Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
wie ik?quote:
Dat is vaak een goed teken. Ken je het gezegde: als je negatief denkt over iets kan het nog positiever uitpakken dan je dacht?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan maar ff voortborduren op de vorige TT![]()
Remco
David
Vanavond naar Sparta - heraclesMe gevoel zegt dat Heracles gaat verliezen
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is vaak een goed teken. Ken je het gezegde: als je negatief denkt over iets kan het nog positiever uitpakken dan je dacht?
Ohja
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
maja Heracles en uitwedstrijden voetbal.....
Gewoon zelf aanpassenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:49 schreef Chr1st1aan het volgende:![]()
Mag ik ook in het OP of ben ik nog niet "hardcore" genoeg?
be our gastquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:49 schreef Chr1st1aan het volgende:![]()
Mag ik ook in het OP of ben ik nog niet "hardcore" genoeg?
verkapte 'kijk-mij-stoer-internet-op-telefoon-hebben"-post??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hahazit momenteel in de bus naar rotterdam
ik wordt ook dik, mag ik mijn lusten op jou botvieren?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef Samzz het volgende:
Oh hoi allemaal
Shere Khan word dik... ik denk dat ik een stel vrouwtjes koop, kunnen ze hun lusten botvieren
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef Samzz het volgende:
Oh hoi allemaal
Shere Khan word dik... ik denk dat ik een stel vrouwtjes koop, kunnen ze hun lusten botvieren
heldige grap Wouterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wordt ook dik, mag ik mijn lusten op jou botvieren?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Daar heb jij je vriendin voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Heeft jouw vis lusten die gemist worden?quote:
Haar vis niet, haar poes wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heeft jouw vis lusten die gemist worden?
Zo. Jij hebt er verstand van.quote:
Gatver,quote:Op zondag 22 maart 2009 04:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
let niet op het publiek, maar luister slechts
Dramatisch, Wat een geknooiquote:
Dan maar weer lekker eerste divisiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
maja Heracles en uitwedstrijden.....
Dan verander je hem toch lekkerquote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef Bob-B het volgende:
de TT is trouwens best zielig. Durf je best te doen als je persé de lapo ook wilt hebben.
Dus omdat jij persé de lapo wilt hebben, dus persé een nieuw topic wilt opengooien moet ik nu compenseren voor jouw gebrek aan fantasiequote:
Blijkbaar stoor je je eraan? Dan verander je m toch lekker?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus omdat jij persé de lapo wilt hebben, dus persé een nieuw topic wilt opengooien moet ik nu compenseren voor jouw gebrek aan fantasie
Mwah, velen verwachten inderdaad plaats 10 ofzo. Het enige wat ik verwacht is strijd van 11 spelers, dat mis ik vooral.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Magoed, we zijn te verwend momenteel in Almelo. Dan komt dit hard aan. Maar wel realistisch.
Ik vraag me het af, ik denk dat ze hun best doen. Maar ik ben werkenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, velen verwachten inderdaad plaats 10 ofzo. Het enige wat ik verwacht is strijd van 11 spelers, dat mis ik vooral.
Goede middag trouwens.![]()
Net weer een zooi oude CD's teruggevonden, die maar even luisteren.
Werkze.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vraag me het af, ik denk dat ze hun best doen. Maar ik ben werken
Slimquote:Op maandag 23 maart 2009 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn. Eerst keihard gevallen, en daarna nog eens kokend water over mn hand gegooit
Das minder.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn. Eerst keihard gevallen, en daarna nog eens kokend water over mn hand gegooit
das niet fijnquote:Op maandag 23 maart 2009 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
mogguh Bobquote:
biljartkeu?quote:
klopt. kon zijn dat je je vergist hadquote:
Nee. Ik sprak expres Spaans.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. kon zijn dat je je vergist had
populair doen oniequote:
joah, net als zo'n pimp-abo ofnietquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoort er soms een beetje bij toch?
Ik ben nou eenmaal een pimpquote:Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, net als zo'n pimp-abo ofniet
of je hebt betaald voor SHE en/of je bent lid van powned.
Wie en wie?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef haakon het volgende:
haha lijp, Elia en Douglas waren gister bij Bruins ;p
Kloptquote:Op maandag 23 maart 2009 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het schrijven van teksten is makkelijker dan het schrijven van muziek![]()
Mooi vroegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Rikketik het volgende:
Verdomme, wat ben ik lam zeg. Om 4.00 uur sliep ik, word ik om 5.30 uur wakker gebeld door de Appie, of ik meteen kon komen werken. Ik heb het nog gedaan ook.
een tijdje terug dacht je dat volgens mij welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achja, het is gelukkig geen wedstrijd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achja, het is gelukkig geen wedstrijd.
ik draai al meer dan 2 jaar en 4 maandjes meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Blawh het volgende:
16453 hier. Binnenkort m'n 2 jarig jubileum op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Blawh het volgende:
16453 hier. Binnenkort m'n 2 jarig jubileum op FOK!
die melodie is gruwelijk, onwijsquote:
ach gossie hoezo?quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:32 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence is verhuist!
Woon niet meer in Enschede, wel ergens in twente
Aardig wat deeltjes gemist de laatste tijd
Ergens in Twentequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Begrijpelijk
"wel ergens in twente" waar is ergens dan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:38 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ergens in TwenteDoe ik om bepaalde redenen geen uitspraken over op een publiekelijk forum
Wat is dit dan voor 'n genuilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:38 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ergens in TwenteDoe ik om bepaalde redenen geen uitspraken over op een publiekelijk forum
Almelo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kerel zal vast wel in een klein kut dorp ergens zitten
almelo is een stadquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef Intelligence het volgende:
Zit iig niet ergens dat stadsrechten heeft
geen idee... weet je ondertussen al meer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef Intelligence het volgende:
Watskeburt in haaksbrergen? 3 P2000 meldingen over 1 ongeval
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef Intelligence het volgende:
Goeiemorgen, nee weet niets meer .... wel raar, staat nix op rtvoost
Jepquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nathalie![]()
Ben je nog in Hengelo te vinden?
Ja, da's een goeie.... Ik slaap slecht. En dan bedoel ik ook slecht. Ik kan niet in slaap komen, ik word 's nachts meerdere malen wakker, heb nachtmerries en kan 's ochtends door dat gedreil niet opstaan en ben overdag een wrak.quote:
Die heeft Enschede ook pas sinds kortquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef Intelligence het volgende:
Zit iig niet ergens dat stadsrechten heeft
Timoquote:
Klinkt goed zeg, stress? Wat mijn knuppel(tje) wel niet aanrichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie.... Ik slaap slecht. En dan bedoel ik ook slecht. Ik kan niet in slaap komen, ik word 's nachts meerdere malen wakker, heb nachtmerries en kan 's ochtends door dat gedreil niet opstaan en ben overdag een wrak.
Maar goed, dat komt allemaal wel weer goed
Nee, ik heb geen stress. Ik weet niet wat stress is, dat komt niet in m'n woordenboek voor. Ik heb dit sinds m'n opa overleedquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg, stress? Wat mijn knuppel(tje) wel niet aanricht
nee, ze hebben steeds problemen met het moederbord. nu komt er het 3e moederbord al in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb je je computer al binnen Wouter?
Je mist mij gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie.... Ik slaap slecht. En dan bedoel ik ook slecht. Ik kan niet in slaap komen, ik word 's nachts meerdere malen wakker, heb nachtmerries en kan 's ochtends door dat gedreil niet opstaan en ben overdag een wrak.
Maar goed, dat komt allemaal wel weer goed
stress de; m aanhoudende geestelijke druk; spanningquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen stress. Ik weet niet wat stress is, dat komt niet in m'n woordenboek voor. Ik heb dit sinds m'n opa overleed
quote:En nee, je knuppeltje heeft geen schade aangericht. Ik kan wel wat hebben.
quote:Een automobilist uit Lochem is gisteravond om het leven gekomen bij een ongeval op de Morsinkhofweg in Haaksbergen.
De man reed in een flauwe bocht rechtdoor en kwam op de kop in een sloot terecht. Het slechtoffer was waarschijnlijk op slag dood. Het lichaam van de man is door de brandweer uit het autowrak gehaald. De Morsinkhofweg is enkele uren afgesloten geweest omdat het wegdek schoongemaakt moest worden. De weg lag bezaaid met glas.
zo'n klein stukje weg en dan nog daar kunnen verongelukkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:04 schreef Intelligence het volgende:
Dit was er dus in haaksbergen gister:
[..]
maar wel verraderlijk stukje! dat is toch die weg als je langs het Saalmerink rijdt en dan de N18 oversteekt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n klein stukje weg en dan nog daar kunnen verongelukken
klik
volgens mij als je naar rekken wil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel verraderlijk stukje! dat is toch die weg als je langs het Saalmerink rijdt en dan de N18 oversteekt?
Ongeveer een maand nu... Ik weet wat stress isquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
stress de; m aanhoudende geestelijke druk; spanning
Hmm ok, nog niet zo lang geleden ?
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ongeveer een maand nu... Ik weet wat stress isMaar ik ervaar het niet als zijnde stress.
@ Bob: Natuurlijk mis ik jou
Zelfde antwoord als joostquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Timo, heb je trouwens zin om vrijdag 3 april mee te gaan naar de Autorai?
ja klopt, ik was 1 afslag te verquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij als je naar rekken wil.
Kut is dat he? Dromen over ajaciedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat had ik vannacht een nachtmerrie zeg
quote:
Nee, ik wil het niet eens wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat had ik vannacht een nachtmerrie zeg
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik wil het niet eens weten
Eigen schuld, dikke bult!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Rikketik het volgende:
Verslapen.Is het nog toeval te noemen als je wakker wordt, precies op de tijd dat je op school had moeten zijn?
Ik baal er wel van, dinsdag heb ik ook al de les gemist.
waar is dat icon topic?quote:
Ik herken 'tquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Rikketik het volgende:
Ik had de wekker wel gezet, maar ik vond het nodig om met mijn domme kop nog even 'tien minuutjes' door te slapen. Anderhalf uur later werd ik wakker.
ik zie hem welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waar is dat icon topic?
zien jullie mijn avatar ? ik niet in ieder geval
ik niet, doe eens ctrl+F5quote:
Well done, ladquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemiddag
geslaagd voor de motor
Nice!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemiddag
geslaagd voor de motor
theorie of praktijk? maar sowieso gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemiddag
geslaagd voor de motor
quote:
thnxquote:
quote:Mocht ik een beetje raar doen vanaf nu: ik heb een paar reacties op de FP doorgelezen over Wilders, volgens mij zijn mijn hersenen gesmolten.
praktijk. ik mag nu m'n rijbewijs vernieuwenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
theorie of praktijk? maar sowieso gefeliciteerd!!
Je moest eens weten wat mensen allemaal hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heb ik een machtig rare notes zeg
tjah, dat hej mangsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heb ik een machtig rare notes zeg
Kom op zeg, notes om wat TVP'enquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mensen allemaal hebben
ik denk dat je je wel een dag kunt vermaken met alle notes doorkijken ofnietquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mensen allemaal hebben
Meer, je kan er boeken vol over schrijvenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat je je wel een dag kunt vermaken met alle notes doorkijken ofniet
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Meer, je kan er boeken vol over schrijven
Ik wil best een note plaatsen dat je veel kuttopics opent hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat me meteen opviel is dat ik niet één note heb over het openen van bagger/kut/onzinnige topics, maar wel over het plaatsen van een TVP of FIPO
Hoeft niet persé hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik wil best een note plaatsen dat je veel kuttopics opent hoor
vooral in STA. en dan met friese titelquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik wil best een note plaatsen dat je veel kuttopics opent hoor
nogmaals congratz!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
praktijk. ik mag nu m'n rijbewijs vernieuwen
dankquote:
Grappenmakerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooral in STA. en dan met friese titel
quote:
Mooi topic was dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met dat gelul verdomme.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn nieuwe kanarie is lief, en Henkie is de baas
mogguhquote:
Heel goed, uitslapen door de weeks is voor ultra luie mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Fems het volgende:
Kom ik met heel veel pijn en moeite om kwart over 8 mijn bed uit om om 9 uur op school te zijn, sta ik om 5 over 9 voor het lokaal, komt er de unitleider er aan; 'Ja sorry, mevrouw is ziek'
Kan ik weer naar huis fietsen omdat ik na dat uur toch 3 tussenuren had.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Fems het volgende:
Kom ik met heel veel pijn en moeite om kwart over 8 mijn bed uit om om 9 uur op school te zijn, sta ik om 5 over 9 voor het lokaal, komt er de unitleider er aan; 'Ja sorry, mevrouw is ziek'
Kan ik weer naar huis fietsen omdat ik na dat uur toch 3 tussenuren had.
ik mag graag lui zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heel goed, uitslapen door de weeks is voor ultra luie mensen.
U hebt gezocht op het woord: kadaver.quote:
neuh, hoor dat valt wel meequote:
Ik dacht ik kom eens met wat nieuwsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: kadaver.
RESULTAAT
ka·da·ver het; o -s dood dierenlichaam; kreng
Wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
WOOOOH! THE PRODIGY KOMT OP LOWLANDS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schouder drie keer uit de kom geweest, herstellen van het labrumquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:14 schreef Rikketik het volgende:
Wat is er met je schouder dan?
Ik heb mijn fotoboek eens gepersonaliseerd.
Als ze Pech hebben, dan winnen ze misschien nog wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben naar Borussia Mönchengladbach - Heracles
Zal geen 26-0 worden voor Heracles
Haha...helaas voor hen tellen deze punten niet mee voor in de nacompetitie of hoe dat tegenwoordig ook allemaal heet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als ze Pech hebben, dan winnen ze misschien nog wel.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zien er goed uit
Mijn stoerste waren Diadora's in de kleuren van het outfit van Borussia Dortmund, oftewel zwart met witte en ambulancegele strepen erover![]()
*insert huilach*quote:
die heb iik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar nieuwe voetbalschoenen olé
En waarom mag ik daar dan niet naar luisteren?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
daar mag je niet naar luisteren, das nog van voor je tijd
Omdat het nederlands elftal speelt? Was gewoon een oefendueltje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar komt die tussendoorwedstrijd ineens vandaan?
dank jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
Gefeliciteerd Wouter!!
Wanneer gaan we een tochtje maken?
wie? wat? waar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand die ook naar Red Ribbon Rock komt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |