quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Zapper het volgende:
Toch jammer dat er niet 4-4-2 wordt gespeeld.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef Rucebo het volgende:
Hopelijk een snelle 2-0, anders gaat het straks weer ver in de blessuretijd mis.
Mendez wordt er zelden eerder afgehaald, hoe slecht hij ook speeltquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef ganzenherder het volgende:
Pff stel je voor dat Bakkal eens 90 minuten zou mogen spelen![]()
![]()
Wanneer loopt zijn contract af? Hij zal onderhand toch ook wel denken "bekijk het maar".quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef ganzenherder het volgende:
Pff stel je voor dat Bakkal eens 90 minuten zou mogen spelen![]()
![]()
precies..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef appelsientje het volgende:
Goed van mij hoeft het nu ff niet mooi te zijn, als we maar winnen
Mooi hoeft inderdaad ook niet van mij. Maar het mag wel iets meer vermakelijker dan vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:47 schreef appelsientje het volgende:
Goed van mij hoeft het nu ff niet mooi te zijn, als we maar winnen
We missen Lazovicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:54 schreef mcyodogg het volgende:
Vitesse had nog een jaar kunnen doorspelen, scoren zouden ze niet.
Kopen?quote:
Huren wouden we in de winterstop maar dat wou PSV weer nietquote:
Bron : Voetbalprimeurquote:Everton gecharmeerd van PSV-verdediger Marcellis
Dirk Marcellis staat in de belangstelling van het Engelse Everton, meldt News of the World. Trainer David Moyes is gecharmeerd van de jonge verdediger, die in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2012.
De twintigjarige international heeft de interesse vooral gewekt door zijn inzetbaarheid in de achterste linie. Moyes ziet het in de Limburger zitten omdat hij op diverse posities in de achterhoede ingezet kan worden.
De tweevoudig international is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van het eerste elftal bij PSV. In zijn eerste seizoen kwam Marcellis tot 26 competitieduels, in de huidige jaargang staat de teller voorlopig op 25.
Nou zo goed is Marcellis niet op de rechtsbackpositie, dus zoek maar even verder Everton!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:03 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al gemeld was
[..]
Bron : Voetbalprimeur
Dat is volgens mij ook het enige positieve aan de pot tegen Vitesse.quote:
Is die linker steward nou de zak aan het rollen van die gast?quote:
Reker, waar is de beker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef ruud.nl het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was het liedje over Reker.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reker, waar is de beker?
Reker, waar is de schaal?
Reker, waar is de beker?
En die miljoenen allemaaaaaaaaaaaaal??!?
Daarom staan we nu ook 5e, na de examens.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hullie blijven wel netjes op de 5e plek toch? Uiteraard hebben 'we' het zelf in de hand, ik heb echter weinig zin om in Alkmaar te moeten winnen en op Ajax-thuis na hebben jullie een makkie, veruit het gemakkelijkste programma van iedereen in het restant van de competitie..
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reker, waar is de beker?
Reker, waar is de schaal?
Reker, waar is je trainer?
En die miljoenen allemaaaaaaaaaaaaal??!?
Aissati is een klasse apart jaquote:Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef cultheld het volgende:
Wat doet het pijn om Aissati zo goed te zien spelen in een ander Nederlands shirt dan dat van PSV. Reker bedankt.
Volgens mij kon Reker daar erg weinig aan doen..quote:Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef cultheld het volgende:
Wat doet het pijn om Aissati zo goed te zien spelen in een ander Nederlands shirt dan dat van PSV. Reker bedankt.
Aissati speeltijd beloven en het dan niet nakomen. Sef Vergoossen, campingvriend en zetbaas van Reker, die eenheidsworsten Méndez en Culina consequent de voorkeur geeft boven Aissatiquote:Op zondag 22 maart 2009 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Volgens mij kon Reker daar erg weinig aan doen..
Omdat hij stil stond in z'n ontwikkeling en geen enkele eerlijke kans kreeg.quote:
Nog altijd eerder de verantwoordelijkheid van een technische staf dan van een algemeen directeur.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij stil stond in z'n ontwikkeling en geen enkele eerlijke kans kreeg.
Hij had genoeg van het liegen en bedriegen van Rekertquote:Op zondag 22 maart 2009 16:38 schreef Rucebo het volgende:
Aissati wou toch echt zelf weg...
Voor een speler met zoveel potentie een koopje eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er een goede prijs voor gevangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |