Gatverdamme ik heb zoiets nog nooit gezienquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
gaaf, een paar klappen op d'r voorgevel en ze staat al te wankelen
Ze ziet jullie al aankomen, ze crusht met één tiet je hersenpanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef Annnemieke het volgende:
[..]
Gatverdamme ik heb zoiets nog nooit gezien![]()
Dat mannen hiervan houden kan ik me niet voorstellen.
Ik wil wel samen met Jodelie17 er een tiet afrukken bij die vieze snol, blijft ze meteen van onze kerels af![]()
Kom op, met z'n allen krijgen we d'r wel omver. Ik kan echt niet geloven wat voor wijf dit is. Dat zoiets bestaat,quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, veel succes tegen een tietenmonster van 1.93
wat ben jij voor eengriezel? ga lekker met die teef rampetampen danquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waarom zou zo'n wijf niet bestaan?
't Is een hoer. Waarom zou je je uberhaupt druk maken om haarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Annnemieke het volgende:
[..]
Kom op, met z'n allen krijgen we d'r wel omver. Ik kan echt niet geloven wat voor wijf dit is. Dat zoiets bestaat,![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze ziet jullie al aankomen, ze crusht met één tiet je hersenpan
Wel rot voor je trouwens, dat jouw vent naar de hoeren gaat.
ontkenningsfase, dan zijn ze nog liefquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Annnemieke het volgende:
En mijn vent gaat sowieso niet naar hoeren
Ja dames, jullie hebben toch ook tieten? (.)(.)quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
Hilarisch he, die recensie.
Ow, en annnemieke en jodelie, wat zit jullie precies dwars? Het is een hoer en kennelijk een goeie. Waarom maak je je zo druk om d'r?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef Jodelie17 het volgende:
[..]
wat ben jij voor eengriezel? ga lekker met die teef rampetampen dan
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:39 schreef KluNzo het volgende:
Ho eens even, laat Drizzt_DoUrden en ik haar eerst even lekker neuken, dan mogen de dames hier haar daarna helemaal in mekaar beuken
moet je even met je neef bellen, achmed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef Achmed1991 het volgende:
zo hé, word net wakker en zie ff dit topc. tering niet normaal, wat een tieten![]()
sorry lads maar deze wil ik wel uns een keertje neuken
nou dit is meer het ((@)) ((@)) formaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef KluNzo het volgende:
[..]
Ja dames, jullie hebben toch ook tieten? (.)(.)
ik hoop dat jullie stikken in die tietenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:39 schreef KluNzo het volgende:
Ho eens even, laat Drizzt_DoUrden en ik haar eerst even lekker neuken, dan mogen de dames hier haar daarna helemaal in mekaar beuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |