Je wilt dus eigenlijk een CMS gebruiken? Dan zou ik eens naar Wordpress kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:16 schreef sanger het volgende:
Het is de bedoeling dat aanpassingen makkelijk gemaakt kunnen worden en geupload etc.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef DirkZz het volgende:
Notepad2, gewoon omdat ik deze al jaren gebruik.
Maar het kan inprincipe al met gewoon kladblok
Ik raad het af.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef maduropa het volgende:
Joomla schijnt ook heel aardig te zijn,
ben er net zelf ook naar aan het kijken en een collega raadde het aan.
Dat heb ik allemaal alquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Janstersons het volgende:
Mocht je geen zin hebben in het leren van xhtml of css dan kan je nog altijd een hostingpakket met een web builder aanvragen![]()
Domeinnaam is niet zo duur en ong ¤3-5 per maand voor de hosting
Nee, ik zal me beperken tot het verspreiden van longkankerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:37 schreef LordNemephis het volgende:
PSPadmeer heb je niet nodig. Ja, een beetje kennis maar dat staat allemaal op de internets.
Zorg je wel dat bezoekers geen oogkanker krijgen van je website?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:29 schreef sanger het volgende:
Hoewel goedbedoeld zie ik alleen maar tips waarbij ik me moet gaan verdiepen in HTML of iets soortgelijks. Dat bedoel ik eerlijk gezegd niet. Ik wil eigenlijk zo een progje die templates heeft waar je nog wel een beetje aan kunt sleutelen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk een CMS gebruiken? Dan zou ik eens naar Wordpress kijken.
Bedoel je zoiets ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:29 schreef sanger het volgende:
Hoewel goedbedoeld zie ik alleen maar tips waarbij ik me moet gaan verdiepen in HTML of iets soortgelijks. Dat bedoel ik eerlijk gezegd niet. Ik wil eigenlijk zo een progje die templates heeft waar je nog wel een beetje aan kunt sleutelen.
Dan heb je zo een website online. Het is dan zo dat je een template moet gebruiken en waarschijnlijk een beperkte invloed hebt op afbeeldingen die je kan toevoegen aan de header enz.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Janstersons het volgende:
Mocht je geen zin hebben in het leren van xhtml of css dan kan je nog altijd een hostingpakket met een web builder aanvragen![]()
Domeinnaam is niet zo duur en ong ¤3-5 per maand voor de hosting
Ik ken Wordpress nog niet. Ik ga zo kijken of het wat isquote:
Is dat niet een vrij lastig programma om makkelijk onder de knie te krijgen?quote:
Ja dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |