Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:55 schreef Sebasser het volgende:
Alleen maar, als het niet de tijd van de maand is gooien we er gewoon tomatensap tegenaan om dezelfde sensatie te krijgen.
ruw, hard en droog van achteren. zo hebben die hoeren het het liefst, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.
Beetje banaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.
Op zaterdag avond in het bierglas van een achteloze vriend gooien zorgt ook altijd voor hilariteit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:00 schreef Snarf het volgende:
[..]
ruw, hard en droog van achteren. zo hebben die hoeren het het liefst, ja.
ik persoonlijk knijp de tampons uit, vries het bloed in zodat ik er de rest van de maand nog wat erotisch mee kan doen. of gewoon mijn cola ermee kan koelen.
Het bierglas van de 'vriend' van nachtdier2 misschien..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op zaterdag avond in het bierglas van een achteloze vriend gooien zorgt ook altijd voor hilariteit.
Op de man spelen is ongewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het bierglas van de 'vriend' van nachtdier2 misschien..
Sebasserquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:55 schreef Sebasser het volgende:
Alleen maar, als het niet de tijd van de maand is gooien we er gewoon tomatensap tegenaan om dezelfde sensatie te krijgen.
3 schippers is beter dan geen schipper.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zijn nog maar met 3.
Ik controlleer alleen maar schippers. Ik vaar niet. En al helemaal niet in wateren rond de Sahara.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
3 schippers is beter dan geen schipper.
Wateren rond de Sahara?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik controlleer alleen maar schippers. Ik vaar niet. En al helemaal niet in wateren rond de Sahara.
hij bedoelt ongestelde moslims. snap dat dan.quote:
Beelzebubs vriendin vloeit tijdens de zware dagen á la Nijl. Beetje onsmakelijk hoor.quote:
En dat alleen in de zogenaamde 'lichte periode'.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:18 schreef Snarf het volgende:
[..]
Beelzebubs vriendin vloeit tijdens de zware dagen á la Nijl. Beetje onsmakelijk hoor.
Beter dan de laars van Italie, straks schopt ze je der nog mee in je ballen..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:20 schreef Snarf het volgende:
En haar ongeschoren samenklittende schaamhaar is dan in dit geval de zgn. "nijldelta"?
Ze heeft dus een driehoek?
true that.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beter dan de laars van Italie, straks schopt ze je der nog mee in je ballen..
hahaha idd dat zal zeer doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beter dan de laars van Italie, straks schopt ze je der nog mee in je ballen..
Nee daar is het oppassen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:27 schreef djuno het volgende:
volgens mij werd er ook gedronken uit de rode zee toch?
Ongelooflijk ja.... en ook niet echt te verklaren. Iemand opent een topic... om vervolgens zelf niet meer in het topic te kijken blijkbaar. Het begint zelfs een beetje verdacht te worden.quote:
Schopje naar TRU?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:34 schreef F_N het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja.... en ook niet echt te verklaren. Iemand opent een topic... om vervolgens zelf niet meer in het topic te kijken blijkbaar. Het begint zelfs een beetje verdacht te worden.
Je bent echt een jonkie he?quote:
jah gozer sorry ik ben op mijn werk , ik heb nachtdienstquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:34 schreef F_N het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja.... en ook niet echt te verklaren. Iemand opent een topic... om vervolgens zelf niet meer in het topic te kijken blijkbaar. Het begint zelfs een beetje verdacht te worden.
Aan de OP was 't wel klein beetje te herkennen maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:34 schreef F_N het volgende:
[..]
Ah kijk daar issie weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:37 schreef djuno het volgende:
[..]
jah gozer sorry ik ben op mijn werk , ik heb nachtdienst
Ja? Ik knal de topics toch ook vol?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:37 schreef djuno het volgende:
[..]
jah gozer sorry ik ben op mijn werk , ik heb nachtdienst
Tsja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja? Ik knal de topics toch ook vol?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En toch verzet ik bergen werk.....
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat heeft 't nu voor zin om zo'n post te maken?
Ik laat me niet graag in de kaarten kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat heeft 't nu voor zin om zo'n post te maken?
Het plakt idd snel aan de pan dat spul.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:21 schreef WammesWaggel het volgende:
In tomatensoep dien je te roeren, zo niet dan gaat het mis.
Lekker zo, die Cup a Soup tomaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:30 schreef Ole het volgende:
waar zijn de dames?
Jullie kunnen wel stoer doen, maar zijn geil als boter en gaan gewoon door de rode zee...
Maar wie doet dan aan beffen?
Gadver manquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:30 schreef Ole het volgende:
waar zijn de dames?
Jullie kunnen wel stoer doen, maar zijn geil als boter en gaan gewoon door de rode zee...
Maar wie doet dan aan beffen?
tnx ben een vrouwquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Lekker zo, die Cup a Soup tomaat.
Bedankt lul.
Ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:39 schreef Ole het volgende:
[..]
tnx ben een vrouw
kortom : neuken is niet echt een probleem. beffen wel
mietjes!
Je kunt er niet bij met je tong?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:39 schreef Ole het volgende:
[..]
tnx ben een vrouw
kortom : neuken is niet echt een probleem. beffen wel
Nope, als ik al op vrouwen zou vallen zou ik idd het beffen die dagen eventjes overslaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ok.
Maar eigenlijk heb je een punt. Maakt het natuurlijk niet minder goor.
Zou jij het doen?
Nee dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, als ik al op vrouwen zou vallen zou ik idd het beffen die dagen eventjes overslaan.
vind het zelf ook niet fris dan.
Ik heb altijd het idee dat er meer dwazen rondlopen dan een mens kan bevatten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn dat nou schelpjes in die ketting?
Dat ben jij? Hierboven?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nep.
maar goed.. dronkuh mensen met bierflesjes .. kom net uit de SEH met 14 hechtingen ..
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar je kwam 40 Nieuwe Nederlanders tegen?
Weet je wie het was?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. 3 stronkuh Nederlanders, waarvan één met een bierflesje.
Hij wou bij zijn vrouw de rode zee bevarenquote:
Teringlijersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
geen enkele.
ik had me fiets net weggezet om naar feestje te gaan en ik loop ze alle 3 voorbij. Zegt d'r een hé .. ik loop door pakt die ander me vast en begint even later op me in te slaan waarna de rest mee gaat doen ...
morgen aangifte en ik hoop dat ze de camerabeelden hebben (er staan er genoeg daar).
En je bent niet eens conducteurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
5 op het voorhoofd. 7 ergens rechts achter en nog 2 daaronder aan de achterkant.
[ afbeelding ]
das voorop.
-- maja.. welkom in de grote stad (waar ik al 29 jaar proleemloos kom ..)
Dat komt door een bierflesje?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
5 op het voorhoofd. 7 ergens rechts achter en nog 2 daaronder aan de achterkant.
[ afbeelding ]
das voorop.
-- maja.. welkom in de grote stad (waar ik al 29 jaar proleemloos kom ..)
lijkt me sterk dat dat door het slaan komt ...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat komt door een bierflesje?
Dan mag je nog geluk hebben dat ze je niet gestoken hebben![]()
Hebben ze je niet iets lekkers gegeven in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:14 schreef ebeaydojraes het volgende:![]()
(auw.. dat deed pijn ... nie meer lachuh ..)
Zulke gasten moeten ze echt voor min 5 jaar opsluitenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat dat door het slaan komt ...
tsja. zolang ze maar me kleding vergoeden. Nieuwe broek, nieuwe jas, nieuw t-shirt (kadotje van me exquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zulke gasten moeten ze echt voor min 5 jaar opsluiten![]()
Als ik dit zie wordt ik erg boos
Ja idd, kut zooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja. zolang ze maar me kleding vergoeden. Nieuwe broek, nieuwe jas, nieuw t-shirt (kadotje van me ex), nieuwe schoenuh ... en de taxi
(alleen heb ik daar geen bonnetje van ..)
ik zag eruit alsof ik net in en of andere slechte slasherfilm heb gespeeld ..
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor de terugweg naar huis. anders had ik wel gewoon me fiets meegenomen. heenweg naar ziekenhuis ging oper ambu idd
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar was het wel een gezellig feest?
Uiteindelijk vind je het toch allemaal best wel stoer he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat dat door het slaan komt ...
en gestoken.. ach.. daar waren ze te stronkuh voor denk ik.. maar goed. In de zaal naast mij op de SEH zat iemand met met een mes door ze hand ...
Tuurlijk, want het is stoer om in elkaar geslagen te wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind je het toch allemaal best wel stoer he?
Dat niet, maar het is wel hip om er dan foto's van online te zetten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het is stoer om in elkaar geslagen te worden
Ongeluk is nu toch al geschied iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel hip om er dan foto's van online te zetten.
It's all about the drama.
Bloed is bloedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vreemde wending...... Maar die Cup a Soup anders ook.
En de link is.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
op youtube staat ook een filmpje (waar ik ze nog nie helemaal op een rijtje heb).
thx
en het feest? uhmzz ik geloof het wel. heb er nix van meegekregen maar vriend van me was al binnen en daar ging t los. maar goed tis Drum 'n Bass, dan gaan we altijd los
Waar is iemand met zijn mobieltje als iemand in elkaar geslagen wordtquote:
Misschien liepen er toevallig 3 gasten voorbij waarvan er één een bierfles had, de ander een gsm die nummer 3 filmt terwijl hij iemand een 'Dzjoef op de muil' verkocht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is iemand met zijn mobieltje als je in elkaar geslagen wordt
Ja idd, zie je steeds vakerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Misschien liepen er toevallig 3 gasten voorbij waarvan er één een bierfles had, de ander een gsm die nummer 3 filmt terwijl hij iemand een 'Dzjoef op de muil' verkocht.
Zou kunnen.
Maakt niet uit als er tenminste nog paar andere gehavende rondlopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 05:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het is stoer om in elkaar geslagen te worden
Een beetje kerel zit niet met gat in zijn kop en ramt gewoon door.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:15 schreef popolon het volgende:
Vreemde wending krijgt dit topic. Zie je ineens een kerel met een gat in z'n kneiter! Whoooooo!
QFTquote:
ajbquote:
Ben bang dat het voor mij niet is weggelegd, vind het té viesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Twylightje!!
Haihai!
Vertel mij eens, vaar je of zink je?
Ik ga ver, heel erg ver zelfs, maar ditquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:07 schreef Rauw. het volgende:
Echte schippers bevaren alle 7en zeeën harrrrr
poging tot redding
Tevens heb ik een keer een ongesteld meisje aan 'r clitoris gelikt
Haar clitoris is toch niet ongesteld, nozem.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik ga ver, heel erg ver zelfs, maar dit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het, je likte aan haar huig, zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Haar clitoris is toch niet ongesteld, nozem.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik snap het, je likte aan haar huig, zeg dat dan meteen.
Als je eraan ruikt, kun je doen of het de dode zee is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:39 schreef joekels het volgende:
Wij doen gewoon het licht uit en doen dan of het de zwarte zee is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |