SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owelet heeft nog een doek te ruil...En ik heb nog een doek te koop:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef owlet het volgende:
Ik heb weer ruilmateriaal![]()
Girasol nr. 2, 4,40 lang (even snel gemeten, ik wil nog wel nauwkeuriger meten indien nodig). Old weave dus met een "verkeerde kant". Heel soepel en flanellig zacht.
Omdat ik niet op hete kolen zit wil ik hem niet verkopen, alleen ruilen. En ik ben kieskeurig dus wees niet teleurgesteld als ik nee zeg![]()
De kleuren zijn rood, wijnrood en okergeel
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik mijn EllaRoo Maija 4.6 weg doe. Ik pak hem gewoon te weinig, dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil er graag 40 euro voor hebben![]()
Maija is nog in zeer goede staat. Is een keer gewassen, bij ontvangst. We hebben dieren, maar die zijn nooit in aanraking geweest met de doek. Bij ons in huis wordt niet gerookt.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-03-2009 19:58:58 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ik heb het aangepast!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef Nijna het volgende:
Beef, je hebt twee keer de reactie van owlet gekopiëerd...
Wij zijn nog even in overweging of we dan niet toch liever voor een 5m doek gaan...
Jammer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Nijna het volgende:
Beef, we gaan toch voor 5m, dus helaas...
Wil je hem morgen even proberen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat op haar handen zitten. *
Ik wil dus stiekem ergens wel een dunnere en kortere doek voor de zomer maar ja, manlief gaat over de centen..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |