neeje... hier is ie nog gewoon open hoorquote:
ik ga wel even lopen, kijken oftie open isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje... hier is ie nog gewoon open hoor
geen persoon likquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet persoonlik hoor PeZu, maar ik slaap niet bij vreemde mannen...
[..]
ijhiijjjs!
Neeje. Marc moet je nooit zomaar gelovenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
kut
dan maar naar de day en night, daar is het wel echt 3x duurder.
quote:
Weet ik veel waar hij/zij woontquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neeje. Marc moet je nooit zomaar geloven
nee, de supermarkten hier zijn ook gewoon tot 8 uur open, en ik woon in een gatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neeje. Marc moet je nooit zomaar geloven
ik heb een piemel! weten jullie dat ook weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet ik veel waar hij/zij woont
Dus 6 uur klonk wel redelijk
ik nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb een piemel! weten jullie dat ook weer.
ik heb nog geen flauw idee of ik kan, stelt dat je een beetje gerust?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
erg dat mensen nu 3 maanden van tevoren weten dat ze niet naar de ksc meet kunnen
een pik-kut-anussie? Tssssk en dan noemen ze MIJ banaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:49 schreef PeZu het volgende:
janussie janussie neem nog een pikketanussie
janussie doe me een lol de fles is nog bijna vol
lalalalal
zit de grootste volkszanger des vaderland niet belachelijk te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een pik-kut-anussie? Tssssk en dan noemen ze MIJ banaal![]()
ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog geen flauw idee of ik kan, stelt dat je een beetje gerust?
Ik ben van LL niet anders gewend hoor. Ik dacht dat dat zo hoorde?quote:
Het is anders erg koud 's avonds hoor. Niet buiten doen nog voorlopigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ben er weer, hij was gelukkig nog open.
't is trouwens echt zwoel neukweer, beloofd veel goeds!
zou kunnen, maar dan komt het omdat het zo lang koud is geweest.quote:
ik vind dat funky best wel een punt heeftquote:
Pak nog een pint pezuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:15 schreef PeZu het volgende:
wanneer je op een zondag aan het mooie noordzeestrand de meisjes ziet flaneren lekker donkerbruin gebrand lalaalal
das waarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dan komt het omdat het zo lang koud is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |