Ohhh ja oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoel als ik dat dan binnen een uur wil RENNEN, dan is dat wel een heel zielig doel
Is dat een Kronan? Dat zijn zulke gave (maar dure) fietsen. Ik wil nog eens een hippiefiets: met een rieten mandje aan het stuur en allemaal bloemen erin gevlochtenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:58 schreef sigme het volgende:
Voor mij is de kortste afstand naar het station 12 km, per fiets.
Dat fiets ik dan hierop:
[ afbeelding ]
En de helft van de route is over zandpaden.
Als ik een omweg fiets om niet over zandpaden te gaan ben ik 10 minuten sneller.
Ik trap er niet in! Ik heb uit betrouwbare (quote:
Ja maar nu stelt het doel al niets meer voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ws haal je je doel dan vrij snel en dan raak je helemaal gemotiveerd! En voor je het weet doe je de NY marathon
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zit deze week (vanaf zondag) op ong. 700 kmvandaag maar ff een rustdagje, al neem ik mn fietsje gemakshalve maar mee naar Mokum
anders moet je zoon eind lopen
Dus dan dat rondje in ± 45 minuten.. Hm. Ik wacht nog wel heel even tot ik doel 1 haalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohhh ja oke.
Nieuw doel: Dat rondje rennen met een gemiddelde van 10 km/h
jij boomknuffelaar, jij!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een Kronan? Dat zijn zulke gave (maar dure) fietsen. Ik wil nog eens een hippiefiets: met een rieten mandje aan het stuur en allemaal bloemen erin gevlochten.
Zal kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:58 schreef Daph_ het volgende:
ColdFeet als je dat model met roze (die leuke dus) alsnog tegenkomt daar, zou je hem dan mee willen nemen in maat 40 (M) voor mij? Op het label van deze thights staat 78 - 81 cm (kleiner pas ik niet haha)
Ik moet nu gaan, weet niet of ik vandaag nog meelees hier, dus zou je me willen PM'en als je 'm gevonden hebt?
Thanks alvast!
Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!
Het strand is nog niet openquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij boomknuffelaar, jij!!
Ik zit erover te denken om vandaag of anders morgen naar het strand te fietsen
Anders maak je een doel in stappen. Dus eerst binnen een uur dat rondje lopen. Als dat gelukt is werken op je snelheid, zoals fietsmeisje hierboven aangeeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar nu stelt het doel al niets meer voor
Niks mis met boomknuffelaars!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hoe is het met je voet en knie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het meer bij m'n ouders is ook 7 kmquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anders maak je een doel in stappen. Dus eerst binnen een uur dat rondje lopen. Als dat gelukt is werken op je snelheid, zoals fietsmeisje hierboven aangeeft.
probeer het eerst maar eens en kijk hoe ver je komt....kun je daarna altijd een nieuw doel stellenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar nu stelt het doel al niets meer voor
Dat was een grapje, het strand kan toch helemaal niet dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met boomknuffelaars!
@ PF: strand is wel open hoor, op bepaalde plaatsen
GMTAquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
probeer het eerst maar eens en kijk hoe ver je komt....kun je daarna altijd een nieuw doel stellen
Voor iedereen mij weer gaat uit lachen: ik zat in m'n hoofd met een plas in Surhuisterveen en dat is buiten het seizoen wel degelijk afgesloten voor publiek, dmv hekken enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was een grapje, het strand kan toch helemaal niet dicht?
ik heb nergens last van, maar goed, dat had ik woensdag ook niet totdat ik ging hardlopen...dus deze week maar even niet en volgende week weer proberen hoe het gaat...die nieuwe zooltjes lopen op zich wel lekkerquote:
Ook ni slecht!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik zit nu op 340, ook best goed toch
denken de bomen daar ook zo over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met boomknuffelaars!
@ PF: strand is wel open hoor, op bepaalde plaatsen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:05 schreef P.F het volgende:
Vik ontkent de aantijgingen niet. Suspicious
Nee hoor, dat was ook een grapjeLovergirls bestaan niet!
Ik dacht dat het een enorm sacracstische opmerking van jou was, dus ik vroeg het nog maar even voorzichtigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor iedereen mij weer gaat uit lachen: ik zat in m'n hoofd met een plas in Surhuisterveen en dat is buiten het seizoen wel degelijk afgesloten voor publiek, dmv hekken enzo.
Maar mijn reputatie is niet meer te redden, vrees ikWat een vreselijk blonde opmerkingen kan ik toch maken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |