edit: beter topic lezen, staat ie op de vorige bladzijdequote:Op zondag 22 maart 2009 01:22 schreef yosander het volgende:
19:13:37 21-03-09 4 BRAN Prio 1 OMS GASEXPLOSIE MUIJDERMANSTRAAT 2 ZWOLLE 745 751
0600806 BRW Zwolle-Hoofdpost ( Lichtkrant )
0600803 BRW Zwolle-Hoofdpost ( Kazernebezetting TS )
0600802 BRW Zwolle-Hoofdpost ( Kazernebezetting Chauffeurs bijz. Voertuigen )
0600045 BRW IJsselland ( Monitorcode )
Een gasexplosie dus.
Die is al geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Saninl het volgende:
Zouden de ouders ons ook bericht geven wanneer de crematie is?![]()
Ik snap dat jullie tegen downloaden en uploaden zijn, maar vind je dit niet ook een stap te ver?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:51 schreef TimKuik het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat TS dood is.
quote:
http://timkuik.com/2008/1(...)-site-ever/#commentsquote:Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie tegen downloaden en uploaden zijn, maar vind je dit niet ook een stap te ver?
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 maart 2009 12:33 schreef Maisnon het volgende:
Snakey gooi er eens even een IP check tegenaan om te kijken of het echt iemand uit zwolle nabij de gasexplosie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel meer, een stuk of 4quote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Had ik al gemaakt:
HELP!!!! Ik ruik BAS!!!!
Vrouwen emancipatie tot en met, maar als het erom gaat spannen kiezen ook de vrouwen standaard voor de buurman...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:46 schreef Mirjam het volgende:
[...] haal er in eerste instantie een buurman bij [...]
Daarvoor kan je de hitte gebruiken die bij die gasexplosie vrij kwamquote:
Dit dus niet doen. God heeft er niets mee te maken nmlk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus!
En god op je blote knietjes danken dat er niks ernstigs is gebeurd...
En we weten ook nog niet of het überhaupt wel heeft geholpenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dit dus niet doen. God heeft er niets mee te maken nmlk.
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik vind die IP-check toch wel een leuk ideetje
liftquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Bill_E het volgende:
waarschijnlijk is er helemaal niets gebeurt.. Horen we nooit meer iets van Guitar_93 en was het een slappe kloon.
Wel mooi getimed danquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Bill_E het volgende:
waarschijnlijk is er helemaal niets gebeurt.. Horen we nooit meer iets van Guitar_93 en was het een slappe kloon.
Jaquote:Op zondag 22 maart 2009 19:25 schreef yosander het volgende:
Mensenkinderen nog 'an toe.
Niemand die zelf ook even P2000 checkt, hebben jullie allemaal oogkleppen voor, of...![]()
?
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is het niet raadzaam dit topic geheel te deleten aangezien sommige users TS aangeraden hebben met een brandende lucifer naar het lek te gaan zoeken?
Ze zoeken tegenwoordig alles op internet na als er wat gebeurt en er komt geheid gedonder van.
Verstandig??? nou nee. Dood door schuld is wel het minste...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is een manier om een lek op te sporen....maar verstandig??
Dus als ik jou zeg dat je van een flatgebouw af moet springen als je wil weten of je kunt vliegen, en je doet dat, krijg ik dood door schuld?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstandig??? nou nee. Dood door schuld is wel het minste...
Goed dat je het zegt ik heb direct een screenshot gemaakt van dit topicquote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is het niet raadzaam dit topic geheel te deleten aangezien sommige users TS aangeraden hebben met een brandende lucifer naar het lek te gaan zoeken?
Ze zoeken tegenwoordig alles op internet na als er wat gebeurt en er komt geheid gedonder van.
Dan kan dat al niet eens meerquote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Kom op als er al een echte explosie was. Dan gaat de recherche niet ff zijn webgeschiedenis uitpluizen.
Ik denk dat ze daar bij de Telegraaf en Geen Stijl anders over denken.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik heb direct een screenshot gemaakt van dit topic
![]()
![]()
Kom op als er al een echte explosie was. Dan gaat de recherche niet ff zijn webgeschiedenis uitpluizen.
En als ze dat toch doen zullen ze zich kapot lachen om dit topic
Maar was die melding dan echt voor zijn huis of vermoeden jullie dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gas explosie is meestal niet zo veel schadequote:
Die hele melding heeft nooit bestaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar was die melding dan echt voor zijn huis of vermoeden jullie dat?
Haquote:Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die hele melding heeft nooit bestaan.
Hehequote:Op zondag 22 maart 2009 22:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die hele melding heeft nooit bestaan.
Zoiets dacht m'n maat ook jaren geleden toen hij tijdens het graven in z'n achtertuin een benzine luchtje tegenkwam. Nog voordat hij de telefoon op had gehangen, kwamen ze met 2 auto's voorzien van gillende sirenes de straat ingeredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De lokale brandweer bellen en de situatie uitleggen, zij weten ongetwijfeld wat je nu het beste kunt doen.
Als iemand zo dom is zou hij of zij zich nooit mogen voortplanten. Nu is hem dood laten gaan wat drastischer dan een voortplantingsverbod maar het werkt wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstandig??? nou nee. Dood door schuld is wel het minste...
Diep triest dat iemand van 16 niet de hoofdafsluiter weet te vinden in de meterkast. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig.
Ik ruik gas, wat moet ik doen. Registreren op Fok en een topic openen.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zoiets dacht m'n maat ook jaren geleden toen hij tijdens het graven in z'n achtertuin een benzine luchtje tegenkwam. Nog voordat hij de telefoon op had gehangen, kwamen ze met 2 auto's voorzien van gillende sirenes de straat ingereden
Wat is er met de nabestaanden gebeurd dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef msnk het volgende:
rip aan de nabestaanden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is er met de nabestaanden gebeurd dan?
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is er met de nabestaanden gebeurd dan?
TS is de kloon van deze jongemanquote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Daywalk3r het volgende:
TS nog niets geplaatst.
Je weet 't nooit.
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
TS is de kloon van deze jongeman
De tering schrikken tijdens het eten
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
TS is de kloon van deze jongeman
De tering schrikken tijdens het eten
Doe normaal mafkees. Het joch is 16, dan weet je toch onderhand wel dat je gaslekken niet met lucifers moet gaan zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of het nu wel of niet ontploft is doet niet eens ter zake.
Een minderjarig persoon ruikt gas en vraagt wat hij het beste kan doen. Of hij dat op straat, op school of op internet vraagt speelt juridisch gezien geen rol.
Vervolgens wordt hem door een of meerdere personen geadviseerd om met een brandende lucifer naar het lek te gaan zoeken.
Als ik officier van Justitie was zou ik het wel weten: (Poging tot) doodslag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |