Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Niet al te slim van Laurens trouwens dat ie nu constant met die Buurmantroela op schoot in beeld is.
Aan het eind zaten ze weer bovenop elkaar.
Dat moet Stacey hem snel afleren ivm smsjes van verliefde pubers en cute heaumeaus
Nou ja doe effe normaal! Je doet net of homo's buitenaardse wezens zijnquote:
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) hij is 18, een leeftijdsverschil van 9 jaar maakt het nog geen pedofielie
b)ook nog EENS homo
c) rot toch lekker een eind op met je homofobie, sukkel.
Jij bent 3 jaar jonger dan ik en vindt hem te jong.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
d'r zijn dit jaar niet echt lekkere mannen op het podium; laurens is een beetje te jong om op te geilen
![]()
Ref 'n ros mogen d'r wezen;! net roan![]()
Jamal vind ik trouwens een schatje;
Je zou ook kunnen zeggen dat ze nu nog allemaal 3 kandidaten hebben, dus dan is het niet zo erg om er 1 ten bate van de kwaliteit van het programma te verliezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige keer was een van de juryleden vrij snel al z'n kandidaten kwijt als ik me kan herinneren.
Dat willn ze geheid nu niet, dus stemmen ze in 1e instantie zeker op zichzelf
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je hebt wel erg het gevoel dat je jezelf moet bewijzen of niet?
Oke, sorry trutjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet zo van verkeerd taalgebruik.
wow !!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan nog backstage kijken trouwens
quote:
Tienermeisjes hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Cee het volgende:
Maar men vergeet even de grootste desillusie van de avond:
Whatever
Laurens
...door?
Daar heb je een punt. Die Eva (?) is een ongeleid projectiel natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet hij doen als zij zich op hem werpt? Haar voor haar bek stompen voordat ze op z'n schoot landt?
Niet dat het een slecht idee zou zijn om dat vreselijk irritante kind een gebroken kaak te bezorgen.
Waarom een foto van Laurensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Treezz het volgende:
hier verderr...
[ afbeelding ]
Dames hier een plaatje van laurens;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |