hmmz....de engelse hardcover komt zelfs pas 1 juni uit, zie ik....dat schiet dus echt niet op...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat het nog even duurt, want dan kan ik rustig De schaduw lezen.
En Pullman stond hier ook een jaar in de kast voor ik hem er eens uit trok. En het verhaal had me meteen te pakken.
Ach, wat ben je ook heerlijk bescheidenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 kijkt verdwaasd om zich heen.
Lekker ding? Waar?.
*kuch*quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 kijkt verdwaasd om zich heen.
Lekker ding? Waar?.
Waarom zou je de Engelse lezen? Het is toch een Spaans boekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....de engelse hardcover komt zelfs pas 1 juni uit, zie ik....dat schiet dus echt niet op...
Vik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ach, wat ben je ook heerlijk bescheiden
iets vegetarisch....ga straks lekker met een kop koffie door m'n boeken bladeren. Neig nu naar een soepje vooraf (want, nieuwe staafmixer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Woei! En wat ga jij vandaag koken, Nynke?
Ik moet boodschappen doen:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb al iets bedacht om te doen: naarMokum om te shoppen & te hangen
mijn Spaans is niet zo goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je de Engelse lezen? Het is toch een Spaans boek
Taart!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen:
Monchou, slagroom, boter...
Ik ben as we speak aan het zoeken. In ieder geval weer iets uit dat heerlijke toetjesboek van James M., denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets vegetarisch....ga straks lekker met een kop koffie door m'n boeken bladeren. Neig nu naar een soepje vooraf (want, nieuwe staafmixer!), en dan misschien een bonenburger...
En jij?
Ja, dacht dat iedereen dat hier nu wel wist.....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DoinkMeen je nou echt dat je op je 9e meer dan 70 kilo woog?
Ik voer 'm helemaal aan jouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Taart!![]()
psssst niet echt Slank-verantwoord hé, monchou-taart maar ozo lekker
Oeh oeh!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben as we speak aan het zoeken. In ieder geval weer iets uit dat heerlijke toetjesboek van James M., denk ik
Ja, ik ga zo ook maar uit bed denk ik, en de woonkamer toonbaar maken. (gister met 10 man hier pizza gegeten en bier gedronken, dus er staat nog een stapel pizzadozen met resten pizza erin en lege bierblikjes..), en dan eens rustig ontbijten en douchen enzo...Heerlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben as we speak aan het zoeken. In ieder geval weer iets uit dat heerlijke toetjesboek van James M., denk ik
12 km in een hele week en dat ga je opschrijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, dacht dat iedereen dat hier nu wel wist.....
Pas toen ik 13 was en zelf een beetje over dingen kon beslissen ben ik zo gaan afvallen, wat ben ik toch trots op mezelf![]()
En hardlopen was weer lekker
Mijn sportlijstje van deze week:
1 uur hiphopdansen
1,5 uur hardlopen
half uur buikspieroefeningen
(en 12km fietsen)
Dit wil ik wekelijk gaan volhouden + 1,5 uur buikdansen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
XM, na de eerste 5 kilo zal ik een taart voor je bakken
Nee 2x 6km en sorry dat ik het opschrijf, ik fiets normaal nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
12 km in een hele week en dat ga je opschrijvenis dat elke dag 1 km heen en 1 terug
![]()
Maar verder goed hoor, lekker bezig!
Joh, doe niet zo flauwquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
12 km in een hele week en dat ga je opschrijvenis dat elke dag 1 km heen en 1 terug
![]()
Maar verder goed hoor, lekker bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |