ow voor de mensen die het tof vinden en vanavond ook wat willen gaan doen!
DJ Petrus & FaFaFarouk Extravaganza
Voor velen is Cul de Sac door de jaren heen een warme huiskamer geweest.
Zo ook voor Pieter van Haaren en Farouk el Mouhajir, hun warme gevoel neemt echter een eigenaardig loopje met ze. Van maandag 23 maart tot maandag 30 maart nemen beiden namelijk hun entree in het zo geliefde Cul de Sac. Eigenaardig is echter vooral dat zij hun intrede nemen in de zogenaamde etalage tussen twee ramen aan de voorpui van het pand op Heuvel 48. Hun domein. Hun thuis. Hun hemel. Hun Hel. Het Tilburgse ‘Glazen Huis’ zonder 3FM DJ’s maar met Cul de Sac DJ’s.
DJ Petrus en FaFaFarouk draaien dagelijks de mooiste liedjes van de afgelopen 10 jaar
Opstaan met... en naar bed gaan door... en heel af en toe niet kunnen slapen van...
Zeven dagen lang zijn zij te volgen in hun niet meer zo normale gewone leven. Live bij Cul de Sac en streaming via de Cul de Sac website.
Volg de avonturen van DJ Petrus en FaFaFarouk. Speel met ze een spel. Win een wedstrijd.
Heb medelijden, afgunst, kaakpijn van het lachen, dien verzoekjes in en breng een beetje respect op. Niet voeren a.u.b. Doneren mag natuurlijk wel. Wie weet wat ze verder nog in petto hebben. Cul de Sac wordt 10 jaar en zij vinden dat iedereen dat moet weten!
Maandag 23-3 21:00 tot Maandag 30-3 21:00
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die