Dat dit voorbarig is.quote:
praat eens normaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:25 schreef Doc het volgende:
SCUM on self destruct vandaagen ook CFC verloren - dat kan slechter ...
De wedstrijd tegen AVFC is ook niet zomaar gewonnen en ik zie LFC daar ook wel een slecht resultaat tegen maken, maar dat gevaar zat er al sowieso in na twee keer goede resultaten- wat dat betreft al mooi dat SCUM en CFC een slecht resultaat gedaan hebben.
Als dat gebeurt dan geef ik jullie een rondje in O'Connelsquote:
En dat is raar in een PL topic omdat ...?quote:
Benoem de clubs gewoon in plaats van met afkortingen te gaan strooien.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:25 schreef Doc het volgende:
SCUM on self destruct vandaagen ook CFC verloren - dat kan slechter ...
De wedstrijd tegen AVFC is ook niet zomaar gewonnen en ik zie LFC daar ook wel een slecht resultaat tegen maken, maar dat gevaar zat er al sowieso in na twee keer goede resultaten- wat dat betreft al mooi dat SCUM en CFC een slecht resultaat gedaan hebben.
AFC zo tegen NUFCquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Benoem de clubs gewoon in plaats van met afkortingen te gaan strooien.
Je snapt het anders niet? Die afkorting zijn in Engeland niet bepaald ongebruikelijk en het is gewoon korter. Ik hoop dat je geen Engels sites bezoekt want anders snap je daar weinig vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Benoem de clubs gewoon in plaats van met afkortingen te gaan strooien.
Lekker boeiend hoe dat op Engelse fora gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Je snapt het anders niet? Die afkorting zijn in Engeland niet bepaald ongebruikelijk en het is gewoon korter. Ik hoop dat je geen Engels sites bezoekt want anders snap je daar weinig van
En sinds wanneer zijn afkortingen op Fok verboden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe dat op Engelse fora gaat.
We zitten hier op Fok.
Sinds vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn afkortingen op Fok verboden?
Ga huilen manquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe dat op Engelse fora gaat.
We zitten hier op Fok.
komt nogal popie jopie over, een heel verhaal met afkortingen. echt zo van "kijk eens hoe Brits ik ben".quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Je snapt het anders niet? Die afkorting zijn in Engeland niet bepaald ongebruikelijk en het is gewoon korter. Ik hoop dat je geen Engels sites bezoekt want anders snap je daar weinig van
Ik gebruik overigens hier bijna altijd - al jaren - die afkortingen - dat daar nu mensen over vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |