Wellicht dat er per ongeluk her en der een leuke Randdebielstedeling te vinden is.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn mensen uit de Randstad leuk dan? Die zijn toch alleen maar op zichzelf gericht.
Ik ken een heleboel strontbalen uit de randstadquote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef Bob. het volgende:
Ik ken een heleboel leuke mensen uit de randstad hoor.
Was er wel ooit, maar het liep niet zo hard.quote:
Ik ben het wel met Jop eens ook stiekemquote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was er wel ooit, maar het liep niet zo hard.![]()
Verder ben ik het wel met Jop eens, mensen zijn best eens irritant, maar dat heeft meestal niks met hun provincie te maken.![]()
En ik ken ook alleen maar toffe Cornjummers(toch?) hoor Alex!
Niks nastyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Bob. het volgende:
Wat heb jij voor nasty plannen dan dat het geheim is Peterselie?
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn mensen uit de Randstad leuk dan? Die zijn toch alleen maar op zichzelf gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef maok het volgende:
Goedenavond![]()
[..]
Jij was er op tijd weg om niet verprutst te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |