Feest voor jou! Ze komt terug.. weet niet precies wanneer..quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
geef mij maar die negerin met die dikke tieten uit de eerste week
die 2 die er nu staan vind ik vrij simpel en dom volgens mij die een nog achterlijk dan de andere
weet ook niet of ze er uberhaupt nog inkomt,maar dat zou veel beter zijn kijkt teminste niet zo stupid uit der porem!! en heeft dikke grote zwarte tieten en een leuke kop.
En het niveau van de dames ja wat zal ik zeggen,denk dat sommige in real life wel zo achterlijk zijn en andere een type ''spele'' zou graag opnames bijwonen,om te kijken hoe ze zijn als de camera's uit zijn.
Kun je al publiek back stage?
Van de 30 dames vind ik de helft redelijk en de andere helft echt te triest het zou geen leuke programma zijn met allemaal barbiepoppen uit het Gooi
Dus het concept vind ik wel ok
Wie kan ff wat info voor me zoeken hyves ofzo?
Heb die negerin ook op hyves gezien, aan d'r spelling te zien zat er ook niet echt veel bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
die 2 die er nu staan vind ik vrij simpel en dom volgens mij die een nog achterlijk dan de andere
weet ook niet of ze er uberhaupt nog inkomt,maar dat zou veel beter zijn kijkt teminste niet zo stupid uit der porem!! en heeft dikke grote zwarte tieten en een leuke kop.
En het niveau van de dames ja wat zal ik zeggen,denk dat sommige in real life wel zo achterlijk zijn en andere een type ''spele'' zou graag opnames bijwonen,om te kijken hoe ze zijn als de camera's uit zijn.
Van de 30 dames vind ik de helft redelijk en de andere helft echt te triest het zou geen leuke programma zijn met allemaal barbiepoppen uit het Gooi
psst mandy, hoe gaat het ermee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:09 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar schattig met Eddie op de foto als wannabe...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb die negerin ook op hyves gezien, aan d'r spelling te zien zat er ook niet echt veel bij
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgeschermd
Dus hoe weet je dan dat de spelling niet correct is?
Ik ga me opgeven als publiek!
[..]
Lees de allereerste pagina van dit topic, daar staat allemaal info over opnamedagen en hoe je je kan aanmelden als publiek. Je mag alleen helaas niet backstage... Maar je ziet genoeg van hoe de dames echt zijn tussen de opnames door hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
Vaak kun je je hyves zo instellen dat 'vrienden van vrienden' hem wel mogen lezen. Dus als je vrienden bent met 1 ervan kun je bijna alle take me out kandidaten 'lezen'.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgescermd:s
dan heb ik het beter bekekenquote:
Wordt moeilijk voor mij met een beeldscherm en toetsenbord op schootquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan heb ik het beter bekekenlig nog lekker in bed met de laptop erbij.
ik zit net even het tweede deel van de uitzending van gister te kijken want ik had gister geen tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Wordt moeilijk voor mij met een beeldscherm en toetsenbord op schoot
Berichtjes gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgescermd:s
Ik ga me opgeven als publiek!
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:08 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
En die komt ook niet meer terug!
nee alleen one night standquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Heeft ze een vaste relatie met die gast gekregen?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
lol ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Met die kale? Ze deed toch niet aan one night stands
true that.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol ik zeg ook maar watEn tussen zeggen dat ze het niet doet en ook echt niet doen zit nog een verschil.
Op hyves, alweer een week geleden of zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar heb je die berichtjes gelezen, op de hyves of post ze op Fok?
Zo ver zijn we toch niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef eNGine10 het volgende:
Wie doet de lapo? Ik heb geen zin om die OP in elkaar te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |