Oke, Disk Jockey.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
komt nogal popie jopie over, een heel verhaal met afkortingen. echt zo van "kijk eens hoe Brits ik ben".
we zijn hier op Fok en je mag doen en laten wat je wil. en als je af en toe een afkorting erin gooit valt niemand erover. maar een verhaal van 4 zinnen met een stuk of 6 afkortingen is gewoon triest op een Nederlands forum.
Zoals ik al zei: ik gebruik die afkortingen al jaren hier op Fok - eigenlijk zo lang er een VBL forum is. Het zal lastig worden een post te vinden waarin ik het voluit schrijf. Gewoon omdat ik lui ben als ik postquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
komt nogal popie jopie over, een heel verhaal met afkortingen. echt zo van "kijk eens hoe Brits ik ben".
we zijn hier op Fok en je mag doen en laten wat je wil. en als je af en toe een afkorting erin gooit valt niemand erover. maar een verhaal van 4 zinnen met een stuk of 6 afkortingen is gewoon triest op een Nederlands forum.
Welk liedje moet ik zingen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaat 't topic nu gevuld worden met deze onzin? Sjimz, treedt effe op ajb
FA Cupquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat is FAC?
FA Cup.quote:
Football Association idd. Welke wedstrijjd dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
FA Cup.
En FA is dan ook weer een afkorting.
Laten we het weer over de wedstrijden gaan hebben.
NUFC-AFCquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Football Association idd. Welke wedstrijjd dan?
Newcastle-Arsenalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Football Association idd. Welke wedstrijjd dan?
AFC speelt in Amsterdam, spelen ze daar een oefenwedstrijd tegen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Newcastle-Arsenal
Voor jou is dat NUFC tegen AFC.
O ja die wedstrijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Newcastle-Arsenal
Voor jou is dat NUFC tegen AFC.
In het PL topic is er maar 1 AFC.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AFC speelt in Amsterdam, spelen ze daar een oefenwedstrijd tegen?
OM mist net een pingel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:55 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja die wedstrijd
Ik ben benieuwd wat AW uit zijn hoge hoed getovert heeft. Ligt JFK nog in het ziekenhuis? RvP hopelijk niet op dreef en MO later van de bank. Tenzij OM het natuurlijk lekker doet.
Kijk als ze dat nou niet snappen - dan vat ik hetquote:
Spelers kort ik normaal ook niet af hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:57 schreef Twerk het volgende:
Het heeft meer met interessantdoenerij dan gemakzucht te maken, maar zolang het leesbaar blijft voor de meesten vind ik het wel prima. Namen van clubs dan, namen van managers ook gaan afkorten dient geen enkel doel.. DA? Dick Advocaat. Juist ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |