quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat vind jij een leuk grapje?.
* Viking84 is beledigd.
Oopsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat vind jij een leuk grapje?.
* Viking84 is beledigd.
Nou dan is er ook geen reden om je beledigd te voelen. Opgelost, slotjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ook al zie ik wel vaak mensen die zich dan ook nog eens 'zo' gedragen![]()
Maar ik weet wel dat er veel mensen uit de randstad neerkijken op de brabo's en limbo's
Frappant is dat. Dan vraag ik me af of ze dat zelfs soms niet hoort, dat ze een 'a' uitspreekt ipv een 'e'.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja
Ze sprak het ook vol overtuiging uit met een A
Daar waren we toch al achter?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan is er ook geen reden om je beledigd te voelen. Opgelost, slotje.
Dat is dus echt een hele grote misvatting!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ook al zie ik wel vaak mensen die zich dan ook nog eens 'zo' gedragen![]()
Maar ik weet wel dat er veel mensen uit de randstad neerkijken op de brabo's en limbo's
O maar Vlaams is zó schattigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik praat met een zachte g en iets tussen Limburgs en Brabants in (eerder Brabants, gek genoeg. Dat neem ik meteen over). Als ik in België ben geweest praat ik ook altijd een beetje Vlaams
Het gaat zo'n tegenvaller zijn als ik dadelijk naar buiten loop en het blijkt geen 24 graden te zijn
Ik gebruik de afdruk juist als graadmeter voor bruinheidquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:54 schreef neen het volgende:
Ik draag nooit horloges want dan krijg je zo'n witte plek op je arm en dat is zeer lelijk.
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is dus echt een hele grote misvatting!
Dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:57 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik gebruik de afdruk juist als graadmeter voor bruinheidMaar eigenlijk heb je natuurlijk wel gelijk.
Ik heb al ruim een jaar praktisch nooit meer een horloge om. Ik beschadig ze altijd en m'n mobiel heb ik toch altijd bij me.
Ons pap en ons mam is voor nep Brabanders!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O maar Vlaams is zó schattig.
Ik ben fier op u.
Ik zie u graag.. Alleen jammer dat ik het zonder ondertiteling niet goed kan verstaan
En als iemand 'ons pap' of 'ons mam' zegt kun je me ook opvegen trouwens
.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar ik heb dat eerder gehoord (van mensen buiten de Randstad)
Terwijl er hier in mijn omgeving bijna niemand zo over denkt.
O, en ik heb 10 jaar in Almere gewoond. Almere
(In de Randstad stad nummer 1 om keihard te bespotten en uit te lachen)
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ons pap en ons mam is voor nep Brabanders!
Spap, smam
Zeg jij dat ook dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ons pap en ons mam is voor nep Brabanders!
Spap, smam
Je moet deze ook niet om je pols hangenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook zelden een horloge om. Dat ding is zo zwaar
Tsja, ik heb 14 jaar in Amsterdam gewoond en daar werd écht wel neergekeken op mensen onder de rivieren. Die worden gezien als boers, terwijl de Randstadters hip en modern zijn.quote:
Ons pap/ons mam is toch heel erg Brabants juist? Of bedoelde je dat ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O maar Vlaams is zó schattig.
Ik ben fier op u.
Ik zie u graag.. Alleen jammer dat ik het zonder ondertiteling niet goed kan verstaan
En als iemand 'ons pap' of 'ons mam' zegt kun je me ook opvegen trouwens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |