Ik geloof dat Jim ook nog meezingtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Matheus Passion gezongen door een Marokkaanse ex-moslima.
Het moet niet gekker worden.
Leuke hobbezak heeft ze trouwens aan.
Ook die is terug te zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Schandalig trouwens dat jullie niet naar de docu over Hugo Claus kijken.
Wie, wat en waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Schandalig trouwens dat jullie niet naar de docu over Hugo Claus kijken.
je CapsLock staat aan.quote:
Echt? Ik kan hem prima volgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Schandalig wat die man is overkomen, maar ik kan hem zo slecht verstaan.
[TV-TIP] Vrijdag documentaire over Hugo Claus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef msnk het volgende:
HOE HIND DAAR ZIT MET EEN BIG SMILE
[..]
Wie, wat en waar.
(gebruik [url=... ] naam [url]quote:
Onzin. Hij moet niets.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Bradley33 het volgende:
Beste Specularium, je moet dit in je openingsbericht plakken. Is traditie.
Nou dat ziet er niet zo net uit zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Bradley33 het volgende:
Beste Specularium, je moet dit in je openingsbericht plakken. Is traditie.
[ afbeelding ]
Vorige deel: Pauw en Witteman #60 Waar trouwe kijkers niet afhaken.
Laatste post:
[..]
(gebruik [url=... ] naam [url]
Nou, dan wordt het forum een fokking warboel.quote:
Nou, nou..dat is het gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef Bradley33 het volgende:
Nou, dan wordt het forum een fokking warboel.
slaap welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:50 schreef Bradley33 het volgende:
Letzeladvocaten, schaadvergoeding.
Ben blij dat ik nu mag slapen.
Het is één zwart gat voor hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat had hij gedaan dan? Klap met een bijl?
Het is een beetje een ongeschreven regel dat degene die een topic sluit zoals in een reeksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Bradley33 het volgende:
Was net te laat met m'n topic openen, maar TS je moet je OP wel aanpassen he.
Hij heeft 15 jaar Nederlands gestudeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef Specularium het volgende:
Kon alleen niks van die man verstaan. En hij zei in het begin van het gesprek nog wel dat hij toendertijd
slecht Nederlands sprak.
sinterklaas koender kondigde weer eens aan hoe geweldig religie was(alle religies wel te verstaan) en de goede dingen die ze doen........meneer is dafur weer snel vergeten.quote:Waar Koenders een keer gelijk heeft
Volgende keer raad ik je een cursus begrijpend luisteren aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef tntkiller het volgende:
sinterklaas koender kondigde weer eens aan hoe geweldig religie was(alle religies wel te verstaan) en de goede dingen die ze doen........meneer is dafur weer snel vergeten.
[ afbeelding ]
en zo komt sinterklaasje koenders aan zijn geld dat ie maar al te graag uitdeelt
ga eens naar somalie of Gambia op vakantie ipv griekenlandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef tntkiller het volgende:
[..]
sinterklaas koender kondigde weer eens aan hoe geweldig religie was(alle religies wel te verstaan) en de goede dingen die ze doen........meneer is dafur weer snel vergeten.
[ afbeelding ]
en zo komt sinterklaasje koenders aan zijn geld dat ie maar al te graag uitdeelt
Precies wat ik ook in gedachten hadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft 15 jaar Nederlands gestudeerd
Vanmiddag gezien ..ze is echt leuk/lekker ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef Rudieh het volgende:
ik vind Hind een leuk wijf jongens
ze straalt!
No problem (nieuw account)quote:
quote:vond 23.05 uur, NED 1:
- HBO-raad voorzitter Doekle Terpstra.
- Econoom en oud-staatssecretaris Rick van der Ploeg.
- Joseph O'Neill schreef Laagland, een Amerikaanse bestseller.
- Maggie Muurmans winnaar Future for Nature Award.
Ik ken van het rijtje alleen Doekle Terpstra en die wil ik niet horen of zien. Dus ik ga ook mooi pitten straks.quote:
ja die topmensen wilden hun vrouw blij maken met het beloofde bankstel en nu gaat het niet doorquote:Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef ethiraseth het volgende:
Een man van ING die beweert dat het heel zielig is dat topmensen hun bonus moeten inleveren is niet echt spannend nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |