juist om economisch te rijden / zuinigerquote:Op maandag 30 maart 2009 20:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
dat komt omdat de 5e versnelling puur een overdrive is
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
In geval van Turq en OxygeneFRL, achteruitgang
0 tot 100 in 7 secquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef TradingStock het volgende:
Zie je, dat openluchtfilter is echt beter dan zonder.
M'n auto doet van 0 naar 100 in 7 seconden. Wat ik nu zie, is dat je met 50 pk's toch nog best snel kunt sprinten.
En neem een BMW 325i ipv 320i. Want het verbruik van de 325i is LAGER dan 320i. Echt waar. En je hebt nog meer koppel ook.
Zoiets heb je al eerder beloofd.......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:
En beloof mezelf dan ook echt om deze in de tuin te stallen totdat ik me rijbewijs heb![]()
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Ho-ho-ho, Turkuaz heeft z'n rijbewijs niet eens?___________________________ Veeg me op.
Hier in de buurt zit een knutselclub voor onnozelen, is dat iets voor Turkuaz?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.
Haha!111 1 April!!11quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef vannelle het volgende:
Nee joh, blijf jij maar gewoon enig lid.
Wat krijg ik nu?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, het is 1 april. Goed zo! Knap van je.
Nee maar wel om te mogen rijden zoals hij dus al doet.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
mooi omgeving daar in Tegelen bij d´n bas alleen jammer van dat blauwe gebakje wat de hele tijd in beeld staat...
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staatquote:Op woensdag 1 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
mooi omgeving daar in Tegelen bij d´n bas alleen jammer van dat blauwe gebakje wat de hele tijd in beeld staat...
ach, zolang ie maar gelukkig mee is tochquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staat
ik vind dat hij em bij de aktueel moet opgeven, als hij er in komt krijgt hij van mij een kratje bierquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan. Als jij voor je werk ook rijdt (auto van de zaak) en je kan aantonen dat je een aantal jaren schadeloos hebt gereden dan krijg je vaak een leuke korting als je op latere leeftijd een auto verzekerd.quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 1 april 2009 08:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als jij voor je werk ook rijdt (auto van de zaak) en je kan aantonen dat je een aantal jaren schadeloos hebt gereden dan krijg je vaak een leuke korting als je op latere leeftijd een auto verzekerd.
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..quote:Op woensdag 1 april 2009 08:21 schreef T42 het volgende:
effe een apk vraag aan ts (dus alleen ts mag hierop reageren)
xeon hoe doe jij dat met groot en klein licht?(gedimt licht)
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef T42 het volgende:
[..]
ik vind dat hij em bij de aktueel moet opgeven, als hij er in komt krijgt hij van mij een kratje bierHoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ja dat heet Bi-xenon. Zover waren wij ook. Hij vroeg zich af of jij dat dus hebt ja of de nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..
Op het moment dat je grootlicht gebruikt trekt de kleine kastje achterop de xenonlamp de lamp naar binnen zodat hij uit de lens komt als het ware, waardoor je grootlicht hebt..
Check youtube maar es
Kiek moar uut foardat personeel wurdt van medelanders.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekend![]()
Ja dat zie je toch..?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat heet Bi-xenon. Zover waren wij ook. Hij vroeg zich af of jij dat dus hebt ja of de nee.
Dich bis echt un ras echte racist of neet..?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kiek moar uut foardat personeel wurdt van medelanders.
Waar is de motor?quote:Hierbij nog de (laatste?) foto's en filmpjes..![]()
Nieuwe filter (oude was wel goed, maar deze is beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok dan is hij apk goedquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..
Op het moment dat je grootlicht gebruikt trekt de kleine kastje achterop de xenonlamp de lamp naar binnen zodat hij uit de lens komt als het ware, waardoor je grootlicht hebt..
Check youtube maar es
tjaaah das nou of jij een krat bier wil verdienenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:40 schreef T42 het volgende:
[..]
tjaaah das nou of jij een krat bier wil verdienenIk hoef geen krat bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lust ik niet.. Corona daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb geen motor, wel zo'n gat onder de auto net zoals The Flinstones.. de eerste 3 meter ren ik aan en de rest gaat vanzelfquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Waar is de motor?![]()
En ben je nu ook lid geworden van de fiat club?
gaat toch om de eerquote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik hoef geen krat bierLust ik niet.. Corona daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ook geen auto. Dat is een veredelde scootmobiel.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb geen motor, wel zo'n gat onder de auto net zoals The Flinstones.. de eerste 3 meter ren ik aan en de rest gaat vanzelf![]()
Maare, deze club bedoelde je?: http://www.fiatunoclubholland.nl/ ?
Dat jij je hier nog steeds durft te vertonenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt ook geen auto. Dat is een veredelde scootmobiel.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat jij je hier nog steeds durft te vertonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |