Komt eraanquote:
Gebruikers bannen, je moet toch 'iets'quote:
why notquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:09 schreef xnielsie het volgende:
yeaah om 4 uur snacht's !!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:09 schreef xnielsie het volgende:
yeaah om 4 uur snacht's !!!
[ afbeelding ]
Nee het is de lente!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie bloemetjes![]()
Ik knap helemaal op. Of is dat de soep?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[ afbeelding ]
And there was.......LIGHT!
Hehehe jij hier? Kwam laatst nog wat tegen van jou.... effe zoeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:14 schreef liesje1979 het volgende:
Wat veel nieuwe mensen in de Sc welkom
Oh ja het is natuurlijk officiëel nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het is de lente!
Alles is de lente
kente
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja het is natuurlijk officiëel nu.
Met Milaan - San RemoLa Primavera
Zo heet mijn Gazelle ook
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe jij hier? Kwam laatst nog wat tegen van jou.... effe zoeken.
Hele verbinding, was gister en eergister ook alquote:
Over een dag of tien mag ik schilderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over een dag of tien niet meer toch?
Dat zal FAN leuk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over een dag of tien mag ik schilderen.
De ontwikkelingen rond projecten in de pijplijn en afgewezen formats worden hier op de voet gevolgd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi ;@
Toch leuk dat deze RLS SC in leven blijft zonder RLS om te volgen
De harde kernquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi
Toch leuk dat deze RLS SC in leven blijft zonder RLS om te volgen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waarom vraagt er niemand waar RLS voor staat?
Real Live Soapquote:
quote:
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Nu hoef ik me niet dom te voelen
Truequote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...
quote:
Het ligt wel een beetje aan de persoon en de omstandigheid in hoeverre dat waar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...
Joe is hier niet voor het eerst.quote:
Frits!?!..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joe is hier niet voor het eerst.
Bijna, nog ff verder chattenquote:
Ken het...wat eten helpt meestal...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik krijg de tijd wel om.... Maar om deze tijd krijg ik mijn dipje meestal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik krijg de tijd wel om.... Maar om deze tijd krijg ik mijn dipje meestal.
Maar je ben wel wakkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
4 koppen? koffie?
En dan zeiken als een racepaard.
Strak planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm. Ik neem een espresso. That keeps me going.
Soit. Wat minder 's nachts denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja toppie! met jou dan?...tijd niet gezien/gefokt!?
Ik heb begrepen dat je alleen geen tabak mag gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joe is hier niet voor het eerst.
Vraag me zelfs af of hij die vragen niet eerder gesteld heeft![]()
Ja. Slaat ook eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je alleen geen tabak mag gebruiken
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer rokenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja. Slaat ook eigenlijk nergens op.
Tja, hebben die mensen ook wat te doen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer roken
Sta ik in Nijmegen 5 meter van de rookpaal op het station af, loopt er een gast langs die gaat lopen zeiken![]()
Station weet je, open, buitenlucht![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer roken
Sta ik in Nijmegen 5 meter van de rookpaal op het station af, loopt er een gast langs die gaat lopen zeiken![]()
Station weet je, open, buitenlucht![]()
Valt me nog mee dat er staat rookpaal en geen schandpaalquote:
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Neem een coffeeshop.
Daar mag je geen tabak roken (legaal in Nederland) Maar wel wiet (soft)drugs welke gedoogd worden.
Ik vind dat vreemd.
Ja ik ook. Helemaal als ik kom binnenlopen met een peuk en dan naar buiten moet, maar bouw ik een jointje met tabak zegt ie; ze mogen dat toch niet controleren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Neem een coffeeshop.
Daar mag je geen tabak roken (legaal in Nederland) Maar wel wiet (soft)drugs welke gedoogd worden.
Ik vind dat vreemd.
Een rookruimte in een coffeeshop....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.
Preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een rookruimte in een coffeeshop....
Maar logisch is het niet. Hier wordt het er niet gezelliger op, maar dat maakt niet uit, ik haal alleen maar af.
Zo groot is hier de hele zaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekker
Ja dat bedoel ik, de hele zaak is 3x4quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een rookruimte in een coffeeshop....
25 stoelen en een flatscreen met praktisch altijd live voetbal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekker
Staat die zaak ook in Maastricht?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, de hele zaak is 3x4
Maastricht heeft toch een hele hoop 'huiskamer-dealers'?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Staat die zaak ook in Maastricht?
Nee, iets kleiner plaatsje. Het is ook de enige shopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Staat die zaak ook in Maastricht?
Hier hebben ze tijdens het EK ook een doek hangen, maar ik kijk liever thuisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tsja![]()
[..]
25 stoelen en een flatscreen met praktisch altijd live voetbal.
Als ik daar een wedstrijdje meepik (of helftje) dan is het meestal een wedstrijd die ik zelf niet kan ontvangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier hebben ze tijdens het EK ook een doek hangen, maar ik kijk liever thuis
Ik ben geen voetbal fan, gelukkig begint Formule 1 zo weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik daar een wedstrijdje meepik (of helftje) dan is het meestal een wedstrijd die ik zelf niet kan ontvangen.
Toch geen nieuwe puntentelling hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbal fan, gelukkig begint Formule 1 zo weer
Ik ben benieuwd. Er zijn veel verbeteringen, aero en slicks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch geen nieuwe puntentelling hè?![]()
Hoop dat die Spanjool dit jaar weer een kansje heeft.. zijn auto schijnt hard te gaan dit jaar.
Wanneer begint dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Er zijn veel verbeteringen, aero en slicks.
Nu alleen die V12 weer terug
Volgende week vrijdag, training. Zondag wedstrijdquote:
Begint om 8 uur, dan was je toch al thuisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Godverdomme! Australië..... Heb ik mijn nachtdienst geruild....
Ik kijk soms. Eerste race van het jaar ben ik altijd wel voor te porren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
IK vind de auto's maar niks....
Maar toch ga ik kijken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoelaat beging het turnen voor vrouwen?
Ja, zet je zonnebril maar op, het begint licht te wordenquote:
Ik zie dit wel als werkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar ik neem trouwens aan dat jullie (bijna) allemaal nachtdienst hebben?
Zodra ik zin heb gemaakt, begin ik aan mijn serverquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:20 schreef liesje1979 het volgende:
hidi, je ava! Ik herken je niet meer.
Overwerkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De hele nachtploeg is er nog.
quote:
Ja maar ik was non actief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De hele nachtploeg is er nog.
Doe dan maar een bakkiequote:
quote:
Dus je hebt het rijk alleenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn ouders gaan naar de camping, hoezo lekker weer
Goedensmorgens, kom ook weer hier even binnen rollen, hoe is het met jou en de huizenmarkt zakmaarzeggun?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn ouders gaan naar de camping, hoezo lekker weer
Middagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Goedensmorgens, kom ook weer hier even binnen rollen, hoe is het met jou en de huizenmarkt zakmaarzeggun?
Het onder de brug-seizoen begint ook weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Middag![]()
Tja, ik moet er maar eens achter een woning aan. Ik geloof dat er iets vrij komt binnenkort, dus ff in de gaten houden
Kun je je pa en ma er niet uit flikkeren?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Middag![]()
Tja, ik moet er maar eens achter een woning aan. Ik geloof dat er iets vrij komt binnenkort, dus ff in de gaten houden
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onder de brug-seizoen begint ook weer.
Misschien moet ik ze even met hondjes laten praten, missschien gaan ze dan wel overstag om een woning in spanje te kopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je je pa en ma er niet uit flikkeren?
Edit: smeer ze een aanleunwoning aan![]()
Misschien moet jij even met hondjes praten. Als die de helft van de tijd in Spanje zit, kun jij op d'r huis passen. Wel zorgen dat je niet verplaatstquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze even met hondjes laten praten en gaan ze dan wel overstag om een woning in spanje te kopen
Verplaatsenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet jij even met hondjes praten. Als die de helft van de tijd in Spanje zit, kun jij op d'r huis passen. Wel zorgen dat je niet verplaatst
Ik zou bijna buiten gaan zitten, maar ik ben bang dat ik niets zie op de laptop van me paquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vergat de "t", "verplaatst" dus!
Ondertussen is het wel weer ontzettend lekker weer buiten
Echt hè, mijn nieuw notebook is fantastisch buiten, zie gewoon alles zonder problemen. (Dell latitude E6400 ATG)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou bijna buiten gaan zitten, maar ik ben bang dat ik niets zie op de laptop van me pa
Jij was er alweer vroeg bij zag ik, de juiste tijd voor vers broodquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
Ik ben vanmorgen al even de deur uit geweest, echt lekker weer!
Ik heb voorlopig een inkomen, maar ik moet me iedere maand meldenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, als je nu zorgt dat je wat inkomen krijgt, dan kun je tweede helft van het jaar mijn woning wel huren. Ik zit dan elders
Wereldreis?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, als je nu zorgt dat je wat inkomen krijgt, dan kun je tweede helft van het jaar mijn woning wel huren. Ik zit dan elders
Ik ben ook al even de stad in geweest, lekker hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
Ik ben vanmorgen al even de deur uit geweest, echt lekker weer!
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Nee, ik ga proberen of ik nog in staat ben om "samen te wonen". Proefperiode van een half jaar, ijs en weder dienende.
idd, samenwonen is weer even wennen (vooral met je oudersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ga proberen of ik nog in staat ben om "samen te wonen". Proefperiode van een half jaar, ijs en weder dienende.
Drie kilometer verderopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:
Ja, en nu ik binnen moet blijven omdat mn kindjes op bed liggen heb ik bijna alle ramen en deuren lekker open. Heerlijk!
NMNS, waar is elders?
Met eh..... leuk en blondquote:
quote:
Dat is ook een avontuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar bij haar nog aan hèquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Leuk om te horen dat het meer is dan neuken alleen
Is dat niet vrij prijzig via de schotel interneppenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef hondjes het volgende:
Denk dat Hidi maar mee moet., hoe moet ik ooit op internet komen, met een sateliet verbinding.
en trouwens, hier heb ik al problemen, maar Telfort heeft me nu op een ander kanaal gezet,
zegt de help-desk, de ander was misschien te druk..jajaja
en verder moet ik overal vanaf blijven, als ik er geen verstand van heb, goh, of ik dat zelf ook niet weet.
trouwens, hoe krijgen we ooit t.v. met sateliet, moet er weer een kastje bijkomen
dus Hidi, je ziet het, werk genoeg.
maar nu eerst genieten van de zon.
je hebt je zelf hoog in het vaandel wat neuken betreft dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel daar bij haar nog aan hè![]()
Volgens mij is hij juist diegene die aangaf om een pause in te lassenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:04 schreef blomst het volgende:
[..]
je hebt je zelf hoog in het vaandel wat neuken betreft dus
Sorry, 't is nog vroeg, leg eens uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:04 schreef blomst het volgende:
[..]
je hebt je zelf hoog in het vaandel wat neuken betreft dus
Heb je geen BW monitorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar heb je die dan verstopt?
Hij moest even tot rust komen .quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij juist diegene die aangaf om een pause in te lassen
Als het haar alleen om het neuken gaat, en dan toch wil samen wonen, moet je het wel geweldig doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, 't is nog vroeg, leg eens uit?
Hij is ook de jongste niet meer, ze wordt nog eens zijn doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ah datquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het haar alleen om het neuken gaat, en dan toch wil samen wonen, moet je het wel geweldig doen.
Straks ga je nog zeggen dat je het niet lekker vindquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah dat![]()
Nah, ik heb dus verdomd weinig met neuken. Vind het een nogal banale activiteit eigenlijk. Een soort van gevoelloos, ruw en bij de beesten af evenement waarbij de focus enkel ligt bij pak 'm beet 15 tot 20 cm. Maar goed, dat had ik ooit al eens eerder geschreven, een jaar terug of zo.
Nah, er zijn dingen die ik als veel en veel aangenamer ervaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je het niet lekker vind
Lekker fokkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, er zijn dingen die ik als veel en veel aangenamer ervaar
Ik hoop dat het goed uitpakt allemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mixed feelings Marrije![]()
Maar goed, ik probeer het!
Als ik maar wel een uitnodiging voor het huwelijk krijgquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed uitpakt allemaal.
Tuurlijk, zal zo rond 2040 plaats vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik maar wel een uitnodiging voor het huwelijk krijg
20-4-09quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal zo rond 2040 plaats vinden
Geen idee, voel eigenlijk meer voor een mobiel internet stick van Vodafone.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat niet vrij prijsig via de schotel interneppen![]()
Maar ik ga met alle plezier mee hoorEspaña estamos llegando
Ga je toch lekker cliché naar een buurvrouw om een kopje suiker vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu wil ik pudding maken, maar geen suiker in huis, fucking 75 gram, 't is bijna niks maar het verschil in resultaat is groot
Die is er dus nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je toch lekker cliché naar een buurvrouw om een kopje suiker vragen?
Moet er nog in, straks maar ff een siësta houdenquote:
Heb je een tuintje?quote:
quote:Two weeks, 11 minutes and 28 seconds. 224 cigarettes not smoked, saving ¤ 53,08. Life saved: 18 hours, 40 minutes.
Of hou je niet van zonnen?quote:
Als ik jou was zou ik de reserve sleutel ook bij me dragenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
Hello dearies!
Ik wacht op de Wegenwacht. Heb m'n autosleutels in de auto laten vallen met het boodschappen uitladen en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik de achterklep dicht smeet.
En het stomme is dat dit me een uur eerder bijna gebeurde en toen dacht ik 'Pfoe, kom ik even goed weg!'. Niet dus.
Nou ja, ook wat dit soort domme acties betreft, moet eens de eerste keer zijn.
En voor de statistieken:
[..]
Ja, gisteren pas, dus kan je nagaan. Maar weer rust in de tent nu dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet er nog in, straks maar ff een siësta houden
Alles goed gekomen?![]()
Weet je al wanneer je erin mag?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik woon er nog niet he?
Over ongeveer 2 a 3 weken welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik woon er nog niet he?
Als ik een reservesleutel had gehad, was er geen probleem geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:00 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik jou was zou ik de reserve sleutel ook bij me dragen![]()
Ja, laat die arme man het maar weer oplossenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een reservesleutel had gehad, was er geen probleem geweest.
ANWB!
Altijd diequote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een reservesleutel had gehad, was er geen probleem geweest.
ANWB!
Heb ik ook waar voor mijn abonnementsgeld!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, laat die arme man het maar weer oplossen
Wat vrouwen al niet doen om aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik ook waar voor mijn abonnementsgeld!
Ja, voor die drie minuten contact met een man met ANWB-hesje, sluit ik graag een jaarabonnement af.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Wat vrouwen al niet doen om aandacht te krijgen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, voor die drie minuten contact met een man met ANWB-hesje, sluit ik graag een jaarabonnement af.
Anwb is maar vlot vandaag, soms kun je langer dan een uur wachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Sleutel!
Zo toch maar even een reservesleutel laten maken.
Ja, je moet er iets voor over hebben, maar dan krijg je hem wel de volle 3 minutenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Anwb is maar vlot vandaag, soms kun je langer dan een uur wachten.
Want? die doen het beterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik een sleutel bij laten maken. Ik hoop door een man in een hesje!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik een sleutel bij laten maken. Ik hoop door een man in een hesje!
quote:
Toch leuk dat je erom kan lachen, want het is namelijk....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Hij had geen hesje en ook geen passende sleutel. Dus bestellen en dinsdag klaar. "Ik zorg voor je!" zei ie. Dat vond ik een geruststellende gedachte.
Walgelijk die berichtgeving over een stervende en dan ook nog posten in een speciaal daarvoor geopend topicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
Hmm, het jade gaat dood topic heeft een afkoelslotje. Jammer.
En dan snel weer open doen als ze straks 'opeens' dood is.
Nee, die ANWB man was dan wel niet moeders mooiste, maar zeker niet zo afstotelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch leuk dat je erom kan lachen, want het is namelijk....
[ afbeelding ]
En spagettisaus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:55 schreef Marrije het volgende:
Misschien handiger als er een anti Jade topic komt
Het eten staat op, kip Madras.
Mad Men lag vandaag op de mat.quote:
Niet, ik zit me erg te beheersen om een gevatte opmerking in de FB daar te posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hahaha zit je al met je boetekleedje aan?
Overheen gelezen! Scuza! Presentaties gingen okay. Niet helemaal van een leien dakje, maar ook niet afschuwelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Dan stel ik de vraag nog maar een keer, wellicht heb je er overheen gelezen.
Hoe ging je presentatie Cc en was het een beutje gezellig?
Smakelijk allemaal, hier zelfgemaakte pizza. Jammie.![]()
Inderdaad. Er wordt gewoon gediscussieerd over iets heftigs.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:22 schreef Gert het volgende:
Ik snap het slotje ook niet.
Ook meningen die door veel mensen als walgelijk worden bestempeld, verdienen een plaats op FOK!
Zolang ze maar gemeend zijn, en niet overduidelijk slechts om te provoceren.
Hier had ik ook zo'n uniform gast bij mijn auto. (met lolly in z'n bek) Maar dat kost me 50 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die ANWB man was dan wel niet moeders mooiste, maar zeker niet zo afstotelijk.
Ah ok, maar geen painballen dus. Lekker op tijd je mand in, dan kun je morgen nog genieten van een dagje zonneschijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef Copycat het volgende:
Presentaties gingen okay. Niet helemaal van een leien dakje, maar ook niet afschuwelijk. En verder was het boven verwachting leuk. En vannacht iets te laat en vanochtend weer te vroeg, dus ook redelijk brakverwekkend.
In het weekend zie je ze ook niet, dat is dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha en iid LS ze zijn nu weer met bosjes aan het werk.. In het zonnetje
okee, okee, ga je ongetwijfeld scherpe vraag gelijk lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Oi, dat is zuur, Soury!
Bijna net zo zuur als die reactie van static op mijn vraag in SHO FB.
eeeyyy, hoe is het met je knie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, okee, ga je ongetwijfeld scherpe vraag gelijk lezen
je moest de groeten hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
eeeyyy, hoe is het met je knie?
Hier alles weer ff helemaal goed. En doe de groeten terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je moest de groeten hebben![]()
met jou alles okee?
mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier alles weer ff helemaal goed. En doe de groeten terug.
Viel dat even tegen, hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
okee, okee, ga je ongetwijfeld scherpe vraag gelijk lezen
Ja.quote:
En dat die Belgen ook niet meer mogen zoenen thuis, want daar krijg je ook ziektes vanquote:
Dat een volwassene zich wil doodroken prima, dat een niet-rokende volwassene daarnaast wil zitten ook prima. Maar waar kan een kind naartoe? Een kind heeft maar te doen wat zn ouders zeggen en als die roken heeft dat kind dus gewoon pech dat het passief meerookt. Deed onze incompetente regering daar maar wat aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En dat die Belgen ook niet meer mogen zoenen thuis, want daar krijg je ook ziektes van![]()
En nu kunnen we verder alles gaan verbieden - dit is echt de achterdeur uit natuurlijk. Een incompetente regering die mensen gaat verbieden wat ze in hun eigen huis doen. Hou toch op
Ja maar anti-rokers zijn zo langzamerhand hun geliefde hobby kwijt. Op de werkplek mag niet meer gerookt worden, niet meer in hotels, café's, restaurants (da's wel fijn). Niet meer op perrons zelfs, in Nederland, behalve bij een "rookzuil". Dus nu de volgende stap. Gaan we in Nederland ook nog wel krijgen. Er gaan nog eens rokers in de gevangenis of in het gesticht belanden vanwege hun verslaving. Of ze worden geweigerd in ziekenhuizen als ze ziek worden, omdat ze dat "aan zichzelf te danken hebben".quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En dat die Belgen ook niet meer mogen zoenen thuis, want daar krijg je ook ziektes van![]()
En nu kunnen we verder alles gaan verbieden - dit is echt de achterdeur uit natuurlijk. Een incompetente regering die mensen gaat verbieden wat ze in hun eigen huis doen. Hou toch op
Raampje open. Ook als je kinderen nooit in de rook zitten, moet je ook nog steeds goed voederen. Je hebt er namelijk geen reet aan als je moeder je opleidt tot anorexineus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Verder vind ik het wel asociaal hoor, om dagelijks een kamer blauw te zetten waar zich kinderen (of andere niet-rokers) bevinden. Daar niet van.
Flikker op zeg !!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat een volwassene zich wil doodroken prima, dat een niet-rokende volwassene daarnaast wil zitten ook prima. Maar waar kan een kind naartoe? Een kind heeft maar te doen wat zn ouders zeggen en als die roken heeft dat kind dus gewoon pech dat het passief meerookt. Deed onze incompetente regering daar maar wat aan.
Nah, dat vind ik wel érg bagatelliserend. Zo moeilijk is het niet om te voorkomen dat je kinderen dagelijks in de rookwalm zitten. Bijvoorbeeld: alleen 's avonds roken, als ze naar bed zijn, en even goed luchten daarna.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Raampje open. Ook als je kinderen nooit in de rook zitten, moet je ook nog steeds goed voederen. Je hebt er namelijk geen reet aan als je moeder je opleidt tot anorexineus.
Ik weeg 22 kilo in groep acht, maar ik rook niet!
Dus dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik wel érg bagatelliserend. Zo moeilijk is het niet om te voorkomen dat je kinderen dagelijks in de rookwalm zitten. Bijvoorbeeld: alleen 's avonds roken, als ze naar bed zijn, en even goed luchten daarna.
Op straat niet meer rokenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar anti-rokers zijn zo langzamerhand hun geliefde hobby kwijt. Op de werkplek mag niet meer gerookt worden, niet meer in hotels, café's, restaurants (da's wel fijn). Niet meer op perrons zelfs, in Nederland, behalve bij een "rookzuil". Dus nu de volgende stap. Gaan we in Nederland ook nog wel krijgen. Er gaan nog eens rokers in de gevangenis of in het gesticht belanden vanwege hun verslaving. Of ze worden geweigerd in ziekenhuizen als ze ziek worden, omdat ze dat "aan zichzelf te danken hebben".
Verder vind ik het wel asociaal hoor, om dagelijks een kamer blauw te zetten waar zich kinderen (of andere niet-rokers) bevinden. Daar niet van.
Verbieden is niet de enige manier om iets tegen te gaan. Een kind kan op talloze manieren lijden onder gedrag van zijn ouders. Die kun je moeilijk allemaal wettelijk gaan toetsen. Boetes voor ouders die hun kinderen niet voorlezen lijkt me dan de volgende stap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat een volwassene zich wil doodroken prima, dat een niet-rokende volwassene daarnaast wil zitten ook prima. Maar waar kan een kind naartoe? Een kind heeft maar te doen wat zn ouders zeggen en als die roken heeft dat kind dus gewoon pech dat het passief meerookt. Deed onze incompetente regering daar maar wat aan.
Dat is ook zo, kinderen kunnen op heel veel verschillende manieren lijden onder het gedrag van hun ouders, heb je helemaal gelijk in, emotionele verwaarlozing bijvoorbeeld en inderdaad is ook erg moeilijk te toetsen. Maar toch, dat je niet alles kunt uitsluiten vind ik geen reden om dan maar te zeggen dat dit of dat niet verboden hoeft te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verbieden is niet de enige manier om iets tegen te gaan. Een kind kan op talloze manieren lijden onder gedrag van zijn ouders. Die kun je moeilijk allemaal wettelijk gaan toetsen. Boetes voor ouders die hun kinderen niet voorlezen lijkt me dan de volgende stap.
jammer dat Koot en Bie niet meer op tv zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verbieden is niet de enige manier om iets tegen te gaan. Een kind kan op talloze manieren lijden onder gedrag van zijn ouders. Die kun je moeilijk allemaal wettelijk gaan toetsen. Boetes voor ouders die hun kinderen niet voorlezen lijkt me dan de volgende stap.
Wat een kletskoek. Hoe denk je dat zulke dingen honderd jaar geleden gingen? Of duizend?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is ook zo, kinderen kunnen op heel veel verschillende manieren lijden onder het gedrag van hun ouders, heb je helemaal gelijk in, emotionele verwaarlozing bijvoorbeeld en inderdaad is ook erg moeilijk te toetsen. Maar toch, dat je niet alles kunt uitsluiten vind ik geen reden om dan maar te zeggen dat dit of dat niet verboden hoeft te worden.
Of Natasja met haar voorlees 10 minuten in DGK. De gruwelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef dieenebart het volgende:
jammer dat Koot en Bie niet meer op tv zijn
Het gebeurt nu ook al een stuk minder dan pak 'm beet twintig jaar geleden. Een verbod roeit niet per definitie gedrag uit. Meer bewustzijn en de afname van sociale acceptatie hebben al zichtbaar effect in mijn directe omgeving iig en ik ga ervan uit dat die trend zich voortzet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is ook zo, kinderen kunnen op heel veel verschillende manieren lijden onder het gedrag van hun ouders, heb je helemaal gelijk in, emotionele verwaarlozing bijvoorbeeld en inderdaad is ook erg moeilijk te toetsen. Maar toch, dat je niet alles kunt uitsluiten vind ik geen reden om dan maar te zeggen dat dit of dat niet verboden hoeft te worden.
Als je in de buurt van een snelweg woont, zo verklaart de overheid, is je levensverwachting lager en de kans op chronische lichamelijke problemen hoger. Laat ze dáár lekker wat aan doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of Natasja met haar voorlees 10 minuten in DGK. De gruwel. De kids die naar haar luisterden hebben echt een trauma.
Ik steek er nog een op, geen kinderen in huis.
Ik baal sowieso van betutteling, niet alleen als het over roken gaat. Zout op met je regeltjes en doe iets aan de bonussen.![]()
Wat maakt dat uit hoe het 'vroegah' ging? Het gaat om nu. Wat je zegt, het boeit bepaalde ouders gewoon niet en ik vind dat een kind daar niet de dupe van hoeft te worden en ik vind het dus prima als een overheid daar wat aan probeert te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat een kletskoek. Hoe denk je dat zulke dingen honderd jaar geleden gingen? Of duizend?
Als je volwassen wordt, zie je vanzelf wat er mis was (of juist goed) aan je kindertijd, en dan kun je zelf beslissen welke weg je kiest.
Bovendien wéten ouders best dat rook slecht is voor de kids, maar het interesseert ze gewoon niet zo. Gaan ze maar buiten spelen.
En dat de Belgische regering hier mee wil komen zegt ook wel iets. Op de dag dat bekend wordt dat belgische jongeren steeds vroeger aan de drank gaan
http://www.telegraaf.nl/b(...)lcohol__.html?p=10,1
Ik denk ook eerder dat ze er een maatschappelijk werker naartoe sturen om inderdaad dat bewustzijn te vergroten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gebeurt nu ook al een stuk minder dan pak 'm beet twintig jaar geleden. Een verbod roeit niet per definitie gedrag uit. Meer bewustzijn en de afname van sociale acceptatie hebben al zichtbaar effect in mijn directe omgeving iig en ik ga ervan uit dat die trend zich voortzet.
Bovendien is het niet praktisch. Handhaving is bijna onmogelijk, tenzij we 1984-gadgets in de huizen van verdachten gaan plaatsen. En straffen is ook nog eens lastig. Hoe lager het inkomen des te vaker zal dit nog voorkomen. Lage inkomens beboeten schiet niemand iets mee op en iemand gevangen nemen voor zoiets is volslagen buiten-proportioneel en een groter probleem voor de kinderen dan een blauwe woonkamer.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je in de buurt van een snelweg woont, zo verklaart de overheid, is je levensverwachting lager en de kans op chronische lichamelijke problemen hoger. Laat ze dáár lekker wat aan doen.![]()
(om te beginnen dat hele kut-kabinet op de fiets of in een elektrische auto)
Dat hele kut-kabinet naar huis, lopend graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef dieenebart het volgende:
Als je in de buurt van een snelweg woont, zo verklaart de overheid, is je levensverwachting lager en de kans op chronische lichamelijke problemen hoger. Laat ze dáár lekker wat aan doen.![]()
(om te beginnen dat hele kut-kabinet op de fiets of in een elektrische auto)
Zelfs mensen met lieve niet- of buitenrokende ouders gaan daar eerder aan dood dus dat lijkt me een groter probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Of een paar goede lessen op de basisschool over de gevaren (beetje bangmakerij mag dan ook nog wel van mij). Kennis is macht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook eerder dat ze er een maatschappelijk werker naartoe sturen om inderdaad dat bewustzijn te vergroten.
Ach welnee. De overheid doet alsof iedereen ineens dood gaat aan allerlei plezierige verslavingen. Daarom haal ik vroegah er ook bij. Als iedereen inderdaad dood zou gaan of erfelijke ziektes zou oplopen, dan hadden we nu geen wereldbevolking.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit hoe het 'vroegah' ging? Het gaat om nu. Wat je zegt, het boeit bepaalde ouders gewoon niet en ik vind dat een kind daar niet de dupe van hoeft te worden en ik vind het dus prima als een overheid daar wat aan probeert te doen.
Juist. hier nog een. maar ik woonde ook naast de A4. vlek op vlek, het is een mirakel dat ik de 32 heb gehaald.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Hoe willen ze dat in hemelsnaam gaan controleren?
Ik vind het voorstel hoe dan ook te ver doorgeslagen.
Kind van rokende ouders, waarvan moeder ook tijdens de zwangerschap. Buiten monkey see, monkey do effect geen schadelijke gevolgen ... voor zover ik weet.
Ik zeg ook niet dat rokende ouders het grootste probleem zijn, neemt niet weg dat ik het prima vind dat de overheid probeert daar wat aan te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs mensen met lieve niet- of buitenrokende ouders gaan daar eerder aan dood dus dat lijkt me een groter probleem.
[..]
Of een paar goede lessen op de basisschool over de gevaren (beetje bangmakerij mag dan ook nog wel van mij). Kennis is macht.Dat geldt ook voor kinderen.
Ik heb er alleen het Nederlands elftal en Olympisch goud door misgelopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Kind van rokende ouders, waarvan moeder ook tijdens de zwangerschap. Buiten monkey see, monkey do effect geen schadelijke gevolgen ... voor zover ik weet.
Dat jij voor zover je weet geen schadelijke gevolgen daarvan ondervindt wil niet zeggen dat dat zo is bij iedereen. In het geval dat er wel schadelijke gevolgen zijn heeft dat kind vette pech, niet de moeder en daar zit 'm de crux.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Hoe willen ze dat in hemelsnaam gaan controleren?
Ik vind het voorstel hoe dan ook te ver doorgeslagen.
En dat vind ik nou weer overdreven (dat de overheid doet alsof iedereen ineens dood gaat aan allerlei plezierige verslavingen). Het aantal kinderen dat overlijdt aan de gevolgen van rokende ouders in huis is waarschijnlijk erg laag. Desalniettemin is het niet gezond natuurlijk. En in de situaties waarin ouders dat zelf niet kunnen bedenken of daar maling aan hebben mag de overheid van mij een vette vinger in de pap hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach welnee. De overheid doet alsof iedereen ineens dood gaat aan allerlei plezierige verslavingen. Daarom haal ik vroegah er ook bij. Als iedereen inderdaad dood zou gaan of erfelijke ziektes zou oplopen, dan hadden we nu geen wereldbevolking.
Maar het is nog nooit zo druk geweest!!!![]()
Ik vind dat de overheid moeten stoppen om papa en mama te spelen. Mijn vader heeft me geleerd om fatsoenlijk en verantwoordelijk met geld om te gaan. Dat zie ik het Kabinet nog niet doen.
Mijn moeder heeft me geleerd dat iedereen gelijk is en een gelijke behandeling verdient. Dat heeft de staat ook nog niet helemaal door.
Ja, voorlichting is wellicht wat effectiever, maar daar waar dat niet helpt is een verbod wel op zn plaats.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik. En ja, roken is slecht mmmkay en beter niet in de buurt van kinderen. Maar zo krampachtig als dit voorstel gaat mij simpelweg te ver.
Voorlichting is veel meer key dan verboden. Verboden vruchten smaken daarbij ook nog eens het zoetst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |