Starla gaf al aan dat ze een nieuwe vraag ging stellen als er geen goed antwoord kwam. En jij gaat wéér in tegen de essentie van het spel, namelijk het antwoord opzoeken en daar een punt voor opstrijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde een nieuwe vraag uitlokken, hetzij door starla of door mij.
Ik zou punten geven voor antwoorden die er dicht in de buurt kwamen.
Als je nu al toegeeft dat je het antwoord hebt opgezocht dan vraag ik me af hoe vaak je dit al hebt gedaan.Beetje jammer want dit spel draait ook om vertrouwen dat de anderen niets opzoeken.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
Gepwnddooreigenstukken-mat?
Heel jammer dit Ofyles. Dat starla het niet goedrekent, is haar eigen keuze. Het is niet aan jou om dan maar te gaan opzoeken. Mijn vertrouwen in jou is enorm gedaald.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is ook wel vaker gebeurt in het verleden. Beetje jammer.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je nu al toegeeft dat je het antwoord hebt opgezocht dan vraag ik me af hoe vaak je dit al hebt gedaan.Beetje jammer want dit spel draait ook om vertrouwen dat de anderen niets opzoeken.
Mij een puntje toekennen en dan stel ik de volgende vraagquote:Op zondag 22 maart 2009 17:13 schreef PierreTT het volgende:
und jetzt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |