Dat is ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
Och, het is beter dan Milow
Eminem? Leeft die nog? Die woog toch 110 kilo en deed niet meer aan rappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb ook steeds dat deuntje van Eminem's nieuwe nummer in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eminem? Leeft die nog? Die woog toch 110 kilo en deed niet meer aan rappen?
Ja jij zal em wel goed vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutnummer? Dan ga ik zo eens even luisteren
Nou, ik heb inmiddels geluisterd en zelfs ik vind het een kutnummer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja jij zal em wel goed vinden![]()
OT: Kutnummer en het blijft niet in mijn hoofd hangen
Dan moet het wel héééééééél slecht zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, ik heb inmiddels geluisterd en zelfs ik vind het een kutnummer!![]()
Ai dat nummer ken ik wel als ik het hoor, dus ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef Adelante het volgende:
Ik heb dat met dit deuntje altijd, hele dagen loop je het te neurieen
Onterechte klacht, zeikopa.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
Gister een maat van me: "Er is nu toch zo'n schijtirritant nummer dat best vaak op de radio komt, je wordt er na een aantal keer luisteren echt helemaal gek van. Het blijft in je hoofd zitten en die stem is irritant".
Ik benieuwd, dus ik ging het maar eens opzoeken. Dit is het nummer:
Nu zit het ook in mijn hoofd, en ik krijg het er niet meer uit
Tevens probeer ik steeds dat karoekatoekatoeng (ofzo) na te doen, waarin ik faal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |