quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef Radegast het volgende:
Ik voorspel puntverlies voor Arsenal, maar dat maakt niet uit want Villa verliest ook.
Ik zal ze extra aanmoedigen tegen Villa, dan zit ik er namelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef zjroentje het volgende:....
Komende wedstrijden moeten gewonnen worden. Villa thuis, @ Sunderland en dan Pompey en Spurs thuis.
Hij was vandaag eerlijk gezegd onopvallend. Werd ook gewisseld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef Trystar het volgende:
Wat is Arshavin toch een geweldenaar, jammer dat hij niet scoorde vandaag.
Was er wel tweemaal akelig dichtbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef Trystar het volgende:
Wat is Arshavin toch een geweldenaar, jammer dat hij niet scoorde vandaag.
-edit-quote:
Op forums maar bij de clubs zelf ook - bijvoorbeeld op mercenhdising. In ieder geval zeker is dat bij LFC het geval - waar ze ook op de website de afkorting gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Overigens woon ik zelf ook in de UK en heb die afkortingen haast nog nooit tegen gekomen, niet in kranten of tv en soms in magazines. Forum's all the way blijkbaar.
Als iemand klaagt over afkortingen en er zelf een onder z'n usernaam heeft is dat lachwekkend - that's alll ...quote:
Klopt, alleen kinderachtig hoe je dan zelf reageert.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Als iemand klaagt over afkortingen en er zelf een onder z'n usernaam heeft is dat lachwekkend - that's alll ...
OK, daar heb je gelijk in. Het irriteert me een beetje dat zo'n ventje plots begint te miepen over iets wat ik al jaren doe en nooit iemand over gevallen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen kinderachtig hoe je dan zelf reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
OK, daar heb je gelijk in. Het irriteert me een beetje dat zo'n ventje plots begint te miepen over iets wat ik al jaren doe en nooit iemand over gevallen is.Laat het varen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ferry is crossing the Mersey ...quote:
Gewoon laten begaan ja, Doc.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Doc het volgende:
Spannende late zondag wedstrijd morgen op Anfield - maar ik vermoed dat ze het wel weer zullen laten liggen ...
[ afbeelding ]
sorry, ik kon het niet laten, maar dit echt laatste erover - de ferry is in Birkenhead aangekomen
Aardig laat. Denk wel dat Liverpool het lastig gaat krijgen tegen Villa. Beide ploegen moeten winnen morgen dus dat gaat spannend worden!quote:
Google eerste hit op MOTD zou je toch een eind in de goede richting moeten helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Smeich het volgende:
Doe dat MOTD ook eens even voluit spellen zeg, ik heb geen idee waar het nu weer over gaat![]()
Zoals ik al zei, als er "Van der Sar" op zijn rug stond dan was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef Prosac het volgende:
En toch was het gisteren een hele mooie redding van Paul Scholes.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef borisz het volgende:
1-0 Wigan, Watson
Man U - Sunderland --> George McCartney(Sunderland) er na een kwartier af met rood.
altijd jammer, als sarcasme niet goed valt...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef Gunner het volgende:
Google eerste hit op MOTD zou je toch een eind in de goede richting moeten helpen
Ze rekende zich al rijk met de 4e plek.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:37 schreef Bulletdodger het volgende:
villa villa toch
ja precies, als arsenal dit weggeeftquote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze rekende zich al rijk met de 4e plek.![]()
Genieten dit.
Die 4e plek (minstens) is dus weer gewoon voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze rekende zich al rijk met de 4e plek.![]()
Genieten dit.
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:46 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
Martin O'neill: Tiredness is not a problem
Gelul. Ze hebben het gewoon laten liggen. Een paar weken geleden stonden ze nog acht punten voor op AFC. En ja, nu staan ze drie punten achter.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:52 schreef mcyodogg het volgende:
O'Neill is altijd realistisch geweest over hun prestaties, en ook al heeft hij hier en daar wat fouten gemaakt, als ze dalijk 5e worden hebben ze een puik seizoen gehad.
Je zegt het goed, ver boven hun stand.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:52 schreef mcyodogg het volgende:
Echt totaal ongepast om Villa hier uit te gaan lachen. Die hebben maanden lang ver boven hun kunnen gepresteerd en hebben plaatsing voor Europees voetbal gewoon in hun eigen hand. Iets wat een goede prestatie is.
O'Neill is altijd realistisch geweest over hun prestaties, en ook al heeft hij hier en daar wat fouten gemaakt, als ze dalijk 5e worden hebben ze een puik seizoen gehad.
Wat je geestig vindt, moet je zelf weten, ik vind het alleen ongepast.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gelul. Ze hebben het gewoon laten liggen. Een paar weken geleden stonden ze nog acht punten voor op AFC. En ja, nu staan ze drie punten achter.
Mag ik dat geestig vinden? Dank je.
Stonden ze 8 punten voor omdat Aston Villa het zo goed deed of Arsenal zo slecht?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gelul. Ze hebben het gewoon laten liggen. Een paar weken geleden stonden ze nog acht punten voor op AFC. En ja, nu staan ze drie punten achter.
Mag ik dat geestig vinden? Dank je.
Waarom is het blijkbaar zo moeilijk voor je om iemand anders zijn mening te accepteren?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:09 schreef mcyodogg het volgende:
Wat je geestig vindt, moet je zelf weten, ik vind het alleen ongepast.
quote:Manchester United striker Wayne Rooney will miss the visit of Aston Villa next month after being given a one-match ban for his red card at Fulham on Saturday.
The striker was sent off for two bookable offences during his side's 2-0 defeat, and he punched the corner flag while leaving the pitch.
But referee Phil Dowd said he was not sworn at by the player and Rooney will face no extra sanction beyond the ban.
Aston Villa travel to Old Trafford for a Premier League fixture on 5 April.
An FA spokesman said: "We have clarified with Phil Dowd that there was no abuse from the player after he was dismissed.
"In relation to the incident when he punched the corner flag, the referee did not see that and we have written to Wayne Rooney reminding him of his responsibilities."
o ik dacht dat het altijd standaard 2 wedstrijden was my badquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef Dos37 het volgende:
helemaal niet 2x geel is gewoon standaard 1 wedstrijd
Het gaat bij Rooney inderdaad te ver af en toe ja. Eén of twee keer per jaar krijgt hij wel rood zo. Denk dat hij het helaas gewoon nodig heeft om die passie en energie kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef mcyodogg het volgende:
1 wedstrijd is inderdaad voldoende. Die cornervlag overleeft het wel.
Goed dat Rooney passie heeft, maar er is een dunne lijn naar domheid. Tegen Chelsea had hij er eigenlijk ook al afgemoeten, door de hele tijd als een Scouse stier alles aan te willen vechten.
Vind het zelf ook maar vreemd. DIe gast mag blij zijn dat die zo nu en dan een wedstrijd voor Tottenham kan spelen en dan wordt ie nog opgeroepen voor het nationaal elftal. Roep dan Woodgate op, aan hem zullen ze meer hebben dan King.quote:Harry: King call-up is mad
Source: Sky
Tottenham Hotspur manager Harry Redknapp says Ledley King's call-up to the England squad is 'mad and pointless'.
King has been included in Fabio Capello's plans for Saturday's friendly against Slovakia and next week's 2010 World Cup qualifier against Ukraine.
However, the Spurs skipper is unable to train between matches and his long-term knee problems mean King can only play one game a week.
The Football Association has insisted Capello will take no risks with King's fitness, but Redknapp is unhappy with his selection.
He believes the 28-year-old would have no chance of playing at the 2010 World Cup and can not understand why the defender has been called up by Capello.
Pointless
"We only found out officially on Sunday that Ledley had got an England call-up," Redknapp told The Sun. "But we heard a whisper last week he was in Fabio Capello's thoughts. I explained the situation regarding Ledley's knee to Stuart Pearce and told him to pass it on to Capello.
"I said if Ledley plays against Ukraine next Wednesday, there is no way he would be able to play for us the following Saturday.
"I explained that, but they have gone and picked him anyway. I can't see it myself, it's mad. It's pointless at best.
"He barely manages anything on a Friday the day before a game, that's how it has to be with him.
"Ledley is a fantastic player for us and I would never stop any player playing for their country.
Sympathetic
"It's great for them and it's good for Spurs if we have players in the England squad, so I am sympathetic towards him. He has played really well this season.
"But people have to understand the situation and how we have to manage him. He can play Saturday and Saturday, with a bit of work on an exercise bike or a swim in between.
"He couldn't train with England, because he doesn't train with Tottenham. There would be no point in Ledley playing against Slovakia. Why would you do that?
"You couldn't throw him in to see what he can do because you could not take Ledley to the 2010 World Cup. His knee is not up to it. It'd blow up under the strain."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |