Niemand is eerlijk, zelfs vrienden niet, ze hebben allemaal hun verrotte hebberige, ijdele en sociaal geaccepteerde verrotte agenda.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:59 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je kan niet verwachten dat iedereen eerlijk is tegen jou. Neem genoegen met het selecte groepje mensen die dat wel is.
Je hebt misbruik van je laten makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:41 schreef Lamon het volgende:
Internet is bijna real life tegenwoordig, maar ik ben irl idd misbruikt in de zin van hij doet het toch wel, hij geeft toch wel toe, hij trapt er toch wel in, hij laat toch wel over zich heen lopen, en die tijd is bij mij voorbij,
Dat weet ik ook wel zeker, maar dat kun je ook met je vrienden delen.quote:maar ik weet ZO zeker dat anderen daar ook mee te maken hebben, en als je het compleet opengooit irl en op internet, kan het een ongelooflijke opluchting zijn. Helemaal eerlijk, zonder voorbehouden, zonder schaamte of angst...
Grappig, herken mezelf hier wel in. Stel veel te hogen eisen, ben met meerdere studies gestopt omdat ik het saai/makkelijk vond of een richting koos waarvan iedereen (m.n. docenten) van te voren mij dat afraadde omdat mijn talenten elders lagen..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:01 schreef eleusis het volgende:
Mwa, ik herken er wel wat van. Ik ben ook vrij veroordelend, ook naar mezelf, moet alles altijd perfect doen of ik vind het helemaal kut. Als mensen dan complimentjes geven vind ik maar dat ze lage standaarden hebben.Vroeger leidde dat tot de hele dag blowen en falen op de universiteit. Maar dat is nu helemaal omgeslagen, nu werk en studeer ik iets van 60-80 uur per week, wel verslavend als iets goed gaat, maar je wordt er ook niet echt een prettig persoon van, minder openstaand voor mensen en dingen, dus ik zou dat niet direct aanraden
Mja, ik ben dan wel weer wat anders. Hoge studie schuld kan me opzich niet zo veel schelen want ik heb goede hoop dat ik genoeg stuivers verdien om het eind van mn studie af te betalen. Mijn studie is soms ook saai en boring maar dan probeer ik toch maar juist goede cijfers te halen. Ik heb slechts 12 uur les per week op uni dus genoeg vrije tijd voor hobbies. Ik doe toch een beetje wat ik zelf wil, zo van Nederland wonen en studeren naar Londen en nu alweer komende zomer naar New York.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Grappig, herken mezelf hier wel in. Stel veel te hogen eisen, ben met meerdere studies gestopt omdat ik het saai/makkelijk vond of een richting koos waarvan iedereen (m.n. docenten) van te voren mij dat afraadde omdat mijn talenten elders lagen..
Begin volgend jaar opnieuw in deeltijd en ga werk/studeer weken van minimaal 60 uur tegemoet zien. Ergens wel een benauwend gevoel (vooral dan de huidige studieschuld) , maar aan de andere kant wel een enorme uitdaging. Ik hoop dat het tweede zal overheersen en dan fiets ik er zo doorheen.
Kijk dit bedoel ik dus ouwe flipjanus, ik had gewoon een verjaardag. En ik nog serieus op het topic ingaan ...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk, want het is WEEEEEEKEND! Zoals ze het op de radio het iedere godverdomde week weer zeggen.....
Jaja, verjaardag! uhuh!quote:Op zondag 22 maart 2009 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik dus ouwe flipjanus, ik had gewoon een verjaardag. En ik nog serieus op het topic ingaan ...
Maar jij bent sowieso niet interessant om aan te horen zhe-devill. Nergens.quote:
Ja duh, ik geef een bon van 10¤ en vreet en zuip voor 100¤, maar dat is gewoon wijsheid, overigens ben ik daar ook heel eerlijk over, ook op de verjaardag zelf, die mensen interesseren me geen hol verder, ik ken ze niet eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:06 schreef Lakai het volgende:
Jaja, verjaardag! uhuh!
Je wil je gewoon beter doen voorkomen dan je bent!
spijker > kopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
...omdat mensen zich op internet als jonge helden en heldinnen aan het profileren zijn. En liegen dat ze barsten. Zo ingewikkeld is het toch niet?
999 vrienden op hyves, lazer toch op, en maar zeggen morgen weer daarheen en daarheen, terwijl ze zielig thuis zitten. Iedere afspraak wordt 18 keer verzet...en iedereen in Nederland is rijk en heeft een supermooie vriend/vriendin, neukt iedere dag, heeft een topfunctie, maar als je een keer een keer jezelf inschrijft voor een goed doel staan ze te kijken van je bent de eerste van de dag, als mensen horen dat ze teveel betaald hebben voor hun FOK!-abo, schelden ze zich suf, en als je je Iphone en Samsung Omnia tegelijkertijd op tafel hebt liggen, gaan ze ineens allemaal mobiel bellen met hun poch-kuttelefoontje, hoe duur hij ook mag zijn.
Als man moet je van voetbal houden anders ben je homo, als je geen auto hebt omdat je bang bent dat je jezelf doodrijdt, ben je een pauper, je moet niet tijdens top-uren naar de Aldi gaan, want dan denken ze dat je armoedzaaier bent ipv handig met geld.....
Nou, alles wat hier boven staat doe ik wel, en nog duizenden mensen, maar iedereen houdt netjes zijn bek erover.
En dat is enkel nog maar de oppervlakkige kant, als we het over psyche gaan hebben, is het allemaal nog veel geheimzinniger....
Ik vind het vooral jammer dat mensen menen te moeten melden hoe een ander zich moet gedragen op internet en aan welke voorwaarden van openheid je moet voldoen. Ik hou een bepaalde privacy aan, niet omdat ik bang ben om niet te voldoen aan een verwachtingspatroon (ik ben sowieso openlijk niet bepaald mainstream).quote:Op zondag 22 maart 2009 04:02 schreef PDOA het volgende:
Jammer dat er altijd van die grappenmakers zijn die overdreven lollig moeten zijn (althans, ze denken dat ze lollig zijn) in een serieus topic. Waar zou dat vandaan komen? Te weinig sociaal contact in het echte leven en niemand die je (poging tot) humor begrijpt?
Los van TS en zijn beweegredenen heeft het natuurlijk wel een reden dat jij niet zomaar alles op tafel gooit. En ga me nu aub niet wijsmaken dat dat is omdat je dat niet nodig vindt. Het komt vrijwel altijd neer op schaamte of angst voor veroordeling of iets dergelijks.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat mensen menen te moeten melden hoe een ander zich moet gedragen op internet en aan welke voorwaarden van openheid je moet voldoen. Ik hou een bepaalde privacy aan, niet omdat ik bang ben om niet te voldoen aan een verwachtingspatroon (ik ben sowieso openlijk niet bepaald mainstream).
Als ik meld dat ik puur ben maar niet alles op tafel leg, ben ik volgens TS opeens een half geblokkeerde meeloper. Prima als je dat vindt, maar als ik vervolgens lees welk een frustratie er door meneer in dit topic wordt gegooid ben ik bang dat we het hier hebben over iemand die niet om kan gaan met de rest van de wereld en dat vind ik ronduit jammer.
Als TS echt zo puur was als hij beweerde, dan had hij zich zeker genoeg gevoeld en zich niet zo op een ander gestort. Zie onder andere zijn reactie op mensen die hun zaterdag wél invullen ...
Schaamte en angst vind ik te zwaar, maar zoals ik al eerder zei, scheelt het me wel een hoop gelul omdat mensen (vooral op internet) geneigd zijn om er een waarde-oordeel/label aan te hangen. Nu ben ik niet bang voor een label of mening, maar ik voel me wel snel geroepen om dingen uit te leggen. Ik zou dus in het gedrang komen met mezelf, daar het ongetwijfelt meer tijd kost dan nodig. Dus in feite klopt het wel dat ik een 'zwakke kant' van mezelf afscherm, maar dan niet uit gene of angst, maar uit bescherming voor mezelf.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:25 schreef JJ.Johnson het volgende:
Los van TS en zijn beweegredenen heeft het natuurlijk wel een reden dat jij niet zomaar alles op tafel gooit. En ga me nu aub niet wijsmaken dat dat is omdat je dat niet nodig vindt. Het komt vrijwel altijd neer op schaamte of angst voor veroordeling of iets dergelijks.
Als je het meent, is dat op zich wel eerlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:41 schreef DrPwn het volgende:
haha godschristus man hoe kan je nou met een strakke bek dit gelul serieus nemen. ik haat onz-humor (want: niet grappig) maar hou eens op met zulke ongelooflijke nerds te zijn en jezelf zo hilarisch in ernst te nemen. jullie levens zijn niet speciaal en des te eerder je je dat realiseert en gewoon door gaat douwen tot je a. geld en b. sex verwerft des te eerder je gelukkig word.
Misschien moet je eens leren dat er meer is dan jouw manier. Als jij echt zo wijs zou zijn als je met deze post tracht te pretenderen (want eigenlijk schilder je hier anderen af als mensen die zichzelf veel te serieus nemen, maar ondertussen denk je ons wel te kunnen vertellen hoe wij ons leven moeten leiden. Neem jij jezelf dan niet iets te serieus / vind je jezelf en jouw manier van doen dan niet iets belangrijker dan realistisch is?), zou je je realiseren dat jouw manier een van de manieren is. Jij mag zeggen wat je vindt, maar dat maakt het nog geen feit of 'beste manier van..'. Dat moet gewoon iedereen zelf weten. Als jij het belachelijk vindt en toch hier reageert geeft dat overigens wel aan dat het je raakt / iets met je doet. Zou je ons namelijk echt zo belachelijk of onzinnig vinden dan nam je de moeite niet eens om te reageren. Je zou dan weten dat het toch een verloren zaak is.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:41 schreef DrPwn het volgende:
haha godschristus man hoe kan je nou met een strakke bek dit gelul serieus nemen. ik haat onz-humor (want: niet grappig) maar hou eens op met zulke ongelooflijke nerds te zijn en jezelf zo hilarisch in ernst te nemen. jullie levens zijn niet speciaal en des te eerder je je dat realiseert en gewoon door gaat douwen tot je a. geld en b. sex verwerft des te eerder je gelukkig word.
wat doe je dan op fok, ga neuken voor geld.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:41 schreef DrPwn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |