Dat wilde ik helemaal niet quotenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:13 schreef P.F het volgende:
Vik, je kan toch naar Delfzijl? (40 km)
Ik ga in de zomer vaak naar Bloemendaal, dat is/was 53 km
Ja mooi hèquote:
Ikke. Je praat heel sloom. (aan de telefoonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef P.F het volgende:
Wie heeft hier wel eens mijn stem gehoord?
Vroegerrrr had ik een Amsterdams accent. Dan gingen we "Ik Sie DE SON ZZakken in de CEE" proberen uit te sprekenKlonk nergens naar
De zin klinkt ergens vaag bekend, maar dat spelletje......hmmquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Dat was een liedje in groep 3 en dan moesten we het steeds veranderen:
Ik heb de zon zien zakken in de zee
Ik heb de zon zien zakken in de zee
Ik heb de zon zien zakken, de zon zien zakken
De zon zien zakken in de zee
En dan daarna: ik heb de zee zien zakken in de zon
En: ik heb de zak zien zonnen in de zee!
Hahahaha dat is echt best naar, om te zeggen dat iemand heel sloom praatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke. Je praat heel sloom. (aan de telefoon)Maar wel lief. En geen Amsterdams accent.
Maar dat kwam toch omdat ze onder invloed was?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke. Je praat heel sloom. (aan de telefoon)Maar wel lief. En geen Amsterdams accent.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hehe, maar ik ben ook best een slome. Somsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahahaha dat is echt best naar, om te zeggen dat iemand heel sloom praat
PF heeft een schattig goois-kinderen-voor-kinderen accentjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Waren die schattig dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft een schattig goois-kinderen-voor-kinderen accentje
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:22 schreef Syrena het volgende:
Mogguuuh![]()
Ik praat veel te snel altijd *ratel*
Nopequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga denk ik maar eens douchen
Oh ja Vik nu weet k het weer: kom je wel eens in Delftzijl? Of winschoten?
mjin tante heeft daar een winkel. Tof he
En dan hoor je zo een liedje, en dan wil het maanden niet meer uit je hoofquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waren die schattig dan?
Vond het altijd maar enge kinderen, die niet echt als kinderen overkwamen
'zo' ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:22 schreef P.F het volgende:
Miss_S, jij komt toch uit het Zuiden van het land? Klink je dan ook zo?
(Of is dit een stomme vraag)
Syrena kwam uit Zeeland? Hebben ze daar ook een specifiek accent?
Miss_S zal wel met de zachte g pratenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:22 schreef P.F het volgende:
Miss_S, jij komt toch uit het Zuiden van het land? Klink je dan ook zo?
(Of is dit een stomme vraag)
Syrena kwam uit Zeeland? Hebben ze daar ook een specifiek accent?
Ik kan heel goed Mascha nadoenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de stem van PF nog nooit gehoord.
Jeans zaak: Lemon & Lime.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope.
En heel tof ja. Wat voor winkel?.
@ neen: ja de Hoornsche Plas![]()
.
Waaromquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss_S zal wel met de zachte g praten.
Met een zachte G, plus bijv. in Tilburg (zal vast geen goed voorbeeld zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
'zo' ?
En ik woon tegen Gelderland aan dus heel erg zuiden is het niet, maar ja ik klink niet als een amsterdammer
Tilburg dan noem je inderdaad ook een stad, of Eindhovenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Met een zachte G, plus bijv. in Tilburg (zal vast geen goed voorbeeld zijn) Hebben ze ook nog een eigen, onverstaanbaar dialect?
Ah, ken ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jeans zaak: Lemon & Lime.
Ik ging vroeger ook zwemmen in groningen, maar ben vergeten hoe de plas heetteer waren van die ribbeltjes in het zand
Whehehe. Serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef neen het volgende:
Ik kan alleen Fries praten, soms probeer ik Nederlands maar jullie snappen natuurlijk wel dat ik dan heel erg een Fries accent heb!
Valt me zeer tegen, ik ben diep - diep - diep teleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tilburg dan noem je inderdaad ook een stad, of Eindhoven
Maar mijn G klinkt vast anders dan die van jou ja
Maar nee 'zo' praat ik niet, valt dat je tegen?
Omdat ik daar doorgaans geen flikker van verstaquote:
Hebben ze een site? die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, ken ik niet.
Net de site ff bekeken. Wel leuke vrouwen op de foto's![]()
.
Het is gewoon een vraag, ik ben gewoon benieuwd hoe je klinkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tilburg dan noem je inderdaad ook een stad, of Eindhoven
Maar mijn G klinkt vast anders dan die van jou ja
Maar nee 'zo' praat ik niet, valt dat je tegen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hebben ze een site? die heb ik nog nooit gezien
Praat jij ook heel erg gronings?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, ken ik niet.
Net de site ff bekeken. Wel leuke vrouwen op de foto's![]()
.
Aan mijn accent (die ik dus niet heb) zal het niet liggen dat je me niet verstaatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik daar doorgaans geen flikker van verstaEn Limbo's zijn nog erger. Sterker nog: ik wil niet eens met een Limbo daten, want ik ga haar toch niet verstaan
.
Nee, ik spreek geen Fries en ik zal het ook nooit leren. Wat een onzin is dat zeg. Ik kan wel in het lokale dialect praten, dat heb ik hier wel eens met Goodbye gepostquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe. Serieus?
Een jongen die ik ken heeft ook zo een schattig accent, hij komt uit het Noorden van het land
Eindelijk een antwoordquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan mijn accent (die ik dus niet heb) zal het niet liggen dat je me niet verstaat![]()
Ik kan ook echt niet in dialect praten....
Sorry, maar ik ken nog wel een paar meiden die zo praten, misschien wil je die leren kennen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:27 schreef neen het volgende:
[..]
Valt me zeer tegen, ik ben diep - diep - diep teleurgesteld.
Nee, want ik ben een Friezinquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Praat jij ook heel erg gronings?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef conleche het volgende:
Miss_S, ga eens wat nuttigs doen: ik heb op pagina 1 al weer meer steken onder water gelezen dan me lief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |