen door een buuf die 1 april gaat verhuizen.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die heeft af en toe van die mafdaai buien, waaien ook wel weer over. Deze keer duren ze al een paar dagen, hij moest maar weer eens een flinke "buurvrouw beurt" ontvangen
Doe het maar weer af als een lolletje. Je weet best dat dat het voor sommigen niet is. Steek die knipoog dus maar lekker in je reet want daar heb ik het niet over. Je hebt het over het forum alsof het iets abstracts is en je er nooit komt. 99% van je posts zijn in deze reeks, dus ga niet de users hier behandelen als een stel abstracte units, dat gaat nergens over. Het is je fucking digitale huiskamer!!! Moet jij alle users hetzelfde behandelen, omdat het nu eenmaal de regels van het forum zijn? Bullshit! Het is een slap excuus, een cliché. Niet op je mondje gevallen zei je, dus kom maar met wat beters.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is een forum.
Waarbij je soms in de zeik wordt genomen. Is mij ook niet vreemd.
RLS SC is een sub-forum met een knipoog en af en toe harde uitspraken.
En ik doe daar graag aan mee
Heb je een nieuw woordje geleerd? ABSTRACTquote:Op zondag 22 maart 2009 03:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doe het maar weer af als een lolletje. Je weet best dat dat het voor sommigen niet is. Steek die knipoog dus maar lekker in je reet want daar heb ik het niet over. Je hebt het over het forum alsof het iets abstracts is en je er nooit komt. 99% van je posts zijn in deze reeks, dus ga niet de users hier behandelen als een stel abstracte units, dat gaat nergens over. Het is je fucking digitale huiskamer!!! Moet jij alle users hetzelfde behandelen, omdat het nu eenmaal de regels van het forum zijn? Bullshit! Het is een slap excuus, een cliché. Niet op je mondje gevallen zei je, dus kom maar met wat beters.
Omdat het kan, gok ik. Even een beetje macht voelen.![]()
Tuurlijk sukkeltje. LOOP MAAR WEER WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woordje gelelerd? ABSTRACT
Maar ik ben slapen. En ik waardeer abstracte units meer als menselijke users. Dat je dat even meeneemt in je gedachtenwereld.
Nu ben ik echt naar de Oping.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tuurlijk sukkeltje. LOOP MAAR WEER WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Combinatie van Sly en Huub.quote:Op zondag 22 maart 2009 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tuurlijk sukkeltje. LOOP MAAR WEER WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het bewijs blijkbaar nog steeds gemist.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal eerder gaan over VB. Die zo graag de lieve vader wil zijn en ..... de rest weten jullie wel
Thanxquote:Op zondag 22 maart 2009 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit boos gezien eigenlijk.....![]()
Maar je doet 't best aardig tot nu toe
WJ is er weer niet.....Bach moet wederom wachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs blijkbaar nog steeds gemist.
Die zat net bij de buren SHO, "de laatste dagen van..."quote:Op zondag 22 maart 2009 03:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Thanx![]()
Ik spaar het op.![]()
Nu heb ik wel zin in wat vrolijks. Waar is FANN?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 03:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 03:34 schreef FANN het volgende:
[..]Heb ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou trusten dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trusten Neemmijnietserieus
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Elk voordeel heb z'n nadeel.. twee wakkere mensen maakt SC mogelijk.quote:
Ik kan altijd prima in mijn eentje SC-en.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
twee wakkere mensen maakt SC mogelijk.
Ja hoor, is prima te doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan altijd prima in mijn eentje SC-en.
Oeh verdacht. Want waarom post je dan uitgerekend nu en quote je mij?quote:Op zondag 22 maart 2009 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan altijd prima in mijn eentje SC-en.
Gewoon jezelf antwoord geven.
Ah shit je Peter was me voor.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oeh verdacht. Want waarom post je dan uitgerekend nu en quote je mij?![]()
Maar ik tel drie.
En je lacht om een grap, die je zelf verzint.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 7 posts ofzo, dan ga ik mezelf heel zielig vinden.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 04:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En je lacht om een grap, die je zelf verzint.
Heej, maar ik las je vraag, waar is Twerk eigenlijk? Heel CUL ligt stilquote:Op zondag 22 maart 2009 04:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik zou niet durvenwas even koffie aan het zetten en zulks
Ik weet het niet. Komt wel weer 's aanwaaien.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej, maar ik las je vraag, waar is Twerk eigenlijk? Heel CUL ligt stil
Mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:31 schreef Peter6000 het volgende:
Maar haat me niet omdat je ziet,
Dat ik het leven vrees.
quote:
Well.. Goede nieuws vooral is dat Guus weggespeeld is @ White Hart Lane (1-0)quote:Op zondag 22 maart 2009 05:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik had je niet meer verwacht (en ze trokken het uit me).![]()
Maar dat let mij niet te vragen wat jouw nieuws van de dag is uiteraard.
Normaal vragen ze het nooitquote:Op zondag 22 maart 2009 05:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Well.. Goede nieuws vooral is dat Guus weggespeeld is @ White Hart Lane (1-0)
Hallo Pop, B1 hier.. hast du mich gehort? xDquote:
Tnx mate. Altijd goed om op Spurs in te zetten.. zeker sinds de winter,quote:Op zondag 22 maart 2009 05:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Normaal vragen ze het nooitJa gefeliciteerd
![]()
Ik baalde een klein beetje want ik was te laat in het GOKKEN-topic en ik wilde op Spurs inzetten
Goedemorgen manu! Wat ouderwets eigenlijk om elkaar zo tegen te komenquote:
Wat?quote:Op zondag 22 maart 2009 05:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hallo Pop, B1 hier.. hast du mich gehort? xD
Eigenlijk best leukquote:Op zondag 22 maart 2009 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen manu! Wat ouderwets eigenlijk om elkaar zo tegen te komen!
Ik deed altijd het licht voor je uit.
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best leuk![]()
![]()
![]()
Was gister ook vroeg gaan slapen
quote:
Dat is gewoon mijn taak.,.. zie het zoquote:Op zondag 22 maart 2009 05:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]klopt ja, meestal vraag ik trouwens Twerk om zijn nieuws van de dag, joh zie het zo, je bent incrowd
Mooie tekst. Got RLS written all over it.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:23 schreef Twerk het volgende:
Ik maak van de gelegenheid gebruik hier om nog iets moois uit mn archief te posten.. Laat weten wat je ervan vindt:
(= ..
We leven niet alleen in verhalen, we zijn hen
Half-afgemaakte, fantastische, dan weer schijnbaar reeele verhalen
We bevinden ons niet tussen God en het universum
Niet tussen de evolutie en het diner om half 8
We bevinden ons temidden van duizenden verhalen
Die allemaal waar zijn of waar hadden kunnen zijn
Of die nog bewaarheid kunnen worden
Zodat we tenslotte nooit
Kunnen weten waar we ons eigenlijk bevinden.
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saus!Alsjeblieft.
quote:Op zondag 22 maart 2009 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Voor twerk:
[ afbeelding ]
deze even onder een spoiler, anders wordt Frits misselijk:Sweet.. Zou me allemaal uitstekend smaken nu,, en een hamburger voor onze grote vriend Frits.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saus!
[ afbeelding ]Alsjeblieft.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
quote:Op zondag 22 maart 2009 06:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oeh nice![]()
Zelf dat kaasplaatje vind ik mooi. Genoeg druiven en wijntjes ter afleiding.
Wie wil er een hamburger als je dat allemaal kan krijgen?quote:Op zondag 22 maart 2009 06:01 schreef Twerk het volgende:
[..]
Sweet.. Zou me allemaal uitstekend smaken nu,, en een hamburger voor onze grote vriend Frits.,
Het is iets geniaals.. vrijwel ondefinierbaar,, onbekend maakt men pessimistischquote:Op zondag 22 maart 2009 06:05 schreef liesje1979 het volgende:
Is Twerk eigenlijk een woord?
In combinatie met de ava heeft het iets van zeurderigs, zuurpuimerigs ofzo.
Iets mins.
Er gaat niets boven een goede, zorgvuldig samengestelde hamburger Frits. Zelfs geen nootjes voor Jan en Henk.quote:Op zondag 22 maart 2009 06:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie wil er een hamburger als je dat allemaal kan krijgen?
Je was niet aan 't werk terwijl je een account aanmaakte?quote:Op zondag 22 maart 2009 06:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is iets geniaals.. vrijwel ondefinierbaar,, onbekend maakt men pessimistisch
Nope.. een veel mooiere betekenis.. Ik vertel het zo wel xDquote:Op zondag 22 maart 2009 06:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je was niet aan 't werk terwijl je een account aanmaakte?
Ohw, als ik de lapo heb, maak ik geen nieuwe.
Optimist, nu moet deze vol ook!quote:Op zondag 22 maart 2009 06:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[RLS SC #187] This is where you're best , isn't it mate?
Nog ff danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |