quote:Case Number: BC363201
DEEPAK KALPOE VS PHILLIP C MCGRAW
Filing Date: 12/13/2006
Case Type: Defamation (Slander/Libel) (General Jurisdiction)
Status: Pending
Future Hearings
03/26/2009 at 08:30 am in department 69 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Motion to Compel (Further Interrogatory Responsesand Production of Documents (4) Second Motion to Dismiss andRequest for Terminating Sanctions3) Case Management Conference)
Wat zwakzinnigquote:
Moet je je niet druk over maken OUWEFIETS, oude fotootjes met ongerelateerde quotes zijn OK heb ik begrepen dus we kunnen er tegenaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef OUWEFIETS het volgende:
Wat zwakzinnigorigineel weer Johan555! BREAKING NEWS (voor 't geval dat > Google trans.: BREKEND NIEUWS)
Heeft geen zin OUWEFIETS "der Johannn" doet niet meer aan vragen beantwoorden, hij heeft zijn eigen waarheid en daar zullen we het allemaal mee moeten doenquote:DIT-TERZIJDE Johan, waarom was er eigenlijk zoveel tegenwerking vanuit de VS om de familie van Natalee (LOGISCH en NORMAAL in een vermissingszaak) te onderzoeken? Geef JIJ daar nou eens antwoord op? Graag aan de hand van een aantal steekhoudende argumenten?
de pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Moet je je niet druk over maken OUWEFIETS, oude fotootjes met ongerelateerde quotes zijn OK heb ik begrepen dus we kunnen er tegenaan.![]()
[..]
Heeft geen zin OUWEFIETS "der Johannn" doet niet meer aan vragen beantwoorden, hij heeft zijn eigen waarheid en daar zullen we het allemaal mee moeten doen
duikkie de vragende : "waar is al de poen die paul van der sloot en vrienden , die je uit deze zaak trekt gebleven ?? "quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef JoBuster het volgende:
[ afbeelding ]
Steve Yuhas: "Waar is al de poen Beth die je de mensen afhandig hebt gemaakt?"
[ afbeelding ]
de boek rechten bijvoorbeeld, en ik zou wel eens willen weten waar al die miljoenen voor nodig waren van ons overheid geld, was duurste onderzoek ooit. dat zijn ook de vrienden van paul van der slootquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
He Duikkie de vragende , moet je wel eerst even vertellen welke poen je bedoelt die Paul en vrienden getrokken hebben
Smaad, smaadschrift, laster = strafbaar; strafbare feiten, ook bij wijze van bloggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:28 schreef bastibro het volgende:
Het geld van al die witwaspraktijken van het Caribische drugscartel waar hij deel van uitmaakt
o jee o jee , hopelijk iemand uit het parlementquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Smaad, smaadschrift, laster = strafbaar; strafbare feiten, ook bij wijze van bloggen![]()
Ik hoop echt dat er van (-uit 'verwachte' hoek) eens een flinke aanklacht tegen dit soort lasterlijke beweringen zal volgen. OokJOUW ware identiteit zal te achterhalen zijn (event. dmv een rechterlijk bevel).
Ga vooral zo door!![]()
![]()
![]()
![]()
ja smakeloos !quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef duikkie het volgende:
plaatjes vullen geen gaatjes
over smaak valt niet te twisten.quote:
Smakeloos? Hoezo?? Ook al geen gevoel voor humor?quote:
ja maar dragen niet echt bij om te bekvechten over de ZAAK HOLLOWAYquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Smakeloos? Hoezo?? Ook al geen gevoel voor humor?
Plaatjes zoals.. ff zoeken, DEZE zijn grappig EN onschadelijk:
[ afbeelding ]
"Welcome here on my englisch site""![]()
Suggestieve en gemanipuleerde plaatjes van betrokkenen in de zaak, DIE zijn pas smakeloos EN schadelijk!
het een lokt het andere uit duikkie, zolang het mogelijk is om hier mensen, met naam en toenaam, doelbewust af te brekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef duikkie het volgende:
[..]
ja maar dragen niet echt bij om te bekvechten over de ZAAK HOLLOWAY
Soms duikkie vraag ik me af wat er hier uberhaupt nog te bediscussieren is in deze zaak.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef duikkie het volgende:
ja maar dragen niet echt bij om te bekvechten over de ZAAK HOLLOWAY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |