Kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
Er is dus niks gevonden als ik het goed begrijp
Die komt meestal na twaalven, hij moet eerst altijd één en ander afwerkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef APK het volgende:
Geen WJ hier?
Jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
Weer geen rel dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
Dat werd gesuggereerd, omdat die speurhond naar Aruba werd overgevlogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef APK het volgende:
Waarom zou er opeens weer iets van holloway gevonden moeten worden?
Het leermoment van de konten kussen !!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef APK het volgende:
Wat was het probleem ook alweer in het vorige topic
Als ze in het water ligt ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Terug vind Politie, maar Natte Lie is nog immer nat en spoorloos
En dat is big news in deze SCquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:
Dat werd gesuggereerd, omdat die speurhond naar Aruba werd overgevlogen.
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus LS dat verhaal over Versabommie heb je hier vandaag nu al 4 x gepost
Slaap lekker Ruud......des te eerder is het zes uur en kun je lekker opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik ben er weg van, morgen om zes uur weer op en ik vind het niet ewg.Doei
Te hoog, kan d'r niet bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[ [url=
[..]
Het leermoment van de konten kussen !!!
Krijgen we een workshop konten kussenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[ [url=
[..]
Het leermoment van de konten kussen !!!
Okay, 4x is blijkbaar niet genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Een man die vrouwen slaat en kinderen misbruikt om zijn gelijk te halen, die verdienen geen respect.
En dan op een forum de schijnheilige uithangen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te hoog, kan d'r niet bij
Ja, ik wil de clip van de dakloze dirigent die Bach gaat dirigeren posten, maar dan moet het wel een beetje rustiger zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben jij er....
ciao Ruudquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik ben er weg van, morgen om zes uur weer op en ik vind het niet ewg.Doei
Waarom gebruik jij van die vuige bef iconen als het over haar poes gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, het gaat over de poes van Buuf.
Jij weet ook dat hij voorwaardelijk heeft wegen mishandeling tegen zijn ex.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, 4x is blijkbaar niet genoeg.
Versabommie is een vrouwenmishandelaar?
Grapje, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij weet ook dat hij voorwaardelijk heeft wegen mishandeling tegen zijn ex.
Nu gaat hij vertellen dat ze borderline heeft.
Alles om z'n eigen schoo te praten en met een slinkse manier te gaan trouwen, om zijn ex een hak te zetten. En daarvoor ge(mis)bruikt hij zijn eigen kinderen.
Lager dan laag kan een man niet zinken.
Als hij zijn handjes thuis had gehouden, was het zover niet gekomen.
Maar hij moet nu niet de schijnheilige gaan spelen op dit forum of op ander forum.
En zo is het.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, dan moet je even wachten, dát niveau bereiken wij nooit
Ja, hij is stuk. Maar weer aan de beterende hand.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh, het gaat over de poes van Buuf.
Zegt m'n vriendin ook altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En als je die kont moet kussen mag je wel een snipperdag nemen.
Wat heeft die man jou persoonlijk aangedaan dat je hem al de hele dag zo zwart loopt te maken hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Een man die vrouwen slaat en kinderen misbruikt om zijn gelijk te halen, die verdienen geen respect.
En dan op een forum de schijnheilige uithangen
Oh, ik ken m in de variant: Dat zei mijn man vannacht ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zegt m'n vriendin ook altijd
Denk dat alles al genoeg is uitgelegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het toch niet helemaal LS. Kun je het wat duidelijker uitleggen?
Nee het is nu wel duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat alles al genoeg is uitgelegd.
VB heeft een voorwaardelijke straf wegens fysiek geweld tegen zijn ex. En nu is hij getrouwd om reclasering ervan te overtuigen dat hij een lieve vader is.
Om zodoende het recht om zijn kinderen te mogen zien niet te verliezen.|
Maar het blijft een vent met losse handjes.
Moet ik nog duidelijker zijn?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik ken m in de variant: Dat zei mijn man vannacht ook
quote:
Waarom zijn bef-iconen vuig?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij van die vuige bef iconen als het over haar poes gaat
Kindjes zijn gaaf, ik vind alleen die kleine ruimte wel erg vals, 't zit helemaal opgevouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik het bewijs gemist.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat alles al genoeg is uitgelegd.
VB heeft een voorwaardelijke straf wegens fysiek geweld tegen zijn ex. En nu is hij getrouwd om reclasering ervan te overtuigen dat hij een lieve vader is.
Maar het blijft een vent met losse handjes.
Moet ik nog duidelijker zijn?
Ja! en vooral in combinatie met mijn poes?!quote:
quote:
Dacht dat het verstopte poep wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kindjes zijn gaaf, ik vind alleen die kleine ruimte wel erg vals, 't zit helemaal opgevouwen![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kindjes zijn gaaf, ik vind alleen die kleine ruimte wel erg vals, 't zit helemaal opgevouwen![]()
[ afbeelding ]
Is beter voor VBquote:
Je bent er echt aan toe he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! en vooral in combinatie met mijn poes?!
Ik had dus gelijkquote:
Ik heb m alleen zo klein gevonden. Maar google even op spaanse molens dan vind je wel wat hier op lijkt ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh... mooi!
Is die ook in het groot ergens, voor zover jij weet?
Serieus.
Slaap lekker Marrijequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef Marrije het volgende:
Welterusten allemaal.
Like, who cares.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef Marrije het volgende:
Welterusten allemaal.
Nee, want mijn poes likt zichzelf gewoon hoor.quote:
Voordeel van lurker zijn, die af en toe post.quote:
Hij is hier nu niet, hij komt hier de laatste tijd nog maar weinig ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is beter voor VB
Want Don Quisote kreeg ook klappen van de windmolens in Castilla de la Mancha.
En goedemorgen, middag, avond en wel truste .. Soo hebben we dat ook weer gehad..Dit is voor 21 maart 2009quote:
Moet ik happen, scrol toch door als mijn posts niet naar je zin zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En goedemorgen, middag, avond en wel truste .. Soo hebben we dat ook weer gehad..Dit is voor 21 maart 2009
Serieus denk ik dat niemand dat serieus neemt.. En zo wel hulde aan je post ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is hier nu niet, hij komt hier de laatste tijd nog maar weinig ook.
Dus mail je grieven anders naar 'm, dat heeft denk ik meer zin.
Je beweert nogal wat en hij is er niet om zich te verdedigen.
Of om jou op je nummer te zetten, wat je aanval een beetje laf maakt.
Dat maak ik hier nooit meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, want mijn poes likt zichzelf gewoon hoor.
Link en anders bek dicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voordeel van lurker zijn, die af en toe post.
Hij heeft het zelf zo omschreven.
Gelul is als je iets niet weet te onderbouwen.
Mijn postst waren onderbouwd op iets wat VB zelf heeft geschreven.
BLAAAAAAAATTTTTquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had het toch alleen tegen LS
Iedereen houdt nu z'n bek dicht
Yep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je had het toch alleen tegen LS
In afwachting vanquote:Iedereen houdt nu z'n bek dicht
Bladiebladiebalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat klinkt als muziek in de oren.....in ieder geval beter dan een singelong
En dat zegt iemand die een obsessie heeft over NMNS.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is hier nu niet, hij komt hier de laatste tijd nog maar weinig ook.
Dus mail je grieven anders naar 'm, dat heeft denk ik meer zin.
Je beweert nogal wat en hij is er niet om zich te verdedigen.
Of om jou op je nummer te zetten, wat je aanval een beetje laf maakt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef dieenebart het volgende:
Avond. Kan nog net.
Halve fles wodka verder, en ik heb zin om te rellen.![]()
iets met APK en homoos, ofzo.![]()
Of ben ik nog iemand vergeten?
Gert heeft daar wél oprecht spijt van LSquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Datzelfde deed jij ook met NMNS.
Wie is dan laf ?
Hey!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kut herrie, kun je niet wachten tot WJ hier is?
Heb je je nu alweer vergeten te scheren voor x weken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je me helpen met mijn tuintje? Tof!
Ja sorry. ik had intelligent bezoek over de vloer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Daar heb je aardig over nagedacht makker
Oh God, hij raakt die bunker nu aan de straatstenen niet kwijtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
iemand interesse in goedkope woonruimte (gedeelde voorzieningen)?
Euhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
APK, hoe komt het dat je accubalkje vol is?
Toch geen lid geworden van PowNed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
APK, hoe komt het dat je accubalkje vol is?
Alleen als jij belooft om drie dagen te komen helpen met de Bunkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je me helpen met mijn tuintje? Tof!
Ik heb daar gewoon een cd vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haha! Juist![]()
relaxte muziek men...
Ik wilde mijn notes gratis lezen, morgen ga ik Marokkanen vergassen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je een Pimpabonnement hebt.
Dat past niet bij je.
Ik zag het meer als een Ankeilerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, hij raakt die bunker nu aan de straatstenen niet kwijt
Vergeet je eigen gasmasker en latex handschoenen nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde mijn notes gratis lezen, morgen ga ik Marokkanen vergassen!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen als jij belooft om drie dagen te komen helpen met de Bunker![]()
(iedere mongool kan camera's besturen namelijk)
Ze zijn lief hoor.quote:
[groupiefunctie aan]quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je nog meer vacatures Bart, ik ben ook nog werkzoekend.
Ik vond "gratis" icm pimp abonnement al geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zijn lief hoor.![]()
En dan geen ban geven na al die scheldpartijen.
Whahaha!quote:
Ik ben nog de enige normale hier hè Bart?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef dieenebart het volgende:
Avond. Kan nog net.
Halve fles wodka verder, en ik heb zin om te rellen.![]()
iets met APK en homoos, ofzo.![]()
Nee, da's te makkelijk.![]()
Dan maar een hetze tegen Versabommie. Oh nee, dan zit ik LS in z'n vaarwater.![]()
Dan Marrije maar zieken. Oh nee, dat doen andere mensen al![]()
Misschien kan ik FANN helpen met zichzelf dwars zitten?
Of Dementor met zijn meerderwaardigheidscomplex?
Of Liesje met haar achtertuin (wat een bende)
Of Gert met zijn vriendenkring?
Of Soury met haar aversies
Of dieenebart met zijn drugs- en drankprobleem
Of Copycat met haar betweterige gedoe?
Of NMNS om zijn toch-wel-serieuze-inslag?
Of ben ik nog iemand vergeten?
Why?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vond "gratis" icm pimp abonnement al geinig eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben nog de enige normale hier hè Bart?
Hoeveel notes heb jij dan?quote:
Ja ouwe grijze zure muis.quote:
34, slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij dan?
Ik heb er twee.
quote:quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:29 schreef APK het volgende:
Tong, kanker eens op met je kutbagger.
Mag ik daar even meedogenloos gebruik van maken?quote:
34quote:
In al die jarenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij dan?
Ik heb er twee.
Kut, gehandicapten en bejaarden vergetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben nog de enige normale hier hè Bart?
Nee klopt. Maar een pimp abonnement is toch niet gratis. En voor de rest kan je er toch niets mee.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:12 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Ik ben gesloopt
Zeer verkapte tvp want ik moet eerst wat drinken.
Net wakker![]()
Gek he ???quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ouwe grijze zure muis.![]()
(de laatste tijd dan hè.)
Euh wat ben je van plan dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik daar even meedogenloos gebruik van maken?
quote:
quote:25-04-2008 @ 23:25
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef APK het volgende:
Hé Houniet, sterf eens met die saaie TVP's..
Ja, geweldig leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Was het een mooie verjaardag?
Water!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh wat ben je van plan dan?
Kom er zo aan, ben nu vanuit mn bed de pckamer in gewandeld.
Dorst *uche*
Kan nooit langer dan 42 seconden durenquote:
ja, je kan morgen weer overnieuw beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, geweldig leuk!
Leuke spullen gehad, 15 man te eten gehad, gewoon harstikke jezalli.
Mn huis is een ravage
Maar t was echt leuk
Nog een van de vorige dan:quote:
quote:04-11-2007 @ 11:19
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
Is Brian in staat iemand aan het mes te rijgen ?
over mede user
Neuh, maar je kunt het wel raden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doodverwensing!
Kan je ook zien we ze gegeven heeft?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je ze een voor een brengt heb je er wel lang plezier van. @notes APK
Lul niet gast.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Probs APK, dat je die 12 positieve niet laat zien.
Nog eentje dan, geen idee waar het over gaat.quote:
Best wel respect voor de FA's dat ze niet zo maar bans uitdelen na een report van een of andere ongestelde mod in het DGK subforum.quote:04-11-2007 @ 19:06
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, hoe lief tuinfluitertje ook is, hij is niet de baas natuurlijk.
Ik wil je ook wel met crackhoer aanspreken hoor, daar is ooit de grens gelegd.
hele stoere jongen
Poll: Brian Exit of blijven in DGK?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nog eentje dan, geen idee waar het over gaat.
Zal avonne wel zijn geweest.
[..]
Best wel respect voor de FA's dat ze niet zo maar bans uitdelen na een report van een of andere ongestelde mod in het DGK subforum.
Wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, Avonne is ook nog mod geweest
Eéntje, en niet van jou.quote:
Zie je niet eens wié het genote heeft, met het duurste abo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nog eentje dan, geen idee waar het over gaat.
Zal avonne wel zijn geweest.
[..]
Best wel respect voor de FA's dat ze niet zo maar bans uitdelen na een report van een of andere ongestelde mod in het DGK subforum.
Nee Gert, dan word je straks onheus bejegend.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Zie je niet eens wié het genote heeft, met het duurste abo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Eéntje, en niet van jou.![]()
Maar nu steun ik dus Wilders via GS.
Euh, alle Marokannen uit het Nederlandse voetbal te beginnen met Afellay!
Zeikstralen doen het goed op fok .. Zeker in de lentequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Godver, waarom krijg jij eigenlijk nooit een ban?
quote:De baas ben ik niet van dit topic.
APK, ik vind het leuk om je weer meer hier te zien.
Ik kan op jou niet gauw boos worden, ook al lok je uit of provoceer je,
er zit vaak een kern van waarheid in je booschappen, posts........
Ik heb jaren bij Albert Cuypmarkt gewoond en op de Marnixstraat,
qua schelden heb ik daar genoeg gehoord en geuit.
Ikzelf maak me niet zo druk om schelden.
Met afzeiken heb ik meer moeite, zoals met Tissik , vitamine B12.
Heb jij vandaag niet lekker in 't zonnetje gezeten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeikstralen doen het goed op fok .. Zeker in de lente
Tuinfluiter!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:En die altijd aardige tuinfluiter in de reactie
[..]
Neequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij vandaag niet lekker in 't zonnetje gezeten?
Tuinfluitert is lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:En die altijd aardige tuinfluiter in de reactie
[..]
quote:Waar heb jij dan last van? Gefrustreerd mannetjesgedrag die niet eens genoeg IQ heeft om zaken na te lezen?
Dacht dat ik het duidelijk genoeg heb neer gezet zojuist, eerlijker kan je het niet krijgen, simpeler wel uiteraard maar dan moet ik terug naar Jip en Janneke niveau en op een of andere manier heb ik daar niet eens zin in gezien jou belachelijke reaktie naar mij toe.
Denk aan je schrijfstijlquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee Gert, dan word je straks onheus bejegend.
Even voor alle duidelijkheid: dat nummer heb ik één keer gebruikt, om jou te bellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou bijna zelf een abbo nemen, maar goed, Gert heeft m'n nummer, die kan 't ook zo doorbellen natuurlijk
Je krijgt een beetje LS trekjes. Je blijft ook maar zeiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: dat nummer heb ik één keer gebruikt, om jou te bellen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Je krijgt een beetje LS trekjes. Je blijft ook maar zeiken.
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog bruiner geworden?
Wat?!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
en zo vroeg naar bed want morgen alweer de laatste zon voorlopig.
Ja geef je nummer even dan bel ik jou ook!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Zit iedereen elkaar hier fucking te stalken?
mag niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja geef je nummer even dan bel ik jou ook!
Ja, ziekelijk gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:10 schreef Manu82 het volgende:
Zit iedereen elkaar hier fucking te stalken?
Van de mensen die mij 06-nummers mailen was je inderdaad een van de mindere ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Off the hook" Gert, je hebt mij idd maar één keer gebeld, ik was vermoedelijk niet gezellig genoeg
Gert, kom je van de zomer ook in mijn/of Coos' tuin bbqen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Van de mensen die mij 06-nummers mailen was je inderdaad een van de mindere ja.![]()
Ikke nie snappequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:24 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha gewoon wéér precies aan het eind van het nummer![]()
Jaaaaaa dat is een geweldig nummerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Carooooooo................................
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert, kom je van de zomer ook in mijn/of Coos' tuin bbqen?
Sorry, was voor Pimquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Coos kon de bbq foto's niet vinden.Jammer!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]Mwah... geloof dat ik dat niet zo jammer vind.
Ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, probeer je lobasca terug te lokken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bellen is soms best leuk. Heeeeeeeeel soms.
Zoek dat russiche nog eens voor me opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, probeer je lobasca terug te lokken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]Mwah... geloof dat ik dat niet zo jammer vind.
wat een kut versiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Donderdag gaan ze mijn huis in de steigers zetten.
En ook een beetje voor WJ
Donderdag al?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Donderdag gaan ze mijn huis in de steigers zetten.
En ook een beetje voor WJ
Hou maar op!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Donderdag al?Pas veel later toch? Aldus de tipgever?
![]()
Hoeveel tip krijg je dan en wat moet je daarvoor doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou maar op!!De tipgever was hier nog vanavond.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou maar op!!De tipgever was hier nog vanavond.
Ik moet gebukt gaan staan en daarna gooit ie 50 eurocent op het schoteltjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel tip krijg je dan en wat moet je daarvoor doen?
Ja en ik mocht kijken en legde mijn hand op Coos' been (knie)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet gebukt gaan staan en daarna gooit ie 50 eurocent op het schoteltje
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben zijn fan!![]()
Hmrgmblhieml. "Gaat ze weer lachen"grmblmiabugel.
Ik lachte hem zo niet uit!! Vond hem tof!
![]()
Oeh wat had ie voor nieuws?
1 huis laten ze leeg, daar kan je dan douchen, koken en poepen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik mocht kijken en legde mijn hand op Coos' been (knie)![]()
Das heul waar!![]()
quote:'Haagse coffeeshops mogen verkassen'
DEN HAAG - De Haagse VVD wil coffeeshops de mogelijkheid geven te verhuizen. De begin maart opgerichte Vereniging Haagse Cannabis Shops (VHCS) deed onlangs dit voorstel om de ongewenste concentratie van coffeeshops in Den Haag aan te pakken. GroenLinks liet vrijdag weten blij te zijn dat de VVD iets ziet in het plan. „Dat maakt een doorbraak mogelijk in het Haagse coffeeshopbeleid”, aldus GroenLinks.
GroenLinks-raadslid David Rietveld heeft verschillende keren gepleit voor een ander coffeeshopbeleid. „Coffeeshops zijn normale ondernemingen met een bijzonder product. Dat moet het uitgangspunt van het beleid zijn.”
De partij vindt stevige kwaliteitseisen voor coffeeshops belangrijk. Naast de gebruikelijke eisen denkt GroenLinks ook aan scholing van personeel en een duidelijke rol van coffeeshops in het opsporen van problematisch gebruik. Volgens GroenLinks is er nu een ruime meerderheid in de Haagse gemeenteraad ontstaan die de verplaatsing van coffeeshops mogelijk wil maken. De VVD heeft het college gevraagd te reageren op het voorstel.
Wat moet ik met zo'n bericht?quote:
Dat lijkt mij nogal lastig als je halve dagen gebukt staatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n bericht?
Denk je dat ik geen nieuws lees of zo?
Rare buurt daar.....doen ze dat allemaal ginds?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das echt! En ik durfde eerst niet.
Het is een mooie liveversie.quote:
Ik had die nieuwe YT speler van danny nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een mooie liveversie.
Thom gaat dan altijd heel erg close-up in een klein cameraatje bij zijn piano kijken.
En dat verschijnt dan op een groot scherm.
Volgens mij ben je de eerste die dat vindt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had die nieuwe YT speler van danny nog niet eens gezien![]()
Beter
mmm, bij nader inzien is het idd lastig om nu op de YT pagina zelf te komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste die dat vindt.
Linkje "will do"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, bij nader inzien is het idd lastig om nu op de YT pagina zelf te komen
edit: toch niet, link staat erbij![]()
Als je op het tekstgedeelte in het schermpje (in de SC) klikt, werkt het nog net als vroeger.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, bij nader inzien is het idd lastig om nu op de YT pagina zelf te komen
edit: toch niet, link staat erbij![]()
Ja idd, je kunt meteen je tekst niet meer goed lezenquote:
Ik wordt hier een beetje down vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
I jumped in the river and what did I see?
Black-eyed angels swam with me
A moon full of stars and astral cars
All the figures I used to see
All my lovers were there with me
All my past and futures
And we all went to heaven in a little row boat
There was nothing to fear and nothing to doubt
I jumped into the river
Black-eyed angels swam with me
A moon full of stars and astral cars
And all the things I used to see
All my lovers were there with me
All my past and futures
And we all went to heaven in a little row boat
hoihoi, alles wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Zonder terug te lezen......Hidi!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! huisje enzo! Lente!
Hoe is het met jou?
Moet er nog veel gebeuren of hebben ze het redelijk achtergelaten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi en klein, maar van mij
Ff linkje zoeken
Ik kan het niet vinden maar ergens in mijn photobucketquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet er nog veel gebeuren of hebben ze het redelijk achtergelaten?
Stop maar in mijn PM mocht je hem tegenkomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden maar ergens in mijn photobucket
Dat ligt eraanquote:
Oh sorry, ik ga al weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
Het is mij te druk hier, dit trek ik niet
Loop maar weer wegquote:
Dat was erg fastquote:
Zomaar vanzelf?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey nachtploegje van me.![]()
Ja, ik moest ff naar de keuken, m'n ontbijt was klaar.![]()
Ik zag bij Man bijt hond trwns net een oud-collegaatje van me in de uitzending.
Kan gebeurenquote:
bedoel je mij?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey nachtploegje van me.![]()
Ja, ik moest ff naar de keuken, m'n ontbijt was klaar.![]()
Ik zag bij Man bijt hond trwns net een oud-collegaatje van me in de uitzending.
Zat je ook in MBH? Ik heb toch helemaal niet met je gewerkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zat je ook in MBH? Ik heb toch helemaal niet met je gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zat je ook in MBH? Ik heb toch helemaal niet met je gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een lief nachtbaggertje!
![]()
Ik bedoelde dus ook jullie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook een lief nachtbaggertje!
Thanks babe!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Thanks babe!![]()
Wat kunnen newbies trouwens grappig zijnHelemaal als ze eigenlijk geen newbie zijn
Nee ik bedoel niet jou Liesje
Kijken of je 'm kunt vinden in de line-up.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]skattie!
ja want lente dus vind ik iedereen lief!
Welke newbies?
mgquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kijken of je 'm kunt vinden in de line-up.![]()
een echte schipper vaart over de rode zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |