Maar daar kon hij dus alles aan doen als hij niet (meer) tevreden over zijn beperkte vlees of eigenschappen van zijn vlees was (om het zo maar even te stellen). Niets stond hem in de weg om deze beperkingen op te lossen, hij heeft alle kennis en technologie in huis om zichzelf weer tot machine om te bouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging hem vooral om de fysieke eigenschappen.
Beperkt zicht, breekbaarheid, uit -en afscheidingen, dat soort dingen.
Tja, zou je denken he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Maar daar kon hij dus alles aan doen als hij niet (meer) tevreden over zijn beperkte vlees of eigenschappen van zijn vlees was (om het zo maar even te stellen). Niets stond hem in de weg om deze beperkingen op te lossen, hij heeft alle kennis en technologie in huis om zichzelf weer tot machine om te bouwen.
Te vet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand al geboden op de raptor of viper op ebay?
![]()
Battlestar Galactica Raptor Full Size
Battlestar Galactica Mark VII Viper Full Size
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iemand al geboden op de raptor of viper op ebay?
![]()
Battlestar Galactica Raptor Full Size
Battlestar Galactica Mark VII Viper Full Size
[ afbeelding ]
Zie er trouwens ook geen red dress tussen staan wat zouden ze daarmee doen, speciale veiling of mag tricia helfer hem houdenquote:WE DO NOT SHIP CHAIRS OR LARGE SET PIECES OUTSIDE THE USA.
Die zijn allemaal eerder al geveild volgens mij.. heb iig de catalogus zien langskomen waar de red dress ZEKER tussen stond.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Zie er trouwens ook geen red dress tussen staan wat zouden ze daarmee doen, speciale veiling of mag tricia helfer hem houden
je hebt mensen die bouwen hun halve huis om tot star trek schip dus er is vast wel ene idioot hiervoor te vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef planethugo het volgende:
is wel geinig zoiets, maar wat moet je ermee. Je kunt er voor de gein eens in slapen en dan houdt het wel op
Dat niet alleen... Waar zet je in godensnaam je aanwinst neer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Te vet!
Andere dingetjes zijn ook leuk, maar wel erg duur allemaal
heb even gegoogledquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zijn allemaal eerder al geveild volgens mij.. heb iig de catalogus zien langskomen waar de red dress ZEKER tussen stond.
Het leek mij toch wat duidelijk dat daar die 'hogere macht' ingreep.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Pek het volgende:
Volgens mij was ze gewoon dood, maar doordat die raptor wat schudde, viel haar hand op de knop. Net zo vergezocht eigenlijk, maar goed![]()
Ja, dood. De ruit was stuk maar verder niets. Het schip dreef maar wat rond en uiteindelijk viel de hand op de knop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Mirel het volgende:
Was ze echt dood dan? Ik zag wel dat de voorruit kapot was, maar ze had een spacesuit aan.
In haar helm zat ook een gat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Mirel het volgende:
Was ze echt dood dan? Ik zag wel dat de voorruit kapot was, maar ze had een spacesuit aan.
Jammer dat Maggie Aarde niet heeft gehaald, zulke goede genen mogen eigenlijk niet verloren gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
In haar helm zat ook een gat.
[ afbeelding ]
Nee, een stuk schroot raakte de vleugelquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het leek mij toch wat duidelijk dat daar die 'hogere macht' ingreep.
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Klummie het volgende:
Verbazingwekkend vind ik overigens de bijna religieuze aanbidding van de serie door sommigen hier, dat het een goede serie is staat buiten kijf , of zijn sommigen echt in het gelul van Baltar en Six gaan geloven?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.
Mijn head six zegt hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:20 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik mag van mijn Head Six geen slechte dingen over Battlestar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |