ow heb echt niets tegen roze, maar dacht eerst dat het een circus was of een t-mobile event ofzo!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beetje roze mag toch wel ?
Tent valt echt zo erg op
jah lijkt het inderdaad wel veel op.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow heb echt niets tegen roze, maar dacht eerst dat het een circus was of een t-mobile event ofzo!
Die is werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
ik wqas om 7:00 opgestaan en zelfs nu nog niet thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 19:29 schreef toma het volgende:veel te langen dagen vandaag. Vannochtend om 7 uur opgestaan en ik ben pas net thuis.
Als je jezelf erop instelt is het geen probleem. Maar ik dacht rond 5 uur wel weer thuis te kunnen zijn. Had te weinig eten bij enzo en ik heb afgelopen nacht amper geslapenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wqas om 7:00 opgestaan en zelfs nu nog niet thuis
ok dan is het goedquote:Op maandag 23 maart 2009 20:23 schreef toma het volgende:
[..]
Als je jezelf erop instelt is het geen probleem. Maar ik dacht rond 5 uur wel weer thuis te kunnen zijn. Had te weinig eten bij enzo en ik heb afgelopen nacht amper geslapen
Het was geen overwerk, ik moest een tussentijdse presentatie houden betreft mn afstudeer periodequote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef existenz het volgende:
Overwerken is voor mietjes
Gewoon je werk op tijd af hebben
Voor mij was het een cursusquote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef existenz het volgende:
Overwerken is voor mietjes
Gewoon je werk op tijd af hebben
Jemie, jij zwaait naar mij...!quote:
Gefeliciteerd alvastquote:
Wie weet, op de Korvel is niet veel te horenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:24 schreef aardappel het volgende:
en de brandweer is los (vanuit die kazerne @ noordhoekring) zou de bliksem ergens ingeslagen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |