Goedzo, ze staat in oosterheem en soms bij de shell pomp bij de gevangenis. Wil je komen kijken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
TVP, heb binnen 2 weken een klein wagentje nodig namelijk
In de buurt van de blauw groenlaan?
Gelukkig merk je het op, in mn hoofd stond nog 6 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:06 schreef Herkauwer het volgende:
APK verloopt op 08-08-09, dus maar 4,5 maand voor de APK. Is er nog iets te vertellen over de onderhoudsgeschiedenis van deze auto?
Waren er nog aandachtspunten met de vorige APK/beurt?
Ok, ben benieuwd naar de resultaten, ben zelf op zoek naar iets wat rijd en goedkoop isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Gelukkig merk je het op, in mn hoofd stond nog 6 maandenexcuses.
Ik heb er zelf niks aan gedaan, mn pappa heeft toen ik weg was de koelvloeistof vervangen. Heb er ook maar 3 maandjes in gereden dus echt onderhoud plegen doe je meestal niet in zo'n korte periode.
Voor zover ik weet geen puntjes op de apk. Misschien bandjes maar ik zal ze morgen even opmeten
Dat heb je al snel met een auto van dergelijke waarde, al wanneer je tegen een paaltje rijdtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef Zwansy het volgende:
Heb er laatst ook een gekocht omdat m'n vorige auto total los was gereden.![]()
Goed lezen mister, hij kocht deze auto ter vervanging van zn total loss autoquote:Op zondag 22 maart 2009 21:51 schreef spone het volgende:
[..]
Dat heb je al snel met een auto van dergelijke waarde, al wanneer je tegen een paaltje rijdt
Meestal moeten die elke 90k vervangen worden geloof ik, dus dat zal al een keer gebeurd zijn (anders zou die nu wel in de soep liggenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef krimpenrik het volgende:
weet je iets van de distributie? en heeftie stuurbekrachtiging? 510 euro geboden.
Done (gisterenquote:
Maak er 550 van en ze is voor jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |