quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Radegast het volgende:
Ik voorspel puntverlies voor Arsenal, maar dat maakt niet uit want Villa verliest ook.
Ik zal ze extra aanmoedigen tegen Villa, dan zit ik er namelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef zjroentje het volgende:....
Komende wedstrijden moeten gewonnen worden. Villa thuis, @ Sunderland en dan Pompey en Spurs thuis.
Hij was vandaag eerlijk gezegd onopvallend. Werd ook gewisseld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef Trystar het volgende:
Wat is Arshavin toch een geweldenaar, jammer dat hij niet scoorde vandaag.
Was er wel tweemaal akelig dichtbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef Trystar het volgende:
Wat is Arshavin toch een geweldenaar, jammer dat hij niet scoorde vandaag.
-edit-quote:
Op forums maar bij de clubs zelf ook - bijvoorbeeld op mercenhdising. In ieder geval zeker is dat bij LFC het geval - waar ze ook op de website de afkorting gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Overigens woon ik zelf ook in de UK en heb die afkortingen haast nog nooit tegen gekomen, niet in kranten of tv en soms in magazines. Forum's all the way blijkbaar.
Als iemand klaagt over afkortingen en er zelf een onder z'n usernaam heeft is dat lachwekkend - that's alll ...quote:
Klopt, alleen kinderachtig hoe je dan zelf reageert.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Als iemand klaagt over afkortingen en er zelf een onder z'n usernaam heeft is dat lachwekkend - that's alll ...
OK, daar heb je gelijk in. Het irriteert me een beetje dat zo'n ventje plots begint te miepen over iets wat ik al jaren doe en nooit iemand over gevallen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen kinderachtig hoe je dan zelf reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
OK, daar heb je gelijk in. Het irriteert me een beetje dat zo'n ventje plots begint te miepen over iets wat ik al jaren doe en nooit iemand over gevallen is.Laat het varen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ferry is crossing the Mersey ...quote:
Gewoon laten begaan ja, Doc.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Doc het volgende:
Spannende late zondag wedstrijd morgen op Anfield - maar ik vermoed dat ze het wel weer zullen laten liggen ...
[ afbeelding ]
sorry, ik kon het niet laten, maar dit echt laatste erover - de ferry is in Birkenhead aangekomen
Aardig laat. Denk wel dat Liverpool het lastig gaat krijgen tegen Villa. Beide ploegen moeten winnen morgen dus dat gaat spannend worden!quote:
Google eerste hit op MOTD zou je toch een eind in de goede richting moeten helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Smeich het volgende:
Doe dat MOTD ook eens even voluit spellen zeg, ik heb geen idee waar het nu weer over gaat![]()
Zoals ik al zei, als er "Van der Sar" op zijn rug stond dan was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:
En toch was het gisteren een hele mooie redding van Paul Scholes.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef borisz het volgende:
1-0 Wigan, Watson
Man U - Sunderland --> George McCartney(Sunderland) er na een kwartier af met rood.
altijd jammer, als sarcasme niet goed valt...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef Gunner het volgende:
Google eerste hit op MOTD zou je toch een eind in de goede richting moeten helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |