Valt wel mee? Maar je hebt gelijk, in het weekend sta ik normaal veel later op..quote:
Ik vond het gewoon grappig, omdat ik eigenlijk elke dag wel kleine stukjes fiets (naar de stad, de uni of om boodschapen te doen) en als ik dat allemaal optel zal het ook wel een km of 20 in een week zijn. Dus als je met al die minibeetjes aan 12 km komt en het dan als sporten ziet. Naja dat vond ik gewoon grappig. Was niet lullig bedoeld verderquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee 2x 6km en sorry dat ik het opschrijf, ik fiets normaal nooit
Huh? ik snap het niet? Het was toch 7 km?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef P.F het volgende:
Cycle, mijn moeder heeft in een uur en 15 minuten een rondje GELOPEN om de plas. Mijn doel moet aangepast worden
As I explained hieronder: het was niet flauw bedoeld. Maar omdat het lijstje over een hele week ging, stelde ik me zo voor dat dit de optelsom van alle fietsen was. in 1x 6 of 12 km fietsen is ook het noteren waard, zeker als je normaal nooit fietst. Ik zag er gewoon de humor van in.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo flauw.
Sommige mensen fietsen nooit en dan is 12 km al heel wat. Goed zo, Miss_S!
Ja dat staat op internetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Huh? ik snap het niet? Het was toch 7 km?
Ik was ook niet gepikeerd hoor! Wist wel dat je het niet lullg bedoelde. Rustig maarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
As I explained hieronder: het was niet flauw bedoeld. Maar omdat het lijstje over een hele week ging, stelde ik me zo voor dat dit de optelsom van alle fietsen was. in 1x 6 of 12 km fietsen is ook het noteren waard, zeker als je normaal nooit fietst. Ik zag er gewoon de humor van in.
Maar ik zal nooit meer een fietsgrapje maken
Maar dat kan dan toch wel nog steeds kloppen?quote:
Nu ben ik getraumatiseerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was ook niet gepikeerd hoor! Wist wel dat je het niet lullg bedoelde. Rustig maar.
Ja ik bedoel als ik dat dan binnen een uur wil RENNEN, dan is dat wel een heel zielig doelquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar dat kan dan toch wel nog steeds kloppen?
Zal ik het goedmaken met je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nu ben ik getraumatiseerd![]()
Ik durf nooit meer een grapje te maken![]()
En dat komt door jou![]()
En ook door Miss S
Achja... Ik denk dat ik er 30+ kaas op doe en veel tomaat en komkommer. Dan lijkt 't nog wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Oh XM, ik heb echt medelijden met je. Een pistolet met ham en kaas als diner, wat een armoeEn niet eens gezond.
Ik zal mijn toetje voor vandaag onder spoilertags plaatsen, EN JIJ MAG NIET KLIKKEN!!!
Tuurlijk niet. Ws haal je je doel dan vrij snel en dan raak je helemaal gemotiveerd! En voor je het weet doe je de NY marathonquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoel als ik dat dan binnen een uur wil RENNEN, dan is dat wel een heel zielig doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |