Komt eraanquote:
Gebruikers bannen, je moet toch 'iets'quote:
why notquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:09 schreef xnielsie het volgende:
yeaah om 4 uur snacht's !!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:09 schreef xnielsie het volgende:
yeaah om 4 uur snacht's !!!
[ afbeelding ]
Nee het is de lente!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie bloemetjes![]()
Ik knap helemaal op. Of is dat de soep?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[ afbeelding ]
And there was.......LIGHT!
Hehehe jij hier? Kwam laatst nog wat tegen van jou.... effe zoeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:14 schreef liesje1979 het volgende:
Wat veel nieuwe mensen in de Sc welkom
Oh ja het is natuurlijk officiëel nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het is de lente!
Alles is de lente
kente
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja het is natuurlijk officiëel nu.
Met Milaan - San RemoLa Primavera
Zo heet mijn Gazelle ook
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe jij hier? Kwam laatst nog wat tegen van jou.... effe zoeken.
Hele verbinding, was gister en eergister ook alquote:
Over een dag of tien mag ik schilderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over een dag of tien niet meer toch?
Dat zal FAN leuk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over een dag of tien mag ik schilderen.
De ontwikkelingen rond projecten in de pijplijn en afgewezen formats worden hier op de voet gevolgd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi ;@
Toch leuk dat deze RLS SC in leven blijft zonder RLS om te volgen
De harde kernquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi
Toch leuk dat deze RLS SC in leven blijft zonder RLS om te volgen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waarom vraagt er niemand waar RLS voor staat?
Real Live Soapquote:
quote:
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Nu hoef ik me niet dom te voelen
Truequote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...
quote:
Het ligt wel een beetje aan de persoon en de omstandigheid in hoeverre dat waar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden...
Joe is hier niet voor het eerst.quote:
Frits!?!..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joe is hier niet voor het eerst.
Bijna, nog ff verder chattenquote:
Ken het...wat eten helpt meestal...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik krijg de tijd wel om.... Maar om deze tijd krijg ik mijn dipje meestal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik krijg de tijd wel om.... Maar om deze tijd krijg ik mijn dipje meestal.
Maar je ben wel wakkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
4 koppen? koffie?
En dan zeiken als een racepaard.
Strak planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm. Ik neem een espresso. That keeps me going.
Soit. Wat minder 's nachts denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja toppie! met jou dan?...tijd niet gezien/gefokt!?
Ik heb begrepen dat je alleen geen tabak mag gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joe is hier niet voor het eerst.
Vraag me zelfs af of hij die vragen niet eerder gesteld heeft![]()
Ja. Slaat ook eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je alleen geen tabak mag gebruiken
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer rokenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja. Slaat ook eigenlijk nergens op.
Tja, hebben die mensen ook wat te doen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer roken
Sta ik in Nijmegen 5 meter van de rookpaal op het station af, loopt er een gast langs die gaat lopen zeiken![]()
Station weet je, open, buitenlucht![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is een maas in de wet gevonden dus binnenkort mogen we weer roken
Sta ik in Nijmegen 5 meter van de rookpaal op het station af, loopt er een gast langs die gaat lopen zeiken![]()
Station weet je, open, buitenlucht![]()
Valt me nog mee dat er staat rookpaal en geen schandpaalquote:
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Neem een coffeeshop.
Daar mag je geen tabak roken (legaal in Nederland) Maar wel wiet (soft)drugs welke gedoogd worden.
Ik vind dat vreemd.
Ja ik ook. Helemaal als ik kom binnenlopen met een peuk en dan naar buiten moet, maar bouw ik een jointje met tabak zegt ie; ze mogen dat toch niet controleren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Neem een coffeeshop.
Daar mag je geen tabak roken (legaal in Nederland) Maar wel wiet (soft)drugs welke gedoogd worden.
Ik vind dat vreemd.
Een rookruimte in een coffeeshop....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klein geluk bij een ongeluk: Een paar coffeeshops hier in de stad zijn er alleen maar gezelliger op geworden met hun nieuwe rookruimte. En aan de bar wordt je altijd gelijk geholpen want er zit geen hond.
Preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een rookruimte in een coffeeshop....
Maar logisch is het niet. Hier wordt het er niet gezelliger op, maar dat maakt niet uit, ik haal alleen maar af.
Zo groot is hier de hele zaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekker
Ja dat bedoel ik, de hele zaak is 3x4quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een rookruimte in een coffeeshop....
25 stoelen en een flatscreen met praktisch altijd live voetbal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier is ie 3 bij 4 meter, nu staan er altijd een heleboel buiten. Nee dat is lekker
Staat die zaak ook in Maastricht?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, de hele zaak is 3x4
Maastricht heeft toch een hele hoop 'huiskamer-dealers'?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Staat die zaak ook in Maastricht?
Nee, iets kleiner plaatsje. Het is ook de enige shopquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Staat die zaak ook in Maastricht?
Hier hebben ze tijdens het EK ook een doek hangen, maar ik kijk liever thuisquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tsja![]()
[..]
25 stoelen en een flatscreen met praktisch altijd live voetbal.
Als ik daar een wedstrijdje meepik (of helftje) dan is het meestal een wedstrijd die ik zelf niet kan ontvangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier hebben ze tijdens het EK ook een doek hangen, maar ik kijk liever thuis
Ik ben geen voetbal fan, gelukkig begint Formule 1 zo weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik daar een wedstrijdje meepik (of helftje) dan is het meestal een wedstrijd die ik zelf niet kan ontvangen.
Toch geen nieuwe puntentelling hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbal fan, gelukkig begint Formule 1 zo weer
Ik ben benieuwd. Er zijn veel verbeteringen, aero en slicks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch geen nieuwe puntentelling hè?![]()
Hoop dat die Spanjool dit jaar weer een kansje heeft.. zijn auto schijnt hard te gaan dit jaar.
Wanneer begint dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Er zijn veel verbeteringen, aero en slicks.
Nu alleen die V12 weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |