wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat vind ik nou weer overdreven (dat de overheid doet alsof iedereen ineens dood gaat aan allerlei plezierige verslavingen). Het aantal kinderen dat overlijdt aan de gevolgen van rokende ouders in huis is waarschijnlijk erg laag. Desalniettemin is het niet gezond natuurlijk. En in de situaties waarin ouders dat zelf niet kunnen bedenken of daar maling aan hebben mag de overheid van mij een vette vinger in de pap hebben.
Heb je ook tot tien uur?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi Peter!![]()
@Frits, ik ben bang dat het weer een "op het nippertje" gaat worden
mp3spelers verbieden? Ik hoop dat je niet op de fiets bedoelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.
yeah right, en dit niet?
Ja, dat is ook krom, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wat mij een beetje tegen de borst stuit in dit soort zaken: Het kabinet weigert om mp3spelers op de weg te verbieden, terwijl er meer dan twintig doden per jaar door vallen. "Kunnen we niet controleren en raakt aan de privacy van burgers" zeggen ze dan.
yeah right, en dit niet?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met dit liedje heb ik ooit meegedaan aan een playback show, was ik dennie
Ik bedoel wel op de fiets. En ondanks dat het betutteling is, zou het (in tegenstelling tot een thuisrookverbod) levens kunnen redden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mp3spelers verbieden? Ik hoop dat je niet op de fiets bedoelt?
Dat zou ik pas betutteling vinden.
Ik had een pruik opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je ook zo'n krullenbol?
Ook jeugdsentiment dus.
Ik zong dit liedje vroeger met mijn zus als we zaterdagmiddag klaar met ons baantje in de slagerij
Pics or it didn't happen. Zie het morgen wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
Met dit liedje heb ik ooit meegedaan aan een playback show, was ik dennie
Ah, jij ziet gelijk de optimistische kant van het verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Soury het volgende:
Neukverbod !!! Direct
Afhakken en dichtnaaienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe stel je je de controle voor?
En dan krijgen ze als troost een ipod voor op de fiets!quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Soury het volgende:
Neukverbod !!! Direct
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?quote:
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Edit: Ik snap je punt wel hoor Bart, en ik weet ook dat het niet zo slim is, maar het trapt zo lekker met een muziekje erbij.
Ja. Welkomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?
Ik wilde het gewoon ook een keer posten: Omdat het kanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit ik in het ouwe frigide dozentopic?
Echt wel !!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.
En daarnaast is het gewoon verboden, onder Artikel 5 van de Wegenverkeerswet. Je leert bijvoorbeeld tijdens je rijlessen dat je de radio niet zó hard mag zetten, dat je sirenes van hulpdiensten niet meer hoort. Datzelfde geldt ook op de fiets.
En het is weer niet waar dat je als dronken fietser je rijbewijs kunt kwijt raken.
Weer es wat anders dan goedemorgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon ook een keer posten: Omdat het kan
Ja dat kan wel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De meeste mensen snappen het punt wel, maar zijn te eigenwijs om er iets aan te doen. terwijl het helemaal niet zo'n punt is om één oordopje in te doen, of om dat kreng gewoon zachter te zetten.
En daarnaast is het gewoon verboden, onder Artikel 5 van de Wegenverkeerswet. Je leert bijvoorbeeld tijdens je rijlessen dat je de radio niet zó hard mag zetten, dat je sirenes van hulpdiensten niet meer hoort. Datzelfde geldt ook op de fiets.
En het is weer niet waar dat je als dronken fietser je rijbewijs kunt kwijt raken.
Mutsquote:
X Geschiktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga naar de AH, op de fiets, met mijn ipod op, en zonder licht.![]()
Maar ik rook niet waar de kinderen bij zijn
Laat je niet doodrijden!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, ik ga naar de AH, op de fiets, met mijn ipod op, en zonder licht.![]()
Ja tot 22:00 en op zondag van 11:00-18:OO.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
X Geschikt
Is er nog een Appie open bij jullie?
Tot 22.00 uur blijkbaar. In rustiek Bussum is alles om 20.00 uur echt wel dicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
X Geschikt
Is er nog een Appie open bij jullie?
Die was nog geen 18 jaar oud denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmmm. Heb het er van de week met een agent over gehad.
Wacht ff ik ga meequote:
Dan kies ik voor it didn't happenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. Zie het morgen wel.
Nee, deze was wel Brigadier.quote:
Ik denk toch dat Bart gelijk heeftquote:
Kan ik weer met een gerust hart van m'n fiets donderenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Bart gelijk heeft![]()
Artikel 164 lid 1 van de Wegenverkeerswet 1994 stelt dat het rijbewijs van bestuurders van een motorrijtuig waarmee een overtreding van (bijvoorbeeld) artikel 8 van de Wegenverkeerswet 1994 (rijden onder invloed van alcohol) is gepleegd, kan worden ingevorderd. En een fiets is geen motorrijtuig, dus kunnen ze uw rijbewijs niet invorderen. Het is wel zo dat u onder invloed van alcohol geen enkel voertuig mag besturen, dus een rijverbod hoort wel tot de mogelijkheden.Wat uw laatste vraag betreft kan er inderdaad een artikel uit het Wetboek van Strafrecht (453) op u los worden gelaten als u lopend naar huis gaat en er sprake is van overlast door dronkenschap. Het artikel luidt: Hij die zich in kennelijke staat van dronkenschap op de openbare weg bevindt, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twaalf dagen of geldboete van de eerste categorie. (IvdB)
ik las 'oerwandelen'. Ik vroeg me al af wat het was, hoewel ik me in jouw geval direct een voorstelling kon makenquote:
En morgen met een pincet het asfalt weer uit je gezicht pullekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart van m'n fiets donderen
Beats going to church!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En morgen met een pincet het asfalt weer uit je gezicht pulleken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
En dan dit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lkenende-norm__.html
Oprotten met die gek
quote:Geflankeerd door van Geel en Donner maakt de premier ogenschijnlijk een onstapnnen indruk op het CDA-congres.
Dan heeft mijn collega terecht ik de cel gezeten ..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Bart gelijk heeft![]()
[quote]
Ik dacht ook dat je je rijbewijs door beschonken fietsen kon kwijt raken, maar van google kan je zoveel lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heeft mijn collega terecht ik de cel gezeten ..Maar ik was heilig van overtuigd dat je je rijbewijs kwijt kon raken. Ik baalde al van dat je niet bezopen mocht fietsen en lopen ook niet eens
Yoh watte of moeten we radenquote:
Ik denk dat toch echt niet hoor ???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je je rijbewijs door beschonken fietsen kon kwijt raken, maar van google kan je zoveel leren![]()
Je mag weg beschonken gaan lopen als anderen dan maar geen last van je hebben
Sjeusus verwacht je een verslagquote:
quote:
quote:
watvoor toetje? chocoladevla? griesmeelpap? dubbelvla?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poffertjes
en brood.
een toetje.
kattenvoer
en sigaretten.
Toch niet van die sponzige opwarmpoffers?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poffertjes
en brood.
een toetje.
kattenvoer
en sigaretten.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
watvoor toetje? chocoladevla? griesmeelpap? dubbelvla?
quote:
Ja lief ik geloofde je gelijk al .. Komt raar op me over dacht dat het anders zat. Maar beter .. Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat:
Wat uw laatste vraag betreft kan er inderdaad een artikel uit het Wetboek van Strafrecht (453) op u los worden gelaten als u lopend naar huis gaat en er sprake is van overlast door dronkenschap. Het artikel luidt: Hij die zich in kennelijke staat van dronkenschap op de openbare weg bevindt, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twaalf dagen of geldboete van de eerste categorie. (IvdB)
Dus ik denk dat ze oogluikend toestaan dat je dronken op straat loopt, als je maar niet gaat lopen zingen enzo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lief ik geloofde je gelijk al .. Komt raar op me over dacht dat het anders zat. Maar beter .. Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleem
Voor je het weet voeren ze je af in een dwangbuisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik zeg 1 pagina terug dat ik naar de AH ging!
Ik wil er wel verslag van doen hoor:
Ik had mijn ipod dus opOok in de AH, en toen kwam dat stukkje van de mannen van de radio over piercings. En toen ze begonnen te gniffelen, heb ik hem geskipt, omdat mensen een beetje raar begonnen te kijken, omdat ik zo stom stond te lachen
Verder ging alles goed.
Ja ik heb al es een hond aangeredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als bestuurder ben je sowieso fout.
Maar doe toch maar uitkijken als je met je dronken kop op de fiets zit
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?quote:
Nee juh, domme hoer. Dat moet je dus niet denken. Als jij slingert op de weg, en iemand moet voor jou uitwijken (en rijdt daarbij zelf tegen een boom of tegen een ander) zijn de gevolgen helemaal niet te overzien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stap zo bezopen op mijn fiets en als iemand me aanrijdt is het zijn probleem
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
zitten daar ook kleine stukjes vruchtvlees in?
kan er een paar missen, vind je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?
Zo'n hond heeft toch 4 poten
my gods...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee. Een soort van sausje zit er bovenop.
Ben te lui om een pic te maken, maar hij is wel lekker.
Tegen een boom of een andere fiets is ze inderdaad de Sjaak, maar een auto krijgt altijd overal de schuld vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee juh, domme hoer. Dat moet je dus niet denken. Als jij slingert op de weg, en iemand moet voor jou uitwijken (en rijdt daarbij zelf tegen een boom of tegen een ander) zijn de gevolgen helemaal niet te overzien.
Achteraf lachen .. Die vette boevier (ofzo) zwart uiteraard lag midden op de weg te snurken (donker). Ik kon dat met mijn racefiets niet beremmen. Vet op mijn plaat dus en die hond keek me lodderig aan van " uh mot je wat "quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal je zelf meer last van hebben gehad, ofnie ?
Zo'n hond heeft toch 4 poten
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Coos! Tijd om te bouwen.
Oh shit, Coos is oewandelen.
De schuld wel ja. Over gewetensproblemen heeft nog niemand het gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen een boom of een andere fiets is ze inderdaad de Sjaak, maar een auto krijgt altijd overal de schuld van
Nee dat bedoelde ik eigenlijk niet, maar wist niet hoe ik het ander moest zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
kan er een paar missen, vind je?
Wel delen he? Krengquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draai! Want ik ben alleen thuis!
Als ik alleen thuis ben draai ik ook plaatjes!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draai! Want ik ben alleen thuis!
Dan is het een andere als ik ooit heb gegeten, maar zo te horen zeer de moeite waardquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee. Een soort van sausje zit er bovenop.
Ben te lui om een pic te maken, maar hij is wel lekker.
Door mijn toedoen?! ik doe helemaal nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De schuld wel ja. Over gewetensproblemen heeft nog niemand het gehad.
Door jouw toedoen zal er een kind zijn moeder moeten missen. "Ja, maar het was de schuld van die auto, hoewel ikzelf de oorzaak was."
Heb jij nog een platenspelert?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben draai ik ook plaatjes!![]()
(nu ligt Doe Maar (4US) on the wheel of steel)
Bij mij ook op zolderquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
Dozen met lp's die verpieteren in de berging
Ik heb ook nog singels iid maar wel een hoop verkocht jaren geleden. De pest is dat ik zelf nooit zo netjes was op mijn spullen. Dus verkopen is geen optiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook op zolder![]()
En maxi-singles enzo, zo zonde.
Dat kan ik dus echt nietquote:
God was ik maar zo dan had ik een hoop ruimtequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
Jawel, wat moet ik nog met die troep, hoppa weg ermee. Maar het waren er ook niet zóveel.
met muziek weggooien heb ik geen moeite, kleding daarentegen. . .quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
God was ik maar zo dan had ik een hoop ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |