Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:55 schreef Sebasser het volgende:
Alleen maar, als het niet de tijd van de maand is gooien we er gewoon tomatensap tegenaan om dezelfde sensatie te krijgen.
ruw, hard en droog van achteren. zo hebben die hoeren het het liefst, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.
Beetje banaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet ongesteld is doen we alleen anaal zonder glijmiddel, gaat meestal vanzelf bloeden.
Op zaterdag avond in het bierglas van een achteloze vriend gooien zorgt ook altijd voor hilariteit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:00 schreef Snarf het volgende:
[..]
ruw, hard en droog van achteren. zo hebben die hoeren het het liefst, ja.
ik persoonlijk knijp de tampons uit, vries het bloed in zodat ik er de rest van de maand nog wat erotisch mee kan doen. of gewoon mijn cola ermee kan koelen.
Het bierglas van de 'vriend' van nachtdier2 misschien..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op zaterdag avond in het bierglas van een achteloze vriend gooien zorgt ook altijd voor hilariteit.
Op de man spelen is ongewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het bierglas van de 'vriend' van nachtdier2 misschien..
Sebasserquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:55 schreef Sebasser het volgende:
Alleen maar, als het niet de tijd van de maand is gooien we er gewoon tomatensap tegenaan om dezelfde sensatie te krijgen.
3 schippers is beter dan geen schipper.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zijn nog maar met 3.
Ik controlleer alleen maar schippers. Ik vaar niet. En al helemaal niet in wateren rond de Sahara.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
3 schippers is beter dan geen schipper.
Wateren rond de Sahara?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik controlleer alleen maar schippers. Ik vaar niet. En al helemaal niet in wateren rond de Sahara.
hij bedoelt ongestelde moslims. snap dat dan.quote:
Beelzebubs vriendin vloeit tijdens de zware dagen á la Nijl. Beetje onsmakelijk hoor.quote:
En dat alleen in de zogenaamde 'lichte periode'.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:18 schreef Snarf het volgende:
[..]
Beelzebubs vriendin vloeit tijdens de zware dagen á la Nijl. Beetje onsmakelijk hoor.
Beter dan de laars van Italie, straks schopt ze je der nog mee in je ballen..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:20 schreef Snarf het volgende:
En haar ongeschoren samenklittende schaamhaar is dan in dit geval de zgn. "nijldelta"?
Ze heeft dus een driehoek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |