het liefste word ik teut van een nederlandse neutquote:
ik ook, normaal zit ik ook gewoon heel de dag te fokken, maar nu het lekker weer is ineens allemaal buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar
ik heb vandaag voor het eerst zonder jas op de fiets gezeten
daar moet op gedronken worden hihahoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben nu officieel online met mijn nieuwe pc
proostquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden hihaho
zelf inelkaar gezet? of zelf dinkiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
dinkie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zelf inelkaar gezet? of zelf dinkie?
Niet zelf gebouwd nee... software installeren en zo lukt me nog wel. Maar als ik met mijn handen moet werken ipv met mijn hoofd gaat het gegarandeerd misquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee. Help me eraan herinneren, ik leg het je een keer uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrije dagen om op te nemen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
MPG, sinds wanneer zit jij bij de FP?
WOzquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu kan hij spammen waar ik dat niet kan?.
Op zich valt het best mee hoor, trouwensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet zelf gebouwd nee... software installeren en zo lukt me nog wel. Maar als ik met mijn handen moet werken ipv met mijn hoofd gaat het gegarandeerd mis
Toyquote:
fl-fl-flashbackquote:
ow, dat geloof ik best. Maar ik heb echt twee linkerhanden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich valt het best mee hoor, trouwensJe moet ff weten wat je doet, dat is alles
MPGquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef MPG het volgende:
DIKKE VETTE TVP
[..]
Nee. Help me eraan herinneren, ik leg het je een keer uit.
[..]
[..]
WOz
[..]
Jazeker.
Mja, ik weet ook nog steeds niet wat een dinkie isquote:
Een dingetje denk ik...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook nog steeds niet wat een dinkie is
ga ik me omkleden, feestje zoquote:
quote:
Dan snap ik het nog nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dan snap ik het nog nietDomme ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |