quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg #98 Messenga en zijn OVkaart husselen door Nederland
whahahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef PierreTT het volgende:
En dan zet Google dit ernaast als advertentie:
[ afbeelding ]
Andere organisator woont ook in tilburgquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
De locatie van 'Der Bunker'
Er wordt gezegd dat ie in Tilburg is, omdat een van de organisatoren (Bart) bij Experience Island werkt. Maar wij hebben toch geen bunkers in de buurt? Of op het oude militaire complex in noord?
er zijn hier redelijk wat bunkers in de buurt hoor! staan er paar in de bossen bij amarant enzo, bij reeshof in de buurt zijn er ook een paar en op het militaire terrein bij blauwe meer zijn zelfs wat hele grote!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef existenz het volgende:
De locatie van 'Der Bunker'
Er wordt gezegd dat ie in Tilburg is, omdat een van de organisatoren (Bart) bij Experience Island werkt. Maar wij hebben toch geen bunkers in de buurt? Of op het oude militaire complex in noord?
Overal behalve Bolle, Brandpunt, Philip en de Boekanierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
waar is het vanavond trouwens leuk stappen zonder over de cliche studenten te struikelen?
Ik zeg helemaal niks, ik zeg alleen waar ik meestal zie dat er veel studenten zijn op dinsdagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
Dus eigenlijk zeg je: In alle goede tenten komen geen studenten?
Ja, dat mag je toch vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef theKiD het volgende:
En dat zijn imo de meest klotekroegen die Tilburg rijk is![]()
Werkt die Bart niet bij het blauwe meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er zijn hier redelijk wat bunkers in de buurt hoor! staan er paar in de bossen bij amarant enzo, bij reeshof in de buurt zijn er ook een paar en op het militaire terrein bij blauwe meer zijn zelfs wat hele grote!
joh waarom denk je dat ik dat zeg? ga ook eens even vragen aan Danillo of ie het weet, die werkt daar ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Werkt die Bart niet bij het blauwe meer
Niet intolerant, ik heb een andere smaakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat mag je toch vinden
Stiekem ben je gewoon heel intolerant
Wasser mis met Boekanier?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef theKiD het volgende:
En dat zijn imo de meest klotekroegen die Tilburg rijk is![]()
Cool. Wat ga je er doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
3april sollicitatie bij de GGZ in Breda![]()
Als begeleider bij kinderen/jeugdigen...quote:
ben er nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Owja, rhu, ik ga naar Loos, dus dan moeten we ff meeten...
Nouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet intolerant, ik heb een andere smaak
Dat de mensen die bij de garderobe bier verkopen me soms afzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |