Je weet wat voor slowchat dit is?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Bradley33 het volgende:
In Ljouwert te stappen? Of een zuipcaravan ergens?
De 2 Gemeenten in Irnsum?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Niet in Ljouwert en daar hou ik het op
Misschien wil hij gewoon geen fokkers tegenkomen in de kroeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:45 schreef Bob. het volgende:
Wat heb jij voor nasty plannen dan dat het geheim is Peterselie?
Zullen we gaan klagen in het FB-topic?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hou op over Friesland, ik word er misselijk van.
Doe dat in je eigen topic.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zullen we gaan klagen in het FB-topic?
quote:Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, doe normaal en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!
Wij bepalen dus de regels zelf. En stemmen van geboren Stadjers tellen dubbel.quote:
En die van friezen maar voor de helft.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wij bepalen dus de regels zelf. En stemmen van geboren Stadjers tellen dubbel.
Een pannenonderzetter, theelepeltjes en ook nog een aantal lackplanken waarvan ik een hindernisbaan gaan maken voor mijn poezige huisgenootjes die binnenkort bij mij komen wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook voor 2 tellen.![]()
En Maok, heb je leuke dingen gekocht?
Als je met ons meestemt en gesprekken over een niet nader te noemen achtergebleven provincie steevast afkapt en rapporteert in het feedback-topic kijg je nog een stem.quote:
De datum van de verhuizing is nog niet helemaal bekend, maar ze komen welquote:
Maar ik vind Friezen leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je met ons meestemt en gesprekken over een niet nader te noemen achtergebleven provincie steevast afkapt en rapporteert in het feedback-topic kijg je nog een stem.
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef Bradley33 het volgende:
Nou ja, ik ben wel hier gaan wonen omdat het hier veel leuker is.
Ik vind Bob.s leuk.quote:
Als Peterselieman terug is krijg jij grote problemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |